Hei, mulla alkaa 9luokka nyt syksyllä, enkä todellakaan halua mennä kouluun. Jo 8luokalla mulla oli päälle 100 poissaoloo koska kouluun meneminen ei kiinnostanut, ei ollut motivaatioo ja aina itkien sinne kouluun oli pakko mennä. Mua ahdistaa niin paljon kouluun meneminen ja kaikki ihmiset siellä koulussa on kauheita. Olen puhunut tästä äidilleni hän vain pakottaa mennä kouluun, onhan itsekkin opettaja. Haluaisin käydä koko kouluvuoden vaikka etänä tai jotain, mutta itse kouluun en halua mennä! Olen puhunut 8luokalla tästä psykologilleni ja se ei ole yhtään auttanut. Olen itse introvertti ja ahdistun helposti asioista. 8luokalla lintsasin aina kaikki ryhmä esitelmät jne ja jos jouduin jonkun esitelmän esitellä yksin yritin saada opettajaa suostumaan että esitän vain opettajalle sen, koska aina kun joudun edes yhden sanan sanoa koko luokalle saan ahdistuskohtauksia. Aina ennen jotain esitelmää illalla itken koska mua ahdistaa niin paljon, enkä muutenkaan halua kouluun. Onko siis jotenkin mahdollista olla etänä koko kouluvuosi tai jotain, koska muuten joudun tyyliin kerrata 9lk koska poissaoloja tulee olemaan ainakin 200 sen tiedän jo tässä vaiheessa.😔
En halua mennä kouluun, onko mahdollisuus etäopiskeluun koko kouluvuodeksi?
4
309
Vastaukset
Jos oikein muistan niin arvio tulee vain kokeista, joten tunneilla käyminen on sinänsä turhaa, kun vain käyt tekemässä kokeet ja muut esitelmät niin pääset pienemmällä vaivalla läpi. Näin ainakin silloin itse pääsin yläasteen läpi.
- Anonyymi
Joo... Koulut on huonoja kun ne opettaa vain kokeisiin ja näyttöihin eikä elämässä/käytännössä pärjäämiseen. Mennyt vain pahempaan suuntaan tuon suhteen.
- Anonyymi
Koulu on vittua. Se on aivan saatanan turhaa. Mieti että oot aikuisena joku tubettaja ja sitten vaan meet pjn
- Anonyymi
Suomessa ei ole koulupakkoa, mutta oppivelvollisuus on. Eli voit vaikka pyytää äitiä opettamaan ne asiat sulle kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712772Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752328Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752178Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22065Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51484Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101439- 781162
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81070- 691067
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191024