Toimiva keino masennustiloihin.

Anonyymi

Nykyisen malliset lihashuoltovasarat sopivat itsekäytettynä jalkapohjien käsittelyyn.
Se vanhanmallinen "kapustatäristin" on parempi jalkapohjien hierontaan.
Se antaa nopeasti tuloksia lievissä masennustiloissa. Jalkapohjissa on yli 70.000 hermopäätettä. Niiden stimuloiminen aktivoi koko kehoa.

On olemassa myös molemmille jaloille tarkoitettuja lattiamallisia jalkapohjien hierojia.
Olen jo vuosia käyttänyt "kapustamallia" juuri ennen nukkumaan menoa hyvällä tuloksella.

Jalkapohjien arkuus on merkki hoidon tarpeellisuudesta...jalkapohjista pitää hieroa tuntoherkkkyys pois. Se vastaa pitkää maastolenkkiä.

12

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On myös päänhuoltovasaroita, erilaisia myssymallisia. Auttavat erityisesti levottomiin jalkoihin. Vielä kanferia iltaisin ja vot.

      • Anonyymi

        Turhaan lehtori x provoat. Myös alkujaan haukuttu, nyt lääketieteellisestikin hyväksytty akupunktiohoitokin perustuu hermopäätteiden stimuloimiseen.


    • Anonyymi

      Jo sumeri-korkeakulttuurin aikaiset lääkärit painottivat riittävän vuorokautisen unen tärkeyttä.
      On luultavaa, että esim. masennusoireita potevan ihmisen takana on liian vähän hyvää parantavaa unta.

    • Anonyymi

      Kun kävin nukkumaan viime yönä, vasemman jalan varpaaseen iski kova kiputila.
      Muistin oitis wanhan kivunlievityskeinon; molemmat kädet kivun puolelle, selkäydinkanavaa.

      Kipu lakkasi muutaman minuutin päästä. Kun siirsin käden oikealle puolelle kehoa, vahva kipuaistimus tuli oikeaan jalkaterään.
      Siirsin vasemman käden kämmenen oikealle puolelle selkäydinkanavasta katsoen. Kipu kaikkosi kokonaan. Nukahdin.

      Uskon, että harjoittelemalla konsti toimii ehkä kenelle tahansa.
      Kirjoitan tämän sillä varauksella, että olen saanut reikivirityksen 2 kertaa. Ehkä teillä toimii harjoittamalla.
      Toivo Lång 83v. Inkeroinen.

      • Anonyymi

        mitä pitäisi tehdä saadakseen kivun pois lapaluiden välistä? Enemmän oikealla puolella. Jatkuva tietokoneen näyttopäätteellä olo kovin rasittaa hartioita ja käsiä.


      • Anonyymi

        Kannattaa opetella vain hyvässä kondiksessa ollessaan näitä mentaaliharjoituksia.
        Kuitenkin on hyvin palkitsevaa opetella hallitsemaan omien ja kumppaninsa kipujakin.


    • Anonyymi

      Jalkojen hoidosta on apua sekä fyysiseen, että mentaaliseen hyvinvointiin.

    • Anonyymi

      Kysyin tätä koulutetulta naprapaatilta. Se ei käyttänyt mitään muita välineitä hoitoonsa kuin vain käsivoimiaan.
      Huusin kuin eläin kun se oikoi kieroa skolioottista rankaani.
      Kolmessa kuukaudessa se murjoi mua jo paljon parempaan kuntoon. Hintaa fysioterapialle kertyy. a. 50€ per kerta.

    • Anonyymi

      Kuitenkin omien sisäisten vahvuuksien löytäminen tekee elämän jatkamisen arvoiseksi.
      Käytännössä sain vinkin opiskella ajatusten ja kipujenkin hallintaa omassa kotona.
      Kivut vaihtavat kehon puolta nopeasti. Iteparantamistekniikoilla muutan pelkästään käsien asentoja; ja kivut häippäsee. Saan unen päästä kiinni.

      Yliaktiivinen rakontoiminta lääkkkeistäkin huolimatta ei anna koskaan tuskin kolmen tunnin unisiivua. Valitettavasti.

    • Anonyymi

      työskentely ulkona toimii parhaana mielialan kohentajana minulla ainakin. jo ensimmäisen tunnin aikana sen huomaa.
      tämä voi johtua geeneistä. maaseudulla tehtiin aina töitä väsyksiin asti.

    • Anonyymi

      Ajatustenhallintaa voi harjoitella. Vuosien työllä tuo minullekin selvisi.
      Kun herää liian aikaisin, ajatukset voi siirtää vaikka kansainvälisille vesireiteille.
      Vaikka unen tulo kestäisikin, ahdistaminen loppuu. Tapahtuu rentoutumista. Unikin tulee silloin pian.

    • Anonyymi

      Se on vaihtoehtoista terveydenhoitoa, että voi jelpata toista ihmistä "langattomasti".
      Koulutetuissa lääkäreissäkin on näitä. He eivät kyvyistään kailota, mutta heidän karismansa on Wahva.

      Vaikka he hoitaisivat asiakkaan nilkkaa, ne pystyvät sivubonuksena rauhoittamaan asiakkaan, potilaan psyyken.
      Olen käynyt tälläisen naislääkärin vastaanotolla ennen vappua-2021. Hänen karismansa valaisoo minuu vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe