En ole romaneja vastaan mutta on kyllä vähän ikävä että menee kaikilta maine pilalle kun muutamat heistä apinoi itseni on pahoinpidellyt verelle romani lauma ja se ei kyllä kovin laskenut ennakkoluuloja heitä kohtaan mitä mieltä olette muut ei ole kyllä reilua että heitä seurataan kaupassa kun ihan valtaväestö myös varastaa
Romanit ei tappele yksin
Anonyymi
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko nyt että olet romaneja vastaan vai et vähän sekava kommentti
- Anonyymi
En ole heitä vastaan tunnen ihan mukavia sellaisia mutta harmi että läheisten ennakkoluulot nousevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole heitä vastaan tunnen ihan mukavia sellaisia mutta harmi että läheisten ennakkoluulot nousevat
Tappeluun tarvitaan vähintään kaksi. Yksin tappelija on yleensä sekaisin viinasta, tai huumeista ja tekee vahinkoa vain itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237