Mies, miten hemmottelet naistasi ...

Anonyymi

Kun hän tulee väsyneenä raskaan työpäivän jälkeen kotiin ?

41

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ollos salaisuus, kel onni on niin...

    • Anonyymi

      Eihän tule

    • Anonyymi

      Onko teillä omat asunnot ?

      • Anonyymi

        Mulla kolme ja hänellä yksi...


    • Anonyymi

      Kyllä, erilleen ollaan :(.

    • Anonyymi

      onko mies ollut valmistamassa kotia naiselle, mikä on pyörinyt ympäri maata, lunastaen palkan pillustansa ja kaikki veronalaisiksi, en oikein.. hei nyt ei natsaa....
      naisen ja miehen välinen ero, on ainoa aloituksen noro, moro..............
      t.joskus olimme ekaa kertaa, lapsia, alla Luojamme, sitten koitti teurastus, mitään ei ole jäljitettivisbä, mitään syytöstä on turha esitellä, sillä yhteiskunnaksi, pikkuhiljaa romahtava, on onnistunut suorittamaan jokaisen syyttämänsä rikoksen ensin, eikä tämä ole leikki, hyvästi.
      ikuisesti.fi
      tämä on totta
      terveisin.arvaa kuka, ja kesäs, hähähähähähähähähähähähähähä.fi
      https://www.youtube.com/watch?v=j-eQ6cfgFSE

    • Anonyymi

      Halaan, suukotan ja itken kuin olisi ollut ikuisuuden poissa tietenkin.

    • Anonyymi

      Tulin sivusta, ihana vastaus ...

    • Anonyymi

      Harrastetaan villiä seksiä

      • Anonyymi

        Niin yksinäsi ja nainen järkyttyy kun avaa kotioven! 🤭😬😯


    • Anonyymi

      Kerään pyykit lattialta, että hän voi pestä ne.

      • Anonyymi

        Kohteliasta:)


    • Anonyymi

      Hieron sen niskoja ja laitan saunan päälle.

      • Anonyymi

        Sehän jää alle!


    • Anonyymi

      Halittelen, pusittelen ja voin vaikka hieroa väsyneitä jalkojaan.

    • Vaikea sanoa, kun ei ole naista.............
      <3

      • Anonyymi

        Sä oot jo nainen itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot jo nainen itse.

        Ok.......
        <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot jo nainen itse.

        Ei jumakauta, aina vain frouvalla väitteet kovenee. Onko tullut mieleen, että esim juuri tämä hahmo, johon yksi jos toinen asia on johdettavissa on erityisesti se, minkä tietyt tahot tahtoisi kiusaantuneina sivuuttaa? Mutta likaa toki lisää omaa pesääsi.


    • Anonyymi

      Paistan eilisiä perunoita ja huudan tuuppas rinsessa syömään!

    • Anonyymi

      Meillä odottaa tiskit tiskipöydällä.

      • Anonyymi

        outoa, tiskaaminen on tosi hauskaa, näkee työn tulokset heti !

        melkein kuin puuhun ajaisi tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        outoa, tiskaaminen on tosi hauskaa, näkee työn tulokset heti !

        melkein kuin puuhun ajaisi tahallaan.

        Tiskikone on ollut Suomessa arkipäivää since 1999.


    • Anonyymi

      Sanoisin " hyvä kun tulit kotiin, minullakin on nälkä, voitko laittaa grillimakkaran mikroon ? " Jääkaapissa on myös kylmää kaljaa ja siideriä.

    • Anonyymi

      Ottaisin syliin, suukottelisin enkä irti päästäisi, korvaan kuiskaisin .. oli Ikävä koko päivän ..

    • Anonyymi

      Purkki tonnikalaa vedessä. Jälkkäriks jogurtti

    • Anonyymi

      makaan sohvalla hän selällään mahani pääl, ja sit jos ei jaksa vien nukkuu

    • Anonyymi

      Jaa, no kuhan nyt ensin sais sen tuosta sohvalta makoilemasta sinne töihin, niin sitte vois miettiä niitä palkitsemisia uudemman kerran.

      • Anonyymi

        Hanki. Elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki. Elämä.

        Näinpä tai vaikka niitä töitä, tosin kuvaamien taida ENÄÄ palkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä tai vaikka niitä töitä, tosin kuvaamien taida ENÄÄ palkata

        kukaan*


    • Anonyymi

      No ei sitä kannata kovin raskaisiin töihin laittaa, se suhteen ideahan siinä vähän niinku väljähtyy, jos on illalla aivan sippi, eikä jaksa pelehtiä mun kanssa.

    • Anonyymi

      Voisin laittaa vaikka jotain hyvää ruokaa tai iltapalaa.
      Hieroa hartioista ja jaloista jos ovat päässeet työpäivän aikana puutumaan.

      Ottaisin sohvalle kainaloon siliteltäväksi.
      Kertoisin omasta päivästäni ja siitä, että vain häntä olen ajatellut. Kyselisin hänen päivän kuulumiset.

      Siinä vierekkäin toistemme seurassa olisi hyvä ja turvallinen olla.

      Näin haaveissani, hänen, parhaan naisen kanssa, jos olisimme me.
      -mies, lähes onnellinen.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalle. Tykkäisin.


    • Anonyymi

      Teen aina ruoan rakkaudella ja kahvin keitän tietysti! Hartiat hieraisen samalla, kun jutellaan päivän tapahtumista, ja jos on tarpeen, jynssäisin jumit koko naisesta. Illemmalla, jos katsellaan tv:tä, mä hipsuttaisin häntä ja nukkumaan mennessä silittäisin hiuksia uneen asti ja katselisin hänen untaan, kunnes nukahtaisin itsekin.

    • Anonyymi

      Kyllä minulle kelpaisi :).

    • Anonyymi

      Raappana - pullat uunissa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe