moi kaikki eli oon 13vee tyttö ja mua pelottaa et mun rinnat jää tosi pieniks (75a) ja tälläseks "pyramidin" muotoseks:( ja sitäpaitsi mun oikeenpuolimmainen rinta on huomattavasti isompi ku vasemmanpuoleinen:( mulla alko menkat 11,7vee ja alko kasvaa rinnat varmaan 11.5v. mua pelottaa ettei ne kasva:( haluisin niin kovasti sellaset isot ja kivat 🥲🥲kertokaa esim teidän koko ja ett minkä ikäsii te ootte ja joop... pelottaa
pienet rinnat
Anonyymi
1
211
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin on sellaset pyramidin muotoset rinnat, mut ei auta kun ootella et ne kasvaa🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5321746Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533