mitähän mä teen?! oon 6lk menevä tyttö ja koulu uinnit alkaa enkä voi mennä EN OIKEASTI VOI! meijän luokal on pari/muutama sellast poikaa jotka on ulkonäön perässä EI LUONTEEN??!!! Ja yksi niistä on laittanut minulle 5lk todella ahdistavia viestejä mm: rakastan sua, ah oot niin kuuma ja vielä ahdistavampia ja sanoin että ahdistaa lopeta, mutta ei! ja tämä poika tulee kanssani uintiin ja niin tuijottaa minun kroppaa JA SE AHDISTAA! mitä teen ???!!!!
koulu-uinti YÄK
6
249
Vastaukset
- Anonyymi
Pojat ja tytöt ei ole samaan aikaan uimassa. Mikä tämä keksitty juttu on, että he olisi?
Ihan alimmaisten luokkien jälkeen on eri liikunnan opettajat ja eri aikataulut, että mitä opetetaan.- Anonyymi
joissain paikoissa yläkoulussa on yhteiset pojilla ja tytöillä
- Anonyymi
Meen 7lk ja meil oli samaan aikaan viel kutosella
- Anonyymi
Nykypäivänä on samassa
- Anonyymi
Jos elämässä joku asia ahdistaa noin paljon, niin älä tee/mee.... eikait kukaan voi pakottaakkaan ja vaikka pakottaisikin, niin elämässä ei oo mitään pakollista tai ei tule kyllä mitään asiaa joka sellaista olisi.... on vaan suositeltavaa !
- Anonyymi
Jos vaa annat sen kattoo saa kerrankin tarpeeks katottuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974