Oletko täällä? Mitä olet puuhaillut viikonloppuna?
Mies ihanuus
22
118
Vastaukset
En ole kaivattusi, mutta himassa aika pitkälti.........
<3- Anonyymi
Miksi se S24 bottia kiinnostaa? Profiloitko kohdennettua mainontaa varten? 🤣
- Anonyymi
Ajatellut sinua lähes herkeämättä... täytyyhän mun sentään syödä ja nukkua.
- Anonyymi
Oi ihanuus.
- Anonyymi
just on tos sipsii kokist ja maitoo ja vielä mars jäätelöö, kyl kelpaa
- Anonyymi
Marjastellut olen. Hilla, mustikka.
- Anonyymi
Toi mustikka vähän oudompi naisen nimi... muuten ok
sivusta
- Anonyymi
Nyt olen. En mitään erikoista ole puuhaillu.
- Anonyymi
Töitäkö olet tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitäkö olet tehnyt?
Elämäntyötä.
- Anonyymi
Nyt olen kyllä ihan poikki viikonlopun jäljiltä 😄 Tullut kyllä nukuttuakin too-si vähän 😁
- Anonyymi
Ja palailin juuri kotiin ja täälläkin nyt . . .
- Anonyymi
Tarviiko aina ärhennellä ja ilkeillä? Itse olet täynnä provoja, älä arvioi minua omien tekojesi mukaan. Minä olen ihan eri asia!
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Siis samaa mieltä itsesi kanssa. Pikkupöffeliparka! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis samaa mieltä itsesi kanssa. Pikkupöffeliparka! 😁
En vastannut hellu itselleni, mutta sinun vitseille taas ei naura kukaan, perävaunun majakkakin kun on ilmeisesti ns lomilla
- Anonyymi
Alkoholisoitunut puistossa
- Anonyymi
Saanut selkäni kipeäksi
- Anonyymi
Vähän köniin ja hänkin muttei haittaa. Saako muuten orudista sekoittaa bepanteenilla..
- Anonyymi
Ja höniin piti olla..
- Anonyymi
olen murhannut itseni, silläkin tietoisuudella, että pääsen parempaan rangaistuspaikkaan, et perkele meikäläisellle rupea saarnaamaan vitutuksesta....
HELVETISSÄ NÄHDÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=GL56LY6fE0E
kirjoitettu on. linnustajan ansasta pedon valtakunta
ps. hyvästi ihmiskunta, ikuisesti - Anonyymi
Ihanuutta pitkää päivää kuin aina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243198Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162665Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172519Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432437- 132314
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142045Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717