En ole romaneja vastaan mutta on kyllä vähän ikävä että menee kaikilta maine pilalle kun muutamat heistä apinoi itseni on pahoinpidellyt verelle romani lauma ja se ei kyllä kovin laskenut ennakkoluuloja heitä kohtaan mitä mieltä olette muut ei ole kyllä reilua että heitä seurataan kaupassa kun ihan valtaväestö myös varastaa
Romanit ei tappele yksin
Anonyymi
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko nyt että olet romaneja vastaan vai et vähän sekava kommentti
- Anonyymi
En ole heitä vastaan tunnen ihan mukavia sellaisia mutta harmi että läheisten ennakkoluulot nousevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole heitä vastaan tunnen ihan mukavia sellaisia mutta harmi että läheisten ennakkoluulot nousevat
Tappeluun tarvitaan vähintään kaksi. Yksin tappelija on yleensä sekaisin viinasta, tai huumeista ja tekee vahinkoa vain itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329