Voin vielä lisätä, että asu ei pelkästään tee kulttuurin edustajaa, Mutta kun on kipiänä niin muistaa kun pistää juhlasoiton soimaan kirkonkelloista. Kirkon pyhä nimi on Syvyydestä. "Syvyydestä minä huudan herraa" kirkon rakennusaikana nuori rakennusmies putosi tornista. Voimalisesti kellot soivat kun tapulin alimmatkin rappuset tutisevat. Olen särkynyt saviruukku on lauluna vähän kevyt, Mutta naise romaniasu on raskaudessaan säilyttämisen arvoinen. Se on jokaisen romaninaisen henkilökohtainen valinta, kulttuuria voi muutenkin vaalia, mutta harmi jos katoavat
Romaniasut
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Itte kävin tänään ostaan vaihteeks harmaat kolitsit, pukua en ole luvannut käyttää, mutta lipsuin jo kummilapsen rippijuhlissa. No niitä pitäis olla vielä 3 jäljellä jos ne ei pakanoiks ryhdy. Sen jälkeen menen hautajaisiinkin kolitseissa
- Anonyymi
Ehkä olen yhtä jäärä kun pappa, mutta tosetpäin, puku päällä kuolinvuoteella, ja vielä joi kuolinvuteelta sairaalaan. Ja siltikin nìitten prässihousujen kans on joutunut hoitajat neuvotella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olen yhtä jäärä kun pappa, mutta tosetpäin, puku päällä kuolinvuoteella, ja vielä joi kuolinvuteelta sairaalaan. Ja siltikin nìitten prässihousujen kans on joutunut hoitajat neuvotella
Varmaan leppoista ajaa sairaalaan 40km ohitusleikkaukseen ja huolehtia samalla että puku on särmässä ja mummolle on yöpaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan leppoista ajaa sairaalaan 40km ohitusleikkaukseen ja huolehtia samalla että puku on särmässä ja mummolle on yöpaikka
Ja hautajaisissa laulettiin; mun henkeäni salpaa. Se on hyvin kaunis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262554
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772366Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232030- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä171273- 41113
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32957