Hei, mulla alkaa 9luokka nyt syksyllä, enkä todellakaan halua mennä kouluun. Jo 8luokalla mulla oli päälle 100 poissaoloo koska kouluun meneminen ei kiinnostanut, ei ollut motivaatioo ja aina itkien sinne kouluun oli pakko mennä. Mua ahdistaa niin paljon kouluun meneminen ja kaikki ihmiset siellä koulussa on kauheita. Olen puhunut tästä äidilleni hän vain pakottaa mennä kouluun, onhan itsekkin opettaja. Haluaisin käydä koko kouluvuoden vaikka etänä tai jotain, mutta itse kouluun en halua mennä! Olen puhunut 8luokalla tästä psykologilleni ja se ei ole yhtään auttanut. Olen itse introvertti ja ahdistun helposti asioista. 8luokalla lintsasin aina kaikki ryhmä esitelmät jne ja jos jouduin jonkun esitelmän esitellä yksin yritin saada opettajaa suostumaan että esitän vain opettajalle sen, koska aina kun joudun edes yhden sanan sanoa koko luokalle saan ahdistuskohtauksia. Aina ennen jotain esitelmää illalla itken koska mua ahdistaa niin paljon, enkä muutenkaan halua kouluun. Onko siis jotenkin mahdollista olla etänä koko kouluvuosi tai jotain, koska muuten joudun tyyliin kerrata 9lk koska poissaoloja tulee olemaan ainakin 200 sen tiedän jo tässä vaiheessa.😔
En halua mennä kouluun, onko mahdollisuus etäopiskeluun koko kouluvuodeksi?
4
260
Vastaukset
Jos oikein muistan niin arvio tulee vain kokeista, joten tunneilla käyminen on sinänsä turhaa, kun vain käyt tekemässä kokeet ja muut esitelmät niin pääset pienemmällä vaivalla läpi. Näin ainakin silloin itse pääsin yläasteen läpi.
- Anonyymi
Joo... Koulut on huonoja kun ne opettaa vain kokeisiin ja näyttöihin eikä elämässä/käytännössä pärjäämiseen. Mennyt vain pahempaan suuntaan tuon suhteen.
- Anonyymi
Koulu on vittua. Se on aivan saatanan turhaa. Mieti että oot aikuisena joku tubettaja ja sitten vaan meet pjn
- Anonyymi
Suomessa ei ole koulupakkoa, mutta oppivelvollisuus on. Eli voit vaikka pyytää äitiä opettamaan ne asiat sulle kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407939Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313136Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3842214Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471603Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211441- 1001239
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181122