Taidan luopua windowsista :(

Anonyymi

Windows toimii nykyään paljon huonommin kuin ennen :( :( :( Nää kaikki saatanan grafiikat kait on tehneet siitä ihan liian sekavan. Siinä missä ennen o...
Kuvansumennukset, 4 ytimen ongelmat, paskat äänet!

81

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeassa, tuo windows 11 on ihan hirveä! Ja sitten se pakottaa vielä käyttämään sähköpostiosoitetta asennuksen yhteydessä, ja asentaa kaikkia pilvipalvelusoftia, joihin saa lisää ominaisuuksia maksamalla rahaa, tottakai.

      Ja tietäisittepä että kuinka paljon salaista tietoa windows 11 kirjoittaa BIOSiin!!! Ette uskoisi!!! Onneksi asensin sen windows 11 virtuaalikoneeseen niin se ei voinut halkaista BIOSia, ja koska olin myös pakottanut sen 4-ydinvakilaan niin se ei myöskään voinut sitten hitsata prosessoriakaan kiinni!!!

      Varokaa vain; teitä on nyt virallisesti varoitettu windows 11!

      • Anonyymi

        Minä myös.


      • Anonyymi

        Samoin!


      • Anonyymi

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!


      • Anonyymi

        Avaus on asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        300% kasvua saastumisissa windowsilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        sellasta se on!


      • Anonyymi

        Täällä on useita ketjuja joissa mollataan W10 paskakasaksi tms ja ihmetellyt että miksi minulla ei ole koskaan esiintynyt täällä kerrotttuja ongelmia päivityksissä, käynnistymisen hitaudesta ym...!!!!
        Nyt luin sattumalta asiasta mistä ongelmat mahdollisesti voisi johtua.

        Tässä linkki juttuun.... > https://www.timontietokoneapu.fi/windows-10-pikakaynnistys/

        Luettuani jutun muistin että minähän olen tehnyt tuon kerrotun korjauksen pikakäynnistymiseen ja muihinkin säätöihin aina kun suurempia päivityksiä on tullut. Olin tietoinen että Windows noissa isoissa päivityksissä periaatteessa asentaa sen kokonaan uudelleen ns. "puhtaalta pöydältä" ja siki aikaisemmin tekemäni muutokset nollautuu. Pieni vaiva mutta eipähän ole ollut ongelmia käytössä.

        Windows ei aidosti sammu sammutusnapista...!!!! Voit tarkistaa omalta kohdaltasi kuinka kauan koneesi on ollut päällä.... > Avaa Tehtävienhallinta klikkaamalla Windowsin alapalkkia hiiren kakkospainikkeella. Valitse Suorituskyky-välilehti alhaalta näet miten kauan koneesi on ollut käynnissä.

        Koneen täydellisen sammutuksen voi tehdä myös siten että pidät sift-nappulaa pohjassa samalla kun valitset Virta kohdasta "Sammuta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Ja saastuu! Taas kamala haavoittovuus, Kaiki windowsit voi olla saastuneita!
        Windowsin päivityspalvelimet on saastutettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Avaus on asiaa!


      • Anonyymi

        Avaus on täyttä asiaa!


      • Anonyymi

        Avaus on asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Ubuntu on loistava ja toimiva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300% kasvua saastumisissa windowsilla!

        Näin on! Windows saastuu ja vuotaa sekä vakoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Windows kertomuksia:
        "Sitä luulisi, että kun käyttöjärjestelmän asentaa, niin ongelmat ja bugit ilmenisivät vasta jonkin ajan käytön jälkeen. Mutta windowsissa asia on toisin. Asensin nimittäin "kympin" ja ongelmat alkoivat VÄLITTÖMÄSTI! Ensiksi päivitykset eivät asentuneet. Sitten kävin täällä palstalla, ja huomasin, että uusi Edge-selain on tullut ladattavaksi. Sitten yritin asentaa sitä, mutta sekään ei onnistunut! Vaatii nimittäin uusimmat päivitykset, joita tämä surkea käyttöjärjestelmänkuvatus ei edes osaa asentaa!!"


      • Anonyymi

        Ja Windows kirjoitaa jatkuvasti! valo palaa levylle vaihka ei mitään tekisikään.


      • Anonyymi

        Pienikin vieton haittaohjelma voi olla Pienikin vieton haittaohjelma voi olla merkki hyvi saastuneesta windows laiteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Windows kaatuu aina!....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300% kasvua saastumisissa windowsilla!

        Sellaista se tuska on! Kannattaa olla varovainen windowsin kanssa! Ettei bios halkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        W11 ja levyvalo palaa kokoajan!


      • Anonyymi

        Avaus on asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Luovu vaan. Avaus nii totta kun voi olla!


      • Anonyymi

        Kannattaa luopua, koska Windows onkin jatkuvaa säätämistä päivästä toiseen!


      • Anonyymi

        Minä luovuin windowsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saastuu! Taas kamala haavoittovuus, Kaiki windowsit voi olla saastuneita!
        Windowsin päivityspalvelimet on saastutettu!

        Yhdyn avaajaan.!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        W10 kaamea audio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300% kasvua saastumisissa windowsilla!

        Ja kasvaa edelleen.


      • Anonyymi

        Luopumisessa on järkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Luovun minäkin!


      • Anonyymi

        Microsoft vahvistaa seitsemän kriittistä Windows -heikkoutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin!

        Se taitaa olla nyt ajankohtainen!


      • Anonyymi

        Ihmettelen windowsin paskuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Windows on vieläpä kamalan hidas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Vaihdoin Ubuntuun :D


      • Anonyymi

        Järki teko vaihtaa pois windowsista.


      • Anonyymi

        Mää luovuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Ja minä Taidan luopua windowsista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Ja minä! Windoosa on tunnettu surkeista äänistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Windows ja tappiot lasketaan tuhansissa miljoonissa dollareissa.

        hakkereiden jättioperaatio paljastui: ryöväsivät muun muassa hävittäjien ja ohjusten piirustuksia – tappiot lasketaan tuhansissa miljoonissa dollareissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Windowsin toimimattomuutta lisätään!Windows tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on useita ketjuja joissa mollataan W10 paskakasaksi tms ja ihmetellyt että miksi minulla ei ole koskaan esiintynyt täällä kerrotttuja ongelmia päivityksissä, käynnistymisen hitaudesta ym...!!!!
        Nyt luin sattumalta asiasta mistä ongelmat mahdollisesti voisi johtua.

        Tässä linkki juttuun.... > https://www.timontietokoneapu.fi/windows-10-pikakaynnistys/

        Luettuani jutun muistin että minähän olen tehnyt tuon kerrotun korjauksen pikakäynnistymiseen ja muihinkin säätöihin aina kun suurempia päivityksiä on tullut. Olin tietoinen että Windows noissa isoissa päivityksissä periaatteessa asentaa sen kokonaan uudelleen ns. "puhtaalta pöydältä" ja siki aikaisemmin tekemäni muutokset nollautuu. Pieni vaiva mutta eipähän ole ollut ongelmia käytössä.

        Windows ei aidosti sammu sammutusnapista...!!!! Voit tarkistaa omalta kohdaltasi kuinka kauan koneesi on ollut päällä.... > Avaa Tehtävienhallinta klikkaamalla Windowsin alapalkkia hiiren kakkospainikkeella. Valitse Suorituskyky-välilehti alhaalta näet miten kauan koneesi on ollut käynnissä.

        Koneen täydellisen sammutuksen voi tehdä myös siten että pidät sift-nappulaa pohjassa samalla kun valitset Virta kohdasta "Sammuta"

        ÄLÄ VALEHTELE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300% kasvua saastumisissa windowsilla!

        "Haittaohjelmien määrä saattaa kasvaa"
        Jotta tämmöisiä uutisia sitä pukkaa TiVistä, Windows haitakkeiden määrä rajussa kasvussa!


      • Anonyymi

        ei sitä emailia siinä tarvi käyttää ellei halua, verkkoyhteys poikki ja asennuksessa pykälä taaksepäin niin voit käyttää offline tiliä. Muuta en vaivaudu kommentoimaan syystä tai toisesta 😁


      • Anonyymi

        Nyt loppu jatkuva säätäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luovuin windowsista.

        Vaihdoi alustaa! 💗 UBUNTU 🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Onneksi Ei Windowsin käytölle ole mitään perusteita.


      • Anonyymi

        Poista heti winkurat!


      • Anonyymi

        Poistin mie windoosan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        WINDOWSIN KÄYTTÖ ON VAARALLISTA!


      • Anonyymi

        Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
        Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Windowsissa piilee kamala vaara!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on useita ketjuja joissa mollataan W10 paskakasaksi tms ja ihmetellyt että miksi minulla ei ole koskaan esiintynyt täällä kerrotttuja ongelmia päivityksissä, käynnistymisen hitaudesta ym...!!!!
        Nyt luin sattumalta asiasta mistä ongelmat mahdollisesti voisi johtua.

        Tässä linkki juttuun.... > https://www.timontietokoneapu.fi/windows-10-pikakaynnistys/

        Luettuani jutun muistin että minähän olen tehnyt tuon kerrotun korjauksen pikakäynnistymiseen ja muihinkin säätöihin aina kun suurempia päivityksiä on tullut. Olin tietoinen että Windows noissa isoissa päivityksissä periaatteessa asentaa sen kokonaan uudelleen ns. "puhtaalta pöydältä" ja siki aikaisemmin tekemäni muutokset nollautuu. Pieni vaiva mutta eipähän ole ollut ongelmia käytössä.

        Windows ei aidosti sammu sammutusnapista...!!!! Voit tarkistaa omalta kohdaltasi kuinka kauan koneesi on ollut päällä.... > Avaa Tehtävienhallinta klikkaamalla Windowsin alapalkkia hiiren kakkospainikkeella. Valitse Suorituskyky-välilehti alhaalta näet miten kauan koneesi on ollut käynnissä.

        Koneen täydellisen sammutuksen voi tehdä myös siten että pidät sift-nappulaa pohjassa samalla kun valitset Virta kohdasta "Sammuta"

        Hohhoijaa,,, Windowsissa ja monissa muissa MS tuotteissaan. The Hacker Newsin mukaan merkittävimmät koskevat kahta Windowsissa olevaa haavoittuvuutta, joihin hyökätään jo.

        Hyökkäyksen kohteista ei annettu tarkempaa tietoa, mutta kyseiset aukot sallivat käyttöoikeuksien nostamisen tietokoneissa, jotka tyypillisesti on jo aiemmin saastutettu haittaohjelmalla. Threatpostin mukaan toinen näistä aukoista koskee vain Windowsin vanhempia versioita.

        Haavoittuvuuksien joukossa on myös kaksi muuta, joihin ei ole vielä tiettävästi hyökätty, mutta jotka ovat julkisesti tiedossa. Lisäksi Microsoft korjasi muun muassa neljä haavoittuvuutta Windowsin Remote Desktop -toiminnosta, joka on ollut otsikoissa niin sanotun BlueKeep-haavoittuvuuden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Windowsin päivittäminen on ollut pitkään Microsoftin murheenkryyni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että W10 tuhoo jatkuvalla kirjoittamisellaan ssd-levyt hetkessä!

        Kypsyitkö nyt kaatuiluun! Windowsin poisto on tietoturva teko!


      • Anonyymi

        Windows on ihan pyllystä!
        Piiiitkällä kokemuksella voin asian varmentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sellasta se on!

        Vaindoin onneksi Ubuntuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on useita ketjuja joissa mollataan W10 paskakasaksi tms ja ihmetellyt että miksi minulla ei ole koskaan esiintynyt täällä kerrotttuja ongelmia päivityksissä, käynnistymisen hitaudesta ym...!!!!
        Nyt luin sattumalta asiasta mistä ongelmat mahdollisesti voisi johtua.

        Tässä linkki juttuun.... > https://www.timontietokoneapu.fi/windows-10-pikakaynnistys/

        Luettuani jutun muistin että minähän olen tehnyt tuon kerrotun korjauksen pikakäynnistymiseen ja muihinkin säätöihin aina kun suurempia päivityksiä on tullut. Olin tietoinen että Windows noissa isoissa päivityksissä periaatteessa asentaa sen kokonaan uudelleen ns. "puhtaalta pöydältä" ja siki aikaisemmin tekemäni muutokset nollautuu. Pieni vaiva mutta eipähän ole ollut ongelmia käytössä.

        Windows ei aidosti sammu sammutusnapista...!!!! Voit tarkistaa omalta kohdaltasi kuinka kauan koneesi on ollut päällä.... > Avaa Tehtävienhallinta klikkaamalla Windowsin alapalkkia hiiren kakkospainikkeella. Valitse Suorituskyky-välilehti alhaalta näet miten kauan koneesi on ollut käynnissä.

        Koneen täydellisen sammutuksen voi tehdä myös siten että pidät sift-nappulaa pohjassa samalla kun valitset Virta kohdasta "Sammuta"

        Jaahas! Kollivapusen paskajuttuja ei täällä kukaan kaipaa!


      • Anonyymi

        Luovuin windowsista!


      • Anonyymi

        avaus on asiaa.


      • Anonyymi

        Ja se on ärsyttävää.


      • Anonyymi

        Poisti winkun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Ja mie!!!


      • Anonyymi

        Yhdysvalloissa on aiemminkin käyty keskustelua FBI:n tavasta käyttää luvattomasti yksityisiltä markkinoilta ostettua dataa. Samanlaisesta toimintatavasta on narahtanut maan laivastossa ja merijalkaväessä tapahtuvia rikoksia tutkiva NCIS.

        Ilmiantaja kertoi asiasta Oregonin senaattori Ron Wydenille, joka otti asian selvitettäväkseen. Senaattori totesi löytäneensä todisteita siitä, että FBI on ostanut tietoja, jotka voivat paljastaa tietoja yhdysvaltalaisten selaushistoriasta, uskonnollisuudesta ja muista arkaluontoisista asioista.

        ”FBI:n on selitettävä amerikkalaisille, mitä heidän selaushistoriaansa liittyvää tietoa se on ostanut ja oltava läpinäkyvämpi toiminnassaan”, senaattori kirjoittaa lausunnossaan.


      • Anonyymi

        Windows on surkeutta :(
        Defender vaikuttaa olevan syypää vakavaan virusongelmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös.

        Woi Wihapapalla Windows lagaa taas!

        Miten voi olla koska hän väittää etti koskaan mitään ongelmaa ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus on asiaa!

        Joo

        "⛔ Microsoft 💩"


    • Anonyymi

      Panostettu resursseja liikaa käyttäjien vakoiluun.

      • Anonyymi

        Luovin windowsista.


    • Anonyymi

      Ehkä sinun pitäisi pyytää vanhempia ostamaan sinulle uudempi kone että se pystyy pyörittämään nykyaikaisia käyttöjärjestelmiä.

      Tosin jos sinulla on vanhaa rautaa, niin kannattaa asentaa linuksi, jossa parempi tuki sinun vanhalla koneelle. :)

      • Anonyymi

        Ihme natsi!


    • Anonyymi

      Saahan sitä luopua ja kohta taas takaisin kun parempaa ei ole. Näitä kommentteja täällä riittää.

      • Anonyymi

        Hyvä avaus!


    • Anonyymi

      Suositten! Niin minäkin tein!

    • Anonyymi

      Eikö luopuminen ole tuskaa?

    • Anonyymi

      Eihän käyttäjässä voi olla vikaa vikaa vikaa tuntien aloituksen tekijän .

    • Anonyymi

      Kaks apinaa jankkaa keskenään ja kuvittelevat varmaan tekevänsä jotain tärkeääkin työtä vaikkei kukaan täysjärkinen näitä keskusteluja lue.

    • Anonyymi

      Tee se.

    • Anonyymi

      Alusta vaatiikin nuoria aloittelevaisia koodareita digitalismukseen, sehän on kuin uusi Atlantis.

    • Anonyymi

      Järki PÄÄTÖS!

    • Anonyymi

      JÄRKI TEKO.

    • Anonyymi

      Päivitin windows 11 ja äänet katosi
      Ei näy koko äänikorttia, miten tää voi lla näin vaikeeta windowsin kanssa!

    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe