Terve,
Tarvetta olisi 200 kg veneen ja jetin nostoa varten jonkinlainen taavetti/puominosturi laiturille. Ei meinaa mistään löytyä.
Tarvetti/nosturi laiturille
9
1098
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu laiturista, millaiselle tuollaista aloittaja tarvitsee?
- Anonyymi
Arkkulaituri, noin metri keskivedenkorkeudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkkulaituri, noin metri keskivedenkorkeudesta.
Kun tuohon laitat nosturin, niin huomiothan momentin. 200 kg onkin 2 metrin varrella 400 kg ja 3 metrin varrella 600 kg. Eli koko laituri kaatuu aloittajan idealla. Eikä tarpeeksi kestävää kiinnitystä edes saa tehtyä puuhun.
Miten olisi joku rannalla oleva ranturitoteutus, olisi halvempi ja ehkä jopa toimiva... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuohon laitat nosturin, niin huomiothan momentin. 200 kg onkin 2 metrin varrella 400 kg ja 3 metrin varrella 600 kg. Eli koko laituri kaatuu aloittajan idealla. Eikä tarpeeksi kestävää kiinnitystä edes saa tehtyä puuhun.
Miten olisi joku rannalla oleva ranturitoteutus, olisi halvempi ja ehkä jopa toimiva...Ei se laituri kyllä kaadu. Sen verran on paalutettu ja kiveä sisällä.
T. Aloittaja
- Anonyymi
Kaataa helposti laiturin.
- Anonyymi
Liian heppoinen rakenne.
- Anonyymi
Jos ei löydy valmiina, niin eikö tullut mieleen teettää sitä jossain rautarakenteisiin erikoistuneessa liikkeessä. Tuollaisen hitsaa hetkessä kasaan rst-profiilista.
- Anonyymi
On tullut mieleen. Täytynee kysellä josko jollain olisi innostusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706