minne katosi transut?

Anonyymi

aiemmin historiassa oli transuja. siis omassa sukupuolessaan pysyviä miehiä jotka tyttöili vaatteilla. se oli suoraselkäistä toimintaa. ne ei ees halunneet mitään leikkauksia. eräs romuliikkeen pitäjä transuilee. hieno ihminen ja rohkea.

6

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Transvestiitteja on vaikka kuinka. Toki aavistuksen vähemmän nyt kuin muutama vuosikymmen sitten, kun hoidot eivät olleet mahdollisia ja piti kärvistellä tiittiä esittäen. Mutta heitä on, paljonkin, huomattavasti enemmän kuin transsukupuolisia.

• Anonyymi

Ainakin kymmenkertaisesti transsukupuolisiin verrattuna. Mutta suurin osa ei esiinny julkisuudessa, eikä mediakaan ole heistä enää kiinnostunut. Ei edes tästä taitoluistelevasta.

• Anonyymi

Onhan meitä vaikka kuinka paljon mutta suurin osa kaapissa ukm varattuja
      ja ainakin tykkään seksistä sit miehen kanssa vaikka ikääkin on ja kyllä se
      sokeri vielä sulaa suussa t. transmummo

• Anonyymi

Osa heistä kyllä taisi yrittääkin tutkimuksiin mutta heidät naurettiin sieltä ulos, prosessi kun ei ole tarkoitettu heille vaan transsukupuolisille.

• Anonyymi

Transvestiitti ei ole kiinnostunut hakeutumaan transtutkimuksiin, koska ei koe sitä tarpeelliseksi. Eikä transtutkimuksista naureta ketään ulos. Tutkimukset tehdään koska tutkittava on sinne hakeutunut. Mutta jos kriteerit trassukupuolisuusdiagnoosiin ei täyty, prosessi keskeytyy siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transvestiitti ei ole kiinnostunut hakeutumaan transtutkimuksiin, koska ei koe sitä tarpeelliseksi. Eikä transtutkimuksista naureta ketään ulos. Tutkimukset tehdään koska tutkittava on sinne hakeutunut. Mutta jos kriteerit trassukupuolisuusdiagnoosiin ei täyty, prosessi keskeytyy siihen.

Ilmaisu "nauretaan ulos" on tietenkin kärjistetty, mutta sitä kuitenkin käytetään, kun tutkimuksiin hakeutuu sinne kuulumaton, esim.tiitti tai btm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe