Mistä löytää sopivan vikakoodinlulijan?
vm.1995
Pontiac trans sport 3.8 v6
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän se on mittaristossa se vikakoodinlukija.
Tuon ajan autoissa sai luettua vikakoodit suoraan auton mittaristosta.
Pääsy datalinkkiliittimeen (DLC).
Hyppydatalinkkiliittimen (DLC) liittimet A ja B 1.
Kytke sytytysvirta päälle. ÄLÄ käynnistä moottoria.
Count MIL vilkkuu. Huomaa vikakoodit. Vertaa vikakooditaulukkoon.
Ensinnäkin vikakoodi 12 näkyy 3 kertaa.
Vikakoodit koostuvat kahdesta ryhmästä, jotka näytetään seuraavasti:
* Ensimmäinen ryhmä osoittaa vikakoodin [2] [A] kymmenet.
* Toinen ryhmä osoittaa vikakoodin [2] [C] ”yksiköt”.
* Lyhyt tauko erottaa jokaisen ryhmän [2] [B].
* Pitkä tauko erottaa jokaisen vikakoodin [2] [D].
* Esimerkiksi: Vikakoodi 12 näkyy [2]. Diagnoosin alku.
Jokainen ylimääräinen vikakoodi näytetään nyt 3 kertaa nousevassa järjestyksessä.
HUOMAUTUS: Jos muita vikakoodeja ei ole tallennettu, koodi 12 näkyy edelleen.
Vikakoodit voidaan näyttää myös käyttämällä tiedonsiirtoliitäntään (DLC) kytkettyä skannaustyökalua 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1161160
- 58931
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6897- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu137757Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754