muita kiusattuja homoja

Anonyymi

enkai voi ola ainut

23

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän useimpia homoja ole kiusattu koulussa kuten muitakin erilaisiin vähemmistöihin kuuluvia. Harvemman kohdalla luokkatoverit kuitenkaan tiedostavat kiusaamansa homoutta (nykyään tosin varmaan useammin kuin aiemmin kun homous on tunnetumpaa).

      • Anonyymi

        Niin se koulukiusaus pohjautuu monesta eri asiasta. Ensinnäkin millä tasolla kiusaajan vanhemmat ovat kun ovat kasvattaneet lapsestaan toisen kiusaajan , kaikki tietää että se jolla on pakkotarve kiusata toisia omaa itse ongelman elämässään , ja on jotenkin sairas psyykkisesti, koska normaali ihminen ei koskaan alentuisi kiusaamaan ketään, vaan ymmärtää että kaikilla ihmisillä on oikeus olla se miksi on syntynyt, varsinkin kun ei mitään rikollista ole taehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se koulukiusaus pohjautuu monesta eri asiasta. Ensinnäkin millä tasolla kiusaajan vanhemmat ovat kun ovat kasvattaneet lapsestaan toisen kiusaajan , kaikki tietää että se jolla on pakkotarve kiusata toisia omaa itse ongelman elämässään , ja on jotenkin sairas psyykkisesti, koska normaali ihminen ei koskaan alentuisi kiusaamaan ketään, vaan ymmärtää että kaikilla ihmisillä on oikeus olla se miksi on syntynyt, varsinkin kun ei mitään rikollista ole taehnyt

        Ihan niin ihminen jokamon sinut itsensä kanssa ei tunne tarvetta kiusata ketään .


    • Anonyymi

      Valitettavasti et. Itseänikin on kiusattu koulussa, koska olin erilainen. Tuolloin en itse tiedostanut homouttani mutta kiusaajat sen kyllä tiedostivat. Sitä paskaa sain kestää koko peruskoulun ajan, mutta yläkoulussa minua taidettiin kiusata lähinnä homouden vuoksi...

      • Anonyymi

        Kiusaaminen on syntymätyhmien ihmisten tapa olla, sitä mitä kotona oppii niin sitä viljelee .
        Mutta kun homosekualinen kirurgi vaihtaa lonkka tai polvi niven niin pahinkin homojen vastustaja on mielissään kun saa avun.
        Eikä huutele homovihaisia mantroja

        Niin että, se millainen seksuaali elämä kullakin on, ei pitäisi olla palstoja kiertävä aihe.
        Eräitä hetero juntteja on naureskellen katsellut silloin kun he eivät ole tienneet että heillä on yleisöä vaikka luulevat olleensa hyvinkin salaisia .

        Niin että paras kun ihmiset lopettelee kiusaamasta toisia ihmisiä , ja annetaan kaikkien olla mitä he ovat. Se ei ole keneltäkään pois mikä seksuaalinen suuntaus jollain ihmisellä on, etenkin kun heteroilla näyttää olevan myös asioita mistä eivät hiiskahda kellekään


    • Anonyymi

      Mä tajusin olevani itse kiusaaja, suunnilleen 15 vuotta koulun loppumisen jälkeen.
      Kohtasin luokan pikkuhintin Ruusun kellarissa.
      Olin jo kouluaikaan tietoinen omasta bi-seksuaalisuudestani, vaikka vuosien edetessä olen siirtynyt täysin homoksi.
      Mutta olin sporttinen, komea, lihaksikas, ja pikkuhintti oli sopiva kohde.
      Kaikki pitivät minua heterona.
      15 vuotta myöhemmin pikkuhintti oli yhä pikkuhintti. Mutta oli saanut itseluottamusta, mikä näkyi.
      Hän kysyi suoraan haluanko nussia häntä?
      Mentiin slingiin, ja kaverilla oli vaatteiden alla komeat nahkaremmit, nännikorut ja kyrpärenkaat.
      Huikean hieno sessio, jonka puolessavälissä hän pyysi avaamaan oven, kun penkkihuoneen kalterien takana oli ahdasta.
      Yleisöä tuli, ja sessio vedettiin loppuun.
      Jälkikäteen oltiin tupakkapaikalla ja hän sanoi suoraan että minä olin koulussa täys paskiainen, mutta en koskaan julma.
      Entisinä aikoina sitä olisi kutsuttu "pojat on poikia" kiusaamiseksi.
      Ja että hän oli nähnyt minut Ruusussa panemassa pyllyjä jo ainakin vuotta aikaisemmin.
      Sain sentään änkytettyä sorry.

      Emme me ole mitään ystäviä nykyäänkään, mutta jutellaan ja joskus ollaan kimppasessioissa. Hän on selvästi sinut oman itsensä, ja Tom of Finland juttujen kanssa.
      Olen melkein kateellinen, koska oma sporttikroppa on repsahtanut, ja naamasta näkyy eletty elämä.
      Ja vaikka olen TOP, näyttää kyllä kiihottavalta kun nahkajätkien porukka astuu pientä pyllyä.

    • Anonyymi

      Tom of Finland on jo valtavirtaa. Homofantasian prosentit on niin suuria ettei sen takia kiusata. Monia Tom of Finlandin kuvia voi suositella peruskoulun valistukseen ja kuvan tulkintaan. Erilaisuutta ei enää piiloteta.

    • Anonyymi

      Teki mitä?

      • Anonyymi

        mul o rankkaa mut jos ees jollai ei ois nii se ois kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul o rankkaa mut jos ees jollai ei ois nii se ois kiva

        On muillakin vaikeaa, mutta emme silti vainoa ketään tai jauha koko ajan samaa asiaa. Ammattiapua on saatavilla, suosittelen kääntymään ammattilaisten puoleen


    • Anonyymi

      Ihmiset jotka kiusaavat toista ihmistä ovat sairaita jotenkin, ei kai normaali ihminen kiusaa ketään , joten nämä kiusaajat kuuluvat siihen kastiin missä tietoisuus toisen erilaisuudesta ei ole heihin purrut , miksi he sitten kiusaavat on monelle käsittämätöntä sillä ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei tunne tarvetta alistua kiusaamaan jotain muuta ihmistä . Usein juuri nämä kiusaajat eivät ole saaneet muuta koulutusta kun huonoilla arvosanoilla käydyn peruskoulun , siksi ovat tietämättömiä siitä että esim homoseksuaaleja on aina ollut maailmassa , joten se ei normaalin ihmisen mielestä ole mitenkään erikoista, homot ovat ihmisiä kuten kaikki muutkin , joten kiusaajat kuuluvat kastiin jossa ei asioista tiedetä oikeastaan mitään.

      • Anonyymi

        sähän se vasta kiusaaja olet kun yleistät ja lokeroit kiusaajat tuollain huonoilla arvosanoilla peruskoulun käyneeksi. Myös sinun pitää ymmärtää erilaisuutta ja että meitä kiusaajia löytyy moneen junaan....

        Onko sua ikinä sanottu kiusaajaksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähän se vasta kiusaaja olet kun yleistät ja lokeroit kiusaajat tuollain huonoilla arvosanoilla peruskoulun käyneeksi. Myös sinun pitää ymmärtää erilaisuutta ja että meitä kiusaajia löytyy moneen junaan....

        Onko sua ikinä sanottu kiusaajaksi ?

        Pitääkö nyt ymmärtää kiusaajia? Nekö ovatkin nyt niitä uhreja?

        Ei sulla ole kaikki todellakaan hyvin kun et saa rauhassa olla kiusaaja.
        Ei saa rikollista estää sehän kiusaamista ja poliisit ovat häiriöksi näille kiusaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähän se vasta kiusaaja olet kun yleistät ja lokeroit kiusaajat tuollain huonoilla arvosanoilla peruskoulun käyneeksi. Myös sinun pitää ymmärtää erilaisuutta ja että meitä kiusaajia löytyy moneen junaan....

        Onko sua ikinä sanottu kiusaajaksi ?

        En ole kiusaaja, enkä alistuisi siihen myöskään. En lokeroi mitenkään ainoastaan kerron mitä olen nähnyt pitkän elämäni aikana .
        Tiedän myös että meitä on moneen junaan , mutta se mitä olen nähnyt omilla silmilläni näistä kiusaajista on se mistä kirjoitin .
        Ja ymmärrän toki että on erilaisuutta, mutta , ei kenenkään tarvitse vetää hernettä nenään , siksi että minun kokemukseni ovat sellaiset kun kirjoitin.
        Joten onko se sinun mielestäsi kiusaamista jos kerron omat kokemukseni asiasta juuri sellaisena kun olen ne nähnyt monen kohdalla voimasta edes auttaa mitenkään
        Kysy kiusatuilta, ketkä heitä kiusaavat, he ehkä tietävät paremmin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusaaja, enkä alistuisi siihen myöskään. En lokeroi mitenkään ainoastaan kerron mitä olen nähnyt pitkän elämäni aikana .
        Tiedän myös että meitä on moneen junaan , mutta se mitä olen nähnyt omilla silmilläni näistä kiusaajista on se mistä kirjoitin .
        Ja ymmärrän toki että on erilaisuutta, mutta , ei kenenkään tarvitse vetää hernettä nenään , siksi että minun kokemukseni ovat sellaiset kun kirjoitin.
        Joten onko se sinun mielestäsi kiusaamista jos kerron omat kokemukseni asiasta juuri sellaisena kun olen ne nähnyt monen kohdalla voimasta edes auttaa mitenkään
        Kysy kiusatuilta, ketkä heitä kiusaavat, he ehkä tietävät paremmin .

        Jaa mitähän kerroit millä nimellä? aika moni on niitä anonyymejä enkä tunnista sinua.
        Olitko kuka anonyymi?
        Ei varmaan kukaan tiedä mitä olet kertonut vai oletko edes kertonut mitään...


    • no 21

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe