jos olisin trans ja menisin leikkauksiin, niin miehinen pituuteni olisi epänaisellista. onko aidoilla trans ihmisillä tällaisia ongelmia jotka liittyy pituuteen?
liian pitkä naiseksi
7
699
Vastaukset
- Anonyymi
Ylipäätään ihmiset eivät yleensä iloitse, jos ovat naisina pitempiä kuin keskivertomiehet tai miehinä lyhyempiä kuin keskivertonaiset. Moni tyttö tykkää olla pitkä, mutta kun pituus ylittää sen maagisen 183 cm, eli miesten keskipituuden, siirrytäänkin ihaillusta "liian pitkäksi". Transnaisilla ongelma on vielä suurempi, kun kropassa ja äänessä saattaa olla tekijöitä, jotka outtaavat transnaiseksi, eikä epäilijöitä voi hiljentää esim. hankkiutumalla raskaaksi.
- Anonyymi
Onhan sitä hankala naamioida, jos on jotain 185-90 senttiä pitkä ja sen lisäksi tuhdit käsivarret ja leveät hartiat. Jollain kukkakepillä saattaa olla sitten vähän helpompaa, kun ei pituuden lisäksi rotevuuskin ole outtaamassa.
- Anonyymi
Onhan rotevia ja pitkiä naisiakin, raskas työkin voi kehittää naista miestyyliseksi.
- Anonyymi
Käsivarsia tekee yleensä tuhdiksi lihaksisuus ja se "hoituu" hormonien muutoksessa. Kun testosteronit poistuu kropasta, lihaksetkin muuttuvat naistyyppisiksi ja ne tuhdit käsivarret ohenee. Samoin hartioiden lihakset ja myös rasva katoaa, joten hartialeveys kapenee siihen mitä luusto määrittelee (oma kokemus).
- Anonyymi
Vastaus kysymykseen: on. Jos olet jotain 185 pitkä, tai yli, älä hakeudu tutkimuksiin. Ei niin pitkällä ole minkäänlaisia edellytyksiä ikinä elää normaalia naisen elämää, vaan sitä tulee olemaan aina trans.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin mene. Pituuden ei pidä antaa rajoittaa elämää tuolla tavalla. Ja toisaalta, jos todella on trans, silloin sekin on parempi elämä kuin elää miehenä tai naisena jos on ftm.
- Anonyymi
Se on vähän eri juttu, mutta mulle sanottiin 153-senttisenä transmiehenä, ettei mulla ole edellytyksiä päästä miesten kaveripiireihin, joten tuskin kannattaisi mennä hoitoihin. Mä olen aina ollut naisen kroppaan syntynyt mies, joten prosessiin vaan oli pakko mennä, vaikken koskaan saisi yhtään ystävää. Nyt hoidoista on 13 vuotta ja miespuolisia ystäviä riittää :D Ainoat kommentit pituudestani ovat olleet ystävällismielisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133