Stringit

ihmettelijä_scott_

Mä vaan haluan kysyä likoilta että mitä hianoo on käyttää stringejä. Eikö ne oo aikuisten naisten alushousuja, nykyään jopa 11v. likatkin käyttää niitä.

13

2326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnGeL

      Mut ne istuu hyvin ja kiva pitää etenki kesällä!! =) Ja tiukkojen housujen ja hameiden kans kätevät... Ja voihan kersakki pitää stringejä, mikäs siinä? ;)

      • DiXie

        Et itse taida olla stringien käyttäjä kun noin näytät vastustavan??
        Mä en nyt tohon 11-v lahkoon kuulu, mutta stringejä käyttävien lahkoon kylläkin, on ällöttävää jos housun takamuksesta paistaa läpi "normaalien" alushousujen saumat ja muut..
        Sitä paitsi miehet tykkää enemmän stringeistä.
        Pikkutytöt saa käyttää niit jos haluu, eihä tuota oo mitenkään missään kielletty.
        Sillee vaa vinkkiä et kannattaa sit vaik yöks tai yleensäki kotona pitää välillä tavan alushousuja että TUULETTUU !! ;)


      • Anonyymi
        DiXie kirjoitti:

        Et itse taida olla stringien käyttäjä kun noin näytät vastustavan??
        Mä en nyt tohon 11-v lahkoon kuulu, mutta stringejä käyttävien lahkoon kylläkin, on ällöttävää jos housun takamuksesta paistaa läpi "normaalien" alushousujen saumat ja muut..
        Sitä paitsi miehet tykkää enemmän stringeistä.
        Pikkutytöt saa käyttää niit jos haluu, eihä tuota oo mitenkään missään kielletty.
        Sillee vaa vinkkiä et kannattaa sit vaik yöks tai yleensäki kotona pitää välillä tavan alushousuja että TUULETTUU !! ;)

        Siis stringit on kätevät, mut miks ketään kiinnostaa tykkääkö miehet niistä??? Eikö oo vaan tärkeintä että ite tykkääniistä?


    • sunshine

      käyttäköön kukin sellaisia vaatteita ku haluaa.... ei se kuulu kenellekkään. jos joku tykkää stringeistä niin siitä vaa...ei oo mun pääänsärky

    • kukka

      missäköhän on lukenu et ne aikuisten naisten housuja??sä oot vaan kuule ihan ite saanu ton päähäs!ne on oikeesti tosi kätevät...niiku nuissa aikasemmissakin jutuissa lukee!!!joten mix ne ei vois olla myös nuoremmille jos tykkää!

    • Julia

      "Mitä hienoo"?? Mä en ainakaan koe että stringeissä olisi mitään erityisen hienoa, mun mielestä ne vaan tuntuu paljon paremmilta eikä näy tiukoista housuista. Ei ne stringit välttämättä oo 11v. lapselle tarkotetut, mutta jos sellaset haluu ostaa niin mikäs siinä.

      • Teddy

        mun mielestä stringit on niin ruton ilettävät!!!
        en pitäis vaikka maksettais....aivan kauheet....kuka hullu nekin on keksiny!
        pittääkö niitä pyllynposkia mainostaa!!!
        hulluja nuo ihmiset!!


    • kata

      ...No ensinnäkin mulla henk.kohtasesti kyse ei oo mistään et o hienoo käyttää stringejä vaan pääasiassa siksi että kun käyttää kireitä housuja/hameita niin musta on ruman näköstä kun "paskapussien" (normaalien alushousujen) rajat näkyy tyhmästi housujen/hameen läpi. Että lähinnä käytännön syistä käytän ainostassn stringejeä.

    • annis

      Nyt turhuuksien aikakaudella stringit ovat vain yksi suuntaus vaatemuodissa. Kaikki vaan sanoo, et käytännön syistä plaa, plaa, plaa... Just joo, ne vaan haluu, et jätkät kuolaa niitten perään. Kuka oikeesti haluu hautoo narua persvaossaan, hä?!! Kyllä on paljo porukkaa, joka juoksee muodin perässä jättäen aivot kotiin, jonne jäävät myös oikeat alushousut. Pohjoisen ilmastollisetkin lähtökohdat kertovat, ettei stringien käytössä ole ainakaan täällä mitään järkee... Ja kuvitelkaa, ehkä srtingejä seuraa rintsikat, joissa on vaan kaarituet, muutei lainkaan kuppeja... Mitä saavutuksia, keksisivät nyt välillä jotain järkevääkin!

      • stringejä käyttävä

        Stringit on yhtä hyvät pikkuhousut siinä missä tavalliset alkkaritkin, sitä paitsi niihin tottuessa ne tuntuu aivan samalta kuin tavalliset alkkarit. Nih, ettäs tiedät!


    • memmu

      mä en sillee käytä stringei..tietty joskus jos on semmoset housut ja on lähös juhlii!
      kylhän mä välil pistän ihan jätkäkamun mielix...mut kyl se tykkää ihan niist *normaaleista*, onhan osa niistäkin sexyi!
      kuten on mainittu jo ni kyl ne hameiden alla on hyvät ku ei ne saumat paista sieltä, mutta en kul lähtis valkosen hameen alle laittaa semmosii stringei mitkä näkyy läpi..sillon näyttää ihan horolta!
      ei millään pahalla!
      kylhän se vähän ihmetyttää jos 11w pikku muikut käyttää jotain stringei..ku eihän niil kaikil oo ees karvoikaan??!!mut ihan samapa kai tuo on!
      kokeileppa kerran ihan huvix..ei ne ees tunnu pahalta!

    • ...

      jokainen käyttää mitä pöksyjä tahtoo

    • Anonyymi

      Stringit on parhaat, naiselliset ja sopii kaikille naisille, mitä enemmän kurveja sen paremmalta stringit näyttävät.

      Suosittelen kaikille naisille ainoiksi alushousuiksi. Ole nainen.

      t. Mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe