Koronarokotteiden haittavaikutusilmoitukset

Anonyymi

51

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurimmalle osalle ei tule mitään oireita, ehkä vain pieni kipu pistoskohtaan,
      mutta kun lukee ilmoituksia ja oireita kunkin rokotuksen kohdalla
      alempana sivulta, huolestuttaa. Saan tulevalla viikolla vasta ensimmäisen rokotuksen.
      Pfiezer-BionTech'in.
      Alempana sivulla on jokaisesta rokotteesta erikseen oireilmoitukset ja
      kappalemäärä, kuinka monta kuumeilua, ripulia, laskimotukosta ym on tullut.

• Anonyymi

Huhhuh, mutta "Rohkea rokan syö", otan ekan rokotuksen ensi viikolla,
      toinenkaan vaihtoehto ei kuulosta yhtään paremmalta.
      Lähes kaikilla 60 henkilöillä on jo varmaankin molemmat rokotukset otettu ?

(mRNA-rokote Cimrnanaty rokote on siisn Pfeizer BionTech,
      mikä alemapan sivulla onkin selkeämmin sanottu)

• Anonyymi

Olisin halunnut nenäsumute-rokotteen, mutta se on vasta testivaiheessa.

• Anonyymi

Olisin halunnut kaikki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin halunnut kaikki!

Haluan koronan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan koronan :D

Olen tehnyt haittailmoituksen, en korvausmielessä, vaan tiedoksi tutkimuksiin.
        Ohikulkija

• Anonyymi

Ajattelin ottaa nenäsumutteen kunhan tulee valmiiksi käyttöön. Olen sairastanut koronan, mutta siitä on jo aikaa.

• Anonyymi

Kumman otat ennemmin, mahdollisen haittavaikutuksen rokotteesta vai mahdollisen kuoleman rokottamattomuudesta. Itse tein valintani puhtaasti todennäköisyyksien ja tilastotietojan perusteella.

• Anonyymi

Et sitten laittanut vaihtoehdoksi "mahdollisen kuoleman roketteesta vai mahdollisen nuhan rokottamattomuudesta"? Toisinkinpäin voi ajatella...

• Kolmaskin vaihtoehto on olemassa, nimittäin; ei rokotusta eikä koronakuolemaa, eikä edes tartuntaa.
        Muutamakin miljoona Suomessakin, jotka eivät ole saaneet tartuntaakaan.

Eikö noita rokotteitten haittavaikutuksia ala olla jo enemmänkin kuin koronaan kuolleita Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten laittanut vaihtoehdoksi "mahdollisen kuoleman roketteesta vai mahdollisen nuhan rokottamattomuudesta"? Toisinkinpäin voi ajatella...

Kuten sanoin, niin puhdas todennäköisyyteen peilaaminen ja tilastojen valossa tehty päätös.

Kuinka monta rokotteeseen kuollutta on. Ei kovin monta, jos sitten vertaa maailmalla niihin miljooniin, jotka ovat kuolleet tautiin. Toki voi ehdottamallasi tavalla miettiä, mutta se ei perustu mihinkään muuhun kuin "musta tuntuu" mielipiteeseen.

• Anonyymi

Ei minkäänlaista haittavaikutusta, vaikka on korkea verenpaine sekä liikakiloja. Olen saanut molemmat Pfizerin rokotteet.
      Ainoa haittavaikutus tästä korona-ajasta on kuitenkin että laiskamato ei ole lähteäkseen kropasta, ei sitten millään.
      Hytinäx1

• Anonyymi

Kiva kuulla, että rokotukset meni hyvin. En usko, että olet laiska, olet vain ".vähätöinen",
        mummuni vitsaili niin, "en minä laiska ole, minä olen vähätöinen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla, että rokotukset meni hyvin. En usko, että olet laiska, olet vain ".vähätöinen",
        mummuni vitsaili niin, "en minä laiska ole, minä olen vähätöinen".

Vähänkös hymyilytti ääneen mummosi lausahdus.
        Beng

• Se "laiskamatokin" on mukana rokotteen haittavaikutuksissa.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Se "laiskamatokin" on mukana rokotteen haittavaikutuksissa.

Huomasin: pari päivää veto veks ja vasen kankku 3 vrk kuin lihaveitsellä olisi työntänyt toiseen perspuolikkaaseen. Tänä aamuna kipu poissa. Samoin olen virkumpi.
        Toisesta rokotteesta sain jonkin siivousvimman oheen.
        Beng
        Rokotettujen kuolintapauksiin voi olla jokin keljujen kimppatekijöiden summa tai jo saatu tauti. Pikatesti ennen rokotusta voisi olla ok.
        Vähän ihmetyttää alkukesän lausunnot, että kesäkuumalla tauti vaimenee. Hah ja pah. Parin päivän aikana yli 600 tartuntaa. Ja minä en usko, että kaikki tartunnat, sairastelut ja kuolemat edes tulevat tilastoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin: pari päivää veto veks ja vasen kankku 3 vrk kuin lihaveitsellä olisi työntänyt toiseen perspuolikkaaseen. Tänä aamuna kipu poissa. Samoin olen virkumpi.
        Toisesta rokotteesta sain jonkin siivousvimman oheen.
        Beng
        Rokotettujen kuolintapauksiin voi olla jokin keljujen kimppatekijöiden summa tai jo saatu tauti. Pikatesti ennen rokotusta voisi olla ok.
        Vähän ihmetyttää alkukesän lausunnot, että kesäkuumalla tauti vaimenee. Hah ja pah. Parin päivän aikana yli 600 tartuntaa. Ja minä en usko, että kaikki tartunnat, sairastelut ja kuolemat edes tulevat tilastoihin.

Ei ne tule kaikki tilastoihin läheskään.

Kuuluvat Ruotsissa ainakin nuoremmat (ja rokotetutkin) laistavan testiin menon, kun sairastuvat lievemmin, eivätkä välitä jäädä karanteeniinkaan, jos ei ole henki katkolla ja vähemmän sitä kai nuorilla niin vakavaa.

Nuo rokotettujen koronaan sairastumiset ja kuolemat ovat sellaisia, että kaksi viikkoa tai myöhemmin toisen piikin saatuaan saaneet koronatartunnan.
        Niitä ensimmäisen piikin jälkeen koronaan sairastuneita on huomattavasti enemmän, 32 388 henkilöä, joista 13 227 saanut tartunnan kolme viikkoa tai myöhemmin ensimmäisen piikin jälkeen.

Vähänkin epäilyttävää, että mikä on sitten sen rokotepassin merkitys, kun ei tuo virus näy osaavan lukea niitä passeja.

• Anonyymi

-kävin viime torstaina terv.kesk. ottamassa rokotteen, kun sai mennä aikaa sopimatta, ei haittaa ole ollut, pikkasen arkuutta olkapäässä yhtenä päivänä. Toinen annos on lokakuussa. Punnitsin kauan ja kyllä järki sanoo et pahempi se itse virus on, kuin mahdolliset rokotuksen haitat, ja se virus kuulemma tulee joka tapauksessa jossain vaiheessa, jos et ole saanut rokotetta.
      äijä-

• Anonyymi

"kuulemma tulee joka tapauksessa" no onpa kyllä tosi vakuuttava peruste,minäkin taidan nyt otta sen piikin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kuulemma tulee joka tapauksessa" no onpa kyllä tosi vakuuttava peruste,minäkin taidan nyt otta sen piikin :)

-taidat katua vasta teho-osastolla sarkasmiasi? lycka till.
        äijä-

• Anonyymi

Molemmat rokotteet Astraa, ensimmäisestä vuorokauden kuume, toisesta käsivarsi kipeä pari vuorokautta. Siinä kaikki.

vn

• Anonyymi

Ensimmäinen Astra Zenecan, toinen BioNTech-Pfizerin, ensimäisestä parin päivän kuume ja lihassärkyä, toisesta ei muuta kuin pieni arkuus pistoskohdassa.
      Jo 2 kk jälkimmäisestä rokotuksesta, eikä tässä ainakaan muuta ole ilmennyt, enkä tunne ketään kenelle olisi rokotuksesta sen kummempia oireita tullut.
      Muutaman Covidin sairastaneen tunnen, yhden helpon, yhden sairaalareissun vaatineen, ja yhden sairaala-tehohoito-sairaala-tehohoito-sairaalareissun vaatineen, josta jäljellä jo yli vuoden kestäneitä haittoja.

Ei ole ollut vaikea valinta otanko rokotukset vai en.

• Anonyymi

Tilastollisesti globaalilla tasolla tarkasteltuna oleellisinta on se, mitä potentiaaleja haittavaikutuksia on rokottamattomuudesta vs. rokotukset.

Nyttemmin Delta-variantti on erittäin tarttuva ja monissa maissa kerrotaan vrallisesti neljännen aallon jo alkaneen.

Rokottamattomat ovat myös varianttien tehtaita, kuten muuan virologi totesi.

Valtaosa sairaalahoitoon joutuneista on rokottamattomia.

Kyse on kuitenkin pahimmasta globaalista pandemiasta sitten sotien.

• Anonyymi

"Rokottamattomat ovat myös varianttien tehtaita, kuten muuan virologi totesi."

Ootko tosissas?
        Väitätkö myös että antibiootille vastustuskykyiset bakteerit kehittyvät niillä jotka antibioottia eivät ole ottaneet?
        Mietipä vähän aikaa?

PS.toivottavasti ei ala koskemaan päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Rokottamattomat ovat myös varianttien tehtaita, kuten muuan virologi totesi."

Ootko tosissas?
        Väitätkö myös että antibiootille vastustuskykyiset bakteerit kehittyvät niillä jotka antibioottia eivät ole ottaneet?
        Mietipä vähän aikaa?

PS.toivottavasti ei ala koskemaan päähän

Alä yhtään ällistele.

Pitkäaikais(korona)potilaassa voi kehittyä uusi koroavariantti.
        Näin kertoivat lääkärit HS:ssa ainakin puoli vuotta sitten jo.

• Anonyymi

" kuten muuan virologi totesi" - On kuin savolais-ukko Kuopion torilla -vastuu siirtyy kuulijalle!

• Anonyymi

Kauhistuttaa kun noin 40 on Pfeizerista saanut aivoinfarktin, jos oikein luin.
      Aivoinfarktin saaneiden keski-ikä on 73 v.
      Eli moni nuorempi ja vanhempi on saanut sen.
      Mutta eihän tässä ole vaihtoehtoja.
      Korona noin seistsemänkymppiselle on aika varma kuolema, jos vakavan muodon saa
      ja sitähän ei etukäteen tiedä.

• Anonyymi

Monikohan saman ikäinen rokottamaton sai aivoinfarktin samalla ajanjaksolla? osa tietty ehti jo kuolla ennen rokotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monikohan saman ikäinen rokottamaton sai aivoinfarktin samalla ajanjaksolla? osa tietty ehti jo kuolla ennen rokotusta.

Sepä se. Mutta haittavaikutusilmoituksessa sanotaan "40 rokotukseen liittyvää aivoinfarktia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se. Mutta haittavaikutusilmoituksessa sanotaan "40 rokotukseen liittyvää aivoinfarktia".

Rokotevalmistajia on useita. Ei kaikkia rokotteita voida vetää samalle viivalle. Mistä rokotteesta ovat sitten tulleet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevalmistajia on useita. Ei kaikkia rokotteita voida vetää samalle viivalle. Mistä rokotteesta ovat sitten tulleet?

Ai olikin tuossa ylempänä.

• Anonyymi

Sain ekan Pfeizer-rokotteen tunti sitten. Minulla on kroonisesti erilaisia sydänhäiriöitä joka päivä. Mahdolliset oireet rokotuksesta tulevat todennäköisesti huomenna, kerrottiin minulle. Tulen kertomaan jos olen hengissä..........

• Se sydäntulehdus voi tulla vasta kuuden viikon sisällä, on kerrottu asiantuntijataholta.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Se sydäntulehdus voi tulla vasta kuuden viikon sisällä, on kerrottu asiantuntijataholta.

Kiitän tiedosta. Maltan tuskin odottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitän tiedosta. Maltan tuskin odottaa.

Siitä oli nyt joku aika sitten, kun muutama nuori ja perusterve oli sen saanut ja Pfizer lisäsi sen rokotteensa haittavaikutuksiin.
        Aikaisemmin vain vanhempia ihmisiä rokotettaessa se ollaan laitettu pohjalla olevien sairauksien piikkiin.

• Anonyymi

Hengissä. Rokotteen antamisesta on siis mennyt yli 24 tuntia eikä muita vaivoja ole ollut
        kuin perinteiset sydänvaivat.

• Anonyymi
    • Kun teille määrätään joku lääke, luetteko tuoteselosteen.
      Jos luette, huomaatte, että pilvin pimein on mahdollisia sivuvaikutuksia.
      Mikä saa ihmiset räyhäämään, että rokotteen pitäisi tehota 100%sti. Ja että sivuvaikutukset ovat joku virhe rokotteessa. Ja että kenen syy, kun tulee virusvariantteja.
      Fimealle tuskin edes ilmoitetaan kaikkia sivuvaikutuksia.
      Luultavasti ne ovat enemmän esillä, joiden takia ihmisen on pakko ollut turvautua terveydenhoitoon.
      Ei ole rokotetta joka tehoaisi 100%sti, ei ole ketään, joka pysytyisi estämään varianttien synnyn. Virukset muuntautuvat jatkuvasti.

• Anonyymi

Sen harvan kerran kun lääkkeitä on jouduttu mulle määräämään olen aina lukenut ne litaniat mitä lääkepakkauksen mukana on tullut. Koronarokotteesta en ole lukenut muuta kuin sen lapun minkä sain ekassa rokotuksessa , elän tätä päivää enkä murehdi huomisesta etukäteen. Jos kuolen vaikka johonkin veritulppaan niin se on sen ajan murhe. Yksin kun asun niin ei ole kukaan ambulanssia soittamassa jos en itse kykene soittamaan ja se on silloin menoa, tyttäreni tai vävy tulee varmaan sitten katsomaan onko jotain tapahtunut kun eivät puhelimella saa kiinni. Näin se tällä mummolla menee.

• Anonyymi

Hyvä! Luen ja tulen heti tosisairaaksi ja voin pahoin....
        Beng

• Anonyymi

Lääketehdas ilmoittaa kaikki mahdolliset ja mahdottomat sivu- ja haittaoireet tuoteselosteissa
        myös vapautuakseen vastuusta, jos jotain sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääketehdas ilmoittaa kaikki mahdolliset ja mahdottomat sivu- ja haittaoireet tuoteselosteissa
        myös vapautuakseen vastuusta, jos jotain sattuu.

Korona piikin valmistajilla on täydellinen vastuuvapaus piikkien aiheuttan´mista haitoista/kuolemista!Näppärää vai mitä!Tämähän se vasta kannustaakin kehittelemään "TURVALLISIA" kokeellisia myrkky injektioita???

• Anonyymi kirjoitti:

Korona piikin valmistajilla on täydellinen vastuuvapaus piikkien aiheuttan´mista haitoista/kuolemista!Näppärää vai mitä!Tämähän se vasta kannustaakin kehittelemään "TURVALLISIA" kokeellisia myrkky injektioita???

Niin, monta on monessa, mutta onko parenpaakaan keinoa tänän vitsautsen selättämiseksi, kun rokotus?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko koronalla vastuuvapaus aiheuttamistaan vakavista tehohoitoa vaativista ja kuolemaan johtavista infektioista?

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Onko koronalla vastuuvapaus aiheuttamistaan vakavista tehohoitoa vaativista ja kuolemaan johtavista infektioista?

Kiinalaisilla on vastuu koronasta, siellä tapahtui jotain kumaa ja nyt on seurauksia jo yli vuosi saatu. Amerikkalaiset ja muutkin olisivat halunneet tutkia sitä paikkaa Kiinassa tarkemmin, Wuhania, mistä virus lähti, kiinalaiset kieltävät tutkijoita tulemasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinalaisilla on vastuu koronasta, siellä tapahtui jotain kumaa ja nyt on seurauksia jo yli vuosi saatu. Amerikkalaiset ja muutkin olisivat halunneet tutkia sitä paikkaa Kiinassa tarkemmin, Wuhania, mistä virus lähti, kiinalaiset kieltävät tutkijoita tulemasta.

No eikös tässä ollut kyse piikin valmistajista eikä siitä mistä virus lähti liikkeelle?
        Ja eikös tutkijat sitten viimein päässeet sinne pääkallopaikalle?

• Anonyymi

rokotus on parempi kuin koronatauti

• Anonyymi

Täysirokotus otettu, eikä sivuvaikutuksia. Joten ottakaa ihmeessä. Tätä rokotuksen vastaista paskatietoa täällä jaetaan. Sisällöstä huomaa, että paljon virheitä ja paikkansanmpitämöttömyyksiä. Ei myöskään faktalinkkejä, koska ei ole olemassa.

• Anonyymi

Rokotuksenvastainen "paskatieto" on eri kuin todellisuus.

Sain itse monta päivää kestäviä melko pahoja oireita ensimmäisen rokotuksen jälkeen
        Pfeizerista. Toisen rokotuksen saan syksymmällä. Jälkimmäisestä rokotuksesta tulee kuulemma todennäköisemmin pahemmat oireet eli "kivat mulle",
        mutta otan sen tietenkin, ei muutakaan vaihtoehtoa ole.

Koronan "piti" heikentyä, tulla vähäoireisemmaksi, alkaa muistuttaa tavallista flunssaa,
        mutta sehän näyttää tulevan yhä helpommin tarttuvaksi eivätkä oireet näytä helpottuvan.

Lekurit sanoo toisaalta, ettei korona ole flunssa ollenkaan,, vaikka siinä saattaa olla samantyyppisiä oireita.

Suurin osa ei saa mitään oireita, niin minäkin laskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotuksenvastainen "paskatieto" on eri kuin todellisuus.

Sain itse monta päivää kestäviä melko pahoja oireita ensimmäisen rokotuksen jälkeen
        Pfeizerista. Toisen rokotuksen saan syksymmällä. Jälkimmäisestä rokotuksesta tulee kuulemma todennäköisemmin pahemmat oireet eli "kivat mulle",
        mutta otan sen tietenkin, ei muutakaan vaihtoehtoa ole.

Koronan "piti" heikentyä, tulla vähäoireisemmaksi, alkaa muistuttaa tavallista flunssaa,
        mutta sehän näyttää tulevan yhä helpommin tarttuvaksi eivätkä oireet näytä helpottuvan.

Lekurit sanoo toisaalta, ettei korona ole flunssa ollenkaan,, vaikka siinä saattaa olla samantyyppisiä oireita.

Suurin osa ei saa mitään oireita, niin minäkin laskin.

Rokotuksen jälki- ja haittaoireista
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007791390.html

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5430
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1432
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe