Tilasin veitset yritykseltä Haarko.com FB kautta. Rahat lähti , mutta ei kuitenkaan tullut vahvistusta sähköpostiin..?
Onko kellään kokemuksia.
Tilasin veitset
8
2882
Vastaukset
Minä en ainakaan löydä Haarko.com:in virallista Facebook-tiliä eikä sellaista edes mainita yrityksen nettisivulla, joten veikkaan että olet tilannut jonkin huijaritilin kautta etkä oikean Haarko.com:in tilin kautta.
Tuollaisia huijauksia on Facebookissa (ja muuallakin) jatkuvasti.- Anonyymi
Olisihan tuonne päässyt suoraankin ilman facebookkeja.
- Anonyymi
Äsken katsoin mainosta ja kiinnosti:
https://haarko.com/articles/one-cooking-tool-to-invest-in/?l=fi&c=eur&vndr=hartblnor2&cmpid=61025bac4ccf140001396ed0&sub1=msn-anaheim-finland&sub2=http://cdn.taboola.com/libtrc/static/thumbnails/129e5b7fcec2262959f9dc5f6155d448.png&sub3=Maailman terävin keittiöveitsi nyt saatavilla Vesilahti&sub4=2021-08-11 08:47:51&sub5=Desktop&sub6=11808027&sub7=3020168905&sub8=1225876&utm_campaign=11808027&utm_medium=hartblnor2&ref_id=GiBnTj1N1J47wJdkPR68hp4mfA7M8Kee0uZ4I5vql6yzNSCpiFUop-2sxIDo2Ypp&utm_source=taboola&utm_medium=referral#tblciGiBnTj1N1J47wJdkPR68hp4mfA7M8Kee0uZ4I5vql6yzNSCpiFUop-2sxIDo2Ypp - Anonyymi
Itse olemme olleet enemmän kuin tyytyväisiä ZWILLING J.A. HENCKELSin veitsiin ja keittiötarvikkeisiin, eikä veitsien terävyydessä ole ollut moittimista. Luotettavat ja toimivat verkkokaupat, joiden lisäksi valikoimaa löytyy myös muista alan liikkeistä.
Itse pidän näistä veitsistä koska ne ovat painavia ja tukevia. En tiedä mitä mieltä ammattilaiset ovat, mutta sopii kotikokille kyllä. Yksi "lihakirves" on kokoelmissa myös... - Anonyymi
Kirpputoreilta saa useinkin kelpo veitsiä ihan nauruhintaan.
Muutamalla eurolla on löytynyt tuliteräuusia Shapu ja Hasaki -merkkisiä "japanilaismallisia" veitsiä. En tiedä mitä joku ammattikokki moisista ajattelee, tai niiden aitoudesta, mutta itse olen niistä tykännyt. Kunnon terästä ja teräviä ovat. - Anonyymi
Tuleeko näillä veitsillä hyviäkin valokuvia?
- Anonyymi
Täältä löydät hienot keittiöveitset myös, uus Suomalainen verkkokauppa.
https://www.arctic-caveman.com/- Anonyymi
Saako niillä pelkkiä stillkuvia vai onnistuuko video kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722367Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211461Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440- 671333
- 211133
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701119Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103