Opastus kuvanmuokkaukseen.

Anonyymi

Internetfeikkien tärkein työkalu on luonnollisesti internet.
Täysin järjetöntä olisi väittää että feikki joka aivan kaiken tietämyksensä imuroi tai ainakin tarkistaa, ei olisi opiskellut kuvanmuokkausta.
Jopa ihan harjoittelija kykenee imuroimaan peruskuvan vaihtaen siihen toisen kuvan taustan tai maiseman ja lisäten jotain tahtomaansa, kuten passinkannet tai jopa ihmisen.
Peda.net Lapua opastaa aiheesta.
Kuvan osan irrottaminen ja siirtäminen toiseen kuvaan.

13

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiskelen paraikaa kuksan siirtämistä Suomesta Chiang Maihin Pedassa, mutta en ole vielä keksinyt miten "kymppi" saa kotiseutunsa tuoreet kuitit, laskut, prätkäpaperit, thai-id-kortit, rokotustodistuksen sivut nimineen ja passinumeroineen varjoineen siirrettyä kuvaan... nämä vaatii vielä harjoitusta ja että saa thaipassinkin samaan kuvaan https://aijaa.com/0tFBSp kun sitä pyysin.... Onkohan siellä Nangrongissa joku suomalainen vai onko nämä pedakuvia?

      • `Tätä mietin myös päivin öin...? https://aijaa.com/BdwcbG Miten hän on siirtänyt puolessa tunnissa aijaahan Thaimaassa otetun kuvan jossa samat kellonajat ja päiväykset kameran näytöllä ja kännykässä? Onko siellä Thaimaassa joku vai ei? Kuka näitä kuvia oikein ottaa?


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        `Tätä mietin myös päivin öin...? https://aijaa.com/BdwcbG Miten hän on siirtänyt puolessa tunnissa aijaahan Thaimaassa otetun kuvan jossa samat kellonajat ja päiväykset kameran näytöllä ja kännykässä? Onko siellä Thaimaassa joku vai ei? Kuka näitä kuvia oikein ottaa?

        Eikö sinua lainkaan kiinnosta Meban kuva ulkopuolelta jonkun Thaimaassa olevan koeajan vilkutellen terveisiä sinulle?


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        `Tätä mietin myös päivin öin...? https://aijaa.com/BdwcbG Miten hän on siirtänyt puolessa tunnissa aijaahan Thaimaassa otetun kuvan jossa samat kellonajat ja päiväykset kameran näytöllä ja kännykässä? Onko siellä Thaimaassa joku vai ei? Kuka näitä kuvia oikein ottaa?

        Se on ihmeellistä. Minäkin osallistun tähän kummasteluun. Sensei kertoi minun olevan maaliskuussa tänä vuonna Kuopiossa, mutta kännykälläni joku oli ottanut Thaimaassa tällaisen kuvan ja aijannut sen tänne tuolloin muutamissa minuuteissa myös. https://aijaa.com/0Me3NA Mistä nämä kuvat on kotoisin kun ne eivät löydy googlaamallakaan? Onko siellä joku suomalainen siellä Thaimaassa vai ei?

        Jos nimimerkki 2010 on feikki, niin minun on pakko myöntää että olipahan järjestänyt melkoiset lavasteet Buriramin Nangrongiin. Sinne oli lavastettu feikkitalo, feikkiperhe, feikkiallas, feikki puutarha, feikkiautot, feikkimoottoripyörä ja feikkisukuakin. Hyvin lavastettu!

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihmeellistä. Minäkin osallistun tähän kummasteluun. Sensei kertoi minun olevan maaliskuussa tänä vuonna Kuopiossa, mutta kännykälläni joku oli ottanut Thaimaassa tällaisen kuvan ja aijannut sen tänne tuolloin muutamissa minuuteissa myös. https://aijaa.com/0Me3NA Mistä nämä kuvat on kotoisin kun ne eivät löydy googlaamallakaan? Onko siellä joku suomalainen siellä Thaimaassa vai ei?

        Jos nimimerkki 2010 on feikki, niin minun on pakko myöntää että olipahan järjestänyt melkoiset lavasteet Buriramin Nangrongiin. Sinne oli lavastettu feikkitalo, feikkiperhe, feikkiallas, feikki puutarha, feikkiautot, feikkimoottoripyörä ja feikkisukuakin. Hyvin lavastettu!

        44

        Miksi et ottanut feikeistä valokuvia aijaten niin säästäisit sanasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ottanut feikeistä valokuvia aijaten niin säästäisit sanasi?

        Kuvia on paljon, mutta mistäs sinulle saataisiin Thaimaan kuvia? No ei muualta kuin netistä. Otapas sinä poju ihan vaan ne omat kuvasi niin minä otan omani.

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvia on paljon, mutta mistäs sinulle saataisiin Thaimaan kuvia? No ei muualta kuin netistä. Otapas sinä poju ihan vaan ne omat kuvasi niin minä otan omani.

        44

        Kun miehellä on tarve valokuvailla kuitteja ja naisia, mutta itse käsiteltävästä aiheesta vain sanoja, niin se on Feikin perustoimintamalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinua lainkaan kiinnosta Meban kuva ulkopuolelta jonkun Thaimaassa olevan koeajan vilkutellen terveisiä sinulle?

        Mitä luulet hakeeko Kymppi sen Meban sinua varten uudelleen koeajoon ja ottaa sinua varten sitten kuvan jossa vilkuttelee sinulle terveisiään? Tarviiko olla kuvassa vielä juhannuskoivu tai vastaavaa, ettei sitten tarvi kolmatta kertaa kuvata uudelleen?


    • Anonyymi

      Numerosenseillähän noista muokatuista kuvista on kosolti kokemusta. Näytöltä otetut ihan parhaita ja joskushan kuvat saattavat myös ylivalottua "vahingossa"

    • Anonyymi

      Photoshop hyvän kuvan käsittelijän käytössä valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa, passeja saadaan kellumaan, puuhun... Mutta muokattu paljastuu aina, sen paljastaminen voi olla vaikeaa... Videon modifiointi on sitten paljon vaikeampaa... By NumBall HHN 60 v.

      • Hyvin sanottu Numba! Otetaanko seuraavaksi käsiteltäväksi aiheeksi kuksan puuttuminen Chiang Maista vaiko titaanisen amexkortin puuttuminen Hua Hinista? Moni kyselee missä meidän V12 Rollssit ja mersut on. Puritko sä sen sun Rollssin silleen ettei siitä enää saa kuvaa ollenkaan? Mun V12 mersu on Paraisilla ja kuksa on juuttunut tulliin. Mitä mieltä oot näistä nollan kuiteista? Kuka on ottanut nää kuvat? https://aijaa.com/4zPLTf Aika hyvin on feikannut noi varjot tohon.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa, myös rekkamiesruokalassa otettuja vanhoja tai toisen ottamia kuvia voi aijalla "omina tänään otettuina" kuvina, eikö vain?


    • Anonyymi

      Mites se sensei taas pakeni paikalta ja teki useita uusia aloituksia, vaan ei kyennyt selittämään miten muilta tulee kuvia ja tuoreita kuvia kuiteista, laskuista ja kaikenlaisesta, mutta senseiltä ja numbalta ei tule muuta kuin kuvaruudulta otettuja vanhoja kuvia? Mikä mättää ja miksi juuri sensei epäilee toisten kuvien aitoutta kun itsellään ei ole yhtäkään kuvaa Chiang Maista kuin vuosituhannen alusta pari heikkolaatuista kuvaa? Numballe myös terveisiä että nykyaikaisissa kännyköissä ei tarvi koskea kamera-asetuksiin laisinkaan vaan automatiikka hoitaa kaiken. Siksi ne kuvat eivät "ylivalotu" kuten sinun kuvasi, paitsi silloin kun otat kuvaa kuvaruudulta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe