Mitä tehdä, kun naapurin "yksinhuoltajan" viisivuotias mukula majailee jatkuvasti pihallamme. Vain silloin pysyy poissa, kun hänellä on omia kavereita pihallaan. Emme ole erikoisemmin lapsiystävällisiä, emmekä halua näytellä keinotekoista ystävällisyyttä. Emme ole mörrimöykkyjä, mutta silti haluamme olla omissa oloissamme, johon ei kuulu naapurin mukulan telmimiset. Äitinsä pitää itsestään selvänä, että lapsen kuuluu olla siellä missä kulloinkin haluaa, ja ottaa nokkiinsa, jos asiasta huomauttaa. Kaiken lisäksi mukula kuuntelee kaiken, mitä keskenämme puhumme, ja raportoi äidilleen. Laitanko tonttimme rajalle sähköpaimenen?
Naapurin mukula
Anonyymi
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Joo o, mulla olis jääny vanha "paimenpoika" lehmien laitumella oli aikoinaan, hyvin pitää lehmät laitumella ja varmaan ulkopuolellakin, ja vaikka jotku "mukulat", uus patteri vain pitää laittaa.
- Anonyymi
Mistä voisin noutaa, onko woltteja kylliksi?🤣 T.Aloittaja
- Anonyymi
No Äidille selväksi asia ! Eihän se ole oikein !!!. Hyvin outoa! Mut huomaa et äidit pitää ittestään selvänä et lapsista pidetään!!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671