Tilasin veitset yritykseltä Haarko.com FB kautta. Rahat lähti , mutta ei kuitenkaan tullut vahvistusta sähköpostiin..?
Onko kellään kokemuksia.
Tilasin veitset
8
2950
Vastaukset
Minä en ainakaan löydä Haarko.com:in virallista Facebook-tiliä eikä sellaista edes mainita yrityksen nettisivulla, joten veikkaan että olet tilannut jonkin huijaritilin kautta etkä oikean Haarko.com:in tilin kautta.
Tuollaisia huijauksia on Facebookissa (ja muuallakin) jatkuvasti.- Anonyymi
Olisihan tuonne päässyt suoraankin ilman facebookkeja.
- Anonyymi
Äsken katsoin mainosta ja kiinnosti:
https://haarko.com/articles/one-cooking-tool-to-invest-in/?l=fi&c=eur&vndr=hartblnor2&cmpid=61025bac4ccf140001396ed0&sub1=msn-anaheim-finland&sub2=http://cdn.taboola.com/libtrc/static/thumbnails/129e5b7fcec2262959f9dc5f6155d448.png&sub3=Maailman terävin keittiöveitsi nyt saatavilla Vesilahti&sub4=2021-08-11 08:47:51&sub5=Desktop&sub6=11808027&sub7=3020168905&sub8=1225876&utm_campaign=11808027&utm_medium=hartblnor2&ref_id=GiBnTj1N1J47wJdkPR68hp4mfA7M8Kee0uZ4I5vql6yzNSCpiFUop-2sxIDo2Ypp&utm_source=taboola&utm_medium=referral#tblciGiBnTj1N1J47wJdkPR68hp4mfA7M8Kee0uZ4I5vql6yzNSCpiFUop-2sxIDo2Ypp - Anonyymi
Itse olemme olleet enemmän kuin tyytyväisiä ZWILLING J.A. HENCKELSin veitsiin ja keittiötarvikkeisiin, eikä veitsien terävyydessä ole ollut moittimista. Luotettavat ja toimivat verkkokaupat, joiden lisäksi valikoimaa löytyy myös muista alan liikkeistä.
Itse pidän näistä veitsistä koska ne ovat painavia ja tukevia. En tiedä mitä mieltä ammattilaiset ovat, mutta sopii kotikokille kyllä. Yksi "lihakirves" on kokoelmissa myös... - Anonyymi
Kirpputoreilta saa useinkin kelpo veitsiä ihan nauruhintaan.
Muutamalla eurolla on löytynyt tuliteräuusia Shapu ja Hasaki -merkkisiä "japanilaismallisia" veitsiä. En tiedä mitä joku ammattikokki moisista ajattelee, tai niiden aitoudesta, mutta itse olen niistä tykännyt. Kunnon terästä ja teräviä ovat. - Anonyymi
Tuleeko näillä veitsillä hyviäkin valokuvia?
- Anonyymi
Täältä löydät hienot keittiöveitset myös, uus Suomalainen verkkokauppa.
https://www.arctic-caveman.com/- Anonyymi
Saako niillä pelkkiä stillkuvia vai onnistuuko video kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989