minne katosi transut?

Anonyymi

aiemmin historiassa oli transuja. siis omassa sukupuolessaan pysyviä miehiä jotka tyttöili vaatteilla. se oli suoraselkäistä toimintaa. ne ei ees halunneet mitään leikkauksia. eräs romuliikkeen pitäjä transuilee. hieno ihminen ja rohkea.

12

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Transvestiitteja on vaikka kuinka. Toki aavistuksen vähemmän nyt kuin muutama vuosikymmen sitten, kun hoidot eivät olleet mahdollisia ja piti kärvistellä tiittiä esittäen. Mutta heitä on, paljonkin, huomattavasti enemmän kuin transsukupuolisia.

• Anonyymi

Ainakin kymmenkertaisesti transsukupuolisiin verrattuna. Mutta suurin osa ei esiinny julkisuudessa, eikä mediakaan ole heistä enää kiinnostunut. Ei edes tästä taitoluistelevasta.

• Anonyymi

Onhan meitä vaikka kuinka paljon mutta suurin osa kaapissa ukm varattuja
      ja ainakin tykkään seksistä sit miehen kanssa vaikka ikääkin on ja kyllä se
      sokeri vielä sulaa suussa t. transmummo

• Anonyymi

Osa heistä kyllä taisi yrittääkin tutkimuksiin mutta heidät naurettiin sieltä ulos, prosessi kun ei ole tarkoitettu heille vaan transsukupuolisille.

• Anonyymi

Transvestiitti ei ole kiinnostunut hakeutumaan transtutkimuksiin, koska ei koe sitä tarpeelliseksi. Eikä transtutkimuksista naureta ketään ulos. Tutkimukset tehdään koska tutkittava on sinne hakeutunut. Mutta jos kriteerit trassukupuolisuusdiagnoosiin ei täyty, prosessi keskeytyy siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transvestiitti ei ole kiinnostunut hakeutumaan transtutkimuksiin, koska ei koe sitä tarpeelliseksi. Eikä transtutkimuksista naureta ketään ulos. Tutkimukset tehdään koska tutkittava on sinne hakeutunut. Mutta jos kriteerit trassukupuolisuusdiagnoosiin ei täyty, prosessi keskeytyy siihen.

Ilmaisu "nauretaan ulos" on tietenkin kärjistetty, mutta sitä kuitenkin käytetään, kun tutkimuksiin hakeutuu sinne kuulumaton, esim.tiitti tai btm

• Anonyymi00007

Kyllä tiittejä kehutaankin...

• Anonyymi00008

Öö.. tiittejä ei kehuta, koska heistä ei puhuta nykyään mitään, eikä heitä näy missään. Se on aika monta vuotta, kun olen viimeksi nähnyt toisen tiitin ja tämäkin oli Helsingin metroasemalla.

• Anonyymi00009

Heidän heikko mielenterveytensä sekä huomionkipeytensä saanut heidät turvautumaan transhoitoihin. Katso Caitlyn Jenneriäkin, ristiinpukeutuminen ei riittänyt tod.näk siksi, että on joku pers.häiriö (narsismi, huomionhakuinen tai epävakaa) jolloin tekee typeriä elämänpäätöksiä. Kilpailu uhiutumisesta/huomiosta jonka haluavat voittaa. Ns transhenkilöt omaavat monta mielenhäiriötä, joita välttelevät kehonmuokkauksella. Melkoisen typerää toimintaa.

• Anonyymi00010

Ei se mee aivan noin. Transnaiset alkoivat tehdä ristiinpukeutumisesta kiellettyä toimintaa heti kun he alkoivat saada jalansijaa sateenkaaripiireissä. Kato tuota toista ketjua: Suomessa transvestiitti ei kelpaa tänä päivänä Setan transryhmään.

Suomessa transitiot naiseksi ovat lisääntyneet siksi, että transvestiittina elämisestä on tehty mahdotonta. Siinä tippuu heti kaikkien tukiverkkojen ja hyväksynnän ulkopuolelle. Toisaalta transnaiseksi siirtyminen on tehty liiankin helpoksi: paperihakemus sukupuolen korjaamisesta riittää.

Siinä olet oikeassa, että transnaisena saa uhriutua loputtomasti ja kerätä huomiota, jota Suomen päämedioista lähtien on tarjolla.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei se mee aivan noin. Transnaiset alkoivat tehdä ristiinpukeutumisesta kiellettyä toimintaa heti kun he alkoivat saada jalansijaa sateenkaaripiireissä. Kato tuota toista ketjua: Suomessa transvestiitti ei kelpaa tänä päivänä Setan transryhmään.

Suomessa transitiot naiseksi ovat lisääntyneet siksi, että transvestiittina elämisestä on tehty mahdotonta. Siinä tippuu heti kaikkien tukiverkkojen ja hyväksynnän ulkopuolelle. Toisaalta transnaiseksi siirtyminen on tehty liiankin helpoksi: paperihakemus sukupuolen korjaamisesta riittää.

Siinä olet oikeassa, että transnaisena saa uhriutua loputtomasti ja kerätä huomiota, jota Suomen päämedioista lähtien on tarjolla.

Eli sinulle transvestiittina olisi täysin ok transitioitua naiseksi ja kertoa kaikille työkavereillesi ja ystävillesi, että en ole mies, olen identiteetiltäni nainen ja haluan käyttää pikkuhousuja ja omistaa pelkän viivan alapäässäni?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eli sinulle transvestiittina olisi täysin ok transitioitua naiseksi ja kertoa kaikille työkavereillesi ja ystävillesi, että en ole mies, olen identiteetiltäni nainen ja haluan käyttää pikkuhousuja ja omistaa pelkän viivan alapäässäni?

On paljon hyväksyttävämpää transitioitua naiseksi. Suomessa on lukuisia julkisia esimerkkejä. Lisäksi tulee laaja yhteiskunnan tuki ja vertaisverkostojen tuki.

Transvestiittina saat kylähullun maineen. Ainoa julkinen esimerkki on romutransu. Yhteiskunnalta et saa mitään tukea, vaan itseasiassa sinut käännytetään ovilta pois. Et kelpaa edes prideen vaan ihmiset karttavat sinua. Vertaistukea et saa mistään, ellet asu stadissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe