Etsin ystävää

Anonyymi

Etsin ystävää trans puolisesta ihmisestä. Olen itse 29 vuotias helsinkiläinen mies. Olen vapaamielinen itsenäinen persoona, joka harrastaa mm. musisointia ja liikuntaa. Laita viestiä niin voidaan jutella enemmän!

25

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla vaikeaa löytää jotain "trans puolista" ihmistä. Ehkä tiitti voisi olla se mitä etsit?

      • Anonyymi

        Transvestiitti


    • Anonyymi

      Miksi etsit? Mitkä ovat tarkoitusperäsi? Transsukupuoliset eivät halua vain uteliaisuuden kohteeksi tai panopuuksi.

      • Anonyymi

        Haloo kirjotin, että etsin ystävää. Olen elämää suvaitseva ihminen enkä nyt aatellu mitää maailman epävarminta ihmistä kohdata jos ei tahdo kehittyä mun kanssa ihmisenä. Olen ihminen, joka tahtoo laajentaa maailman kuvaansa tuntea tunteita yhdessä jonkun kanssa ja en vain sattumoisin tunne transvestiittia elämässäni. En voi selkeemmin ilmaista jos en itsekään tahdo olla pelkkä seksilelu toiselle... Jengi on kyl outoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo kirjotin, että etsin ystävää. Olen elämää suvaitseva ihminen enkä nyt aatellu mitää maailman epävarminta ihmistä kohdata jos ei tahdo kehittyä mun kanssa ihmisenä. Olen ihminen, joka tahtoo laajentaa maailman kuvaansa tuntea tunteita yhdessä jonkun kanssa ja en vain sattumoisin tunne transvestiittia elämässäni. En voi selkeemmin ilmaista jos en itsekään tahdo olla pelkkä seksilelu toiselle... Jengi on kyl outoo.

        Jospa ensin selvittäisit sukupuolivähemmistön eri versiot ja mitä ne tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ensin selvittäisit sukupuolivähemmistön eri versiot ja mitä ne tarkoittaa.

        Jos oma sukupuoli ei ole itselle ongelma mikä on erittäin hyvä asia vain sun mielenterveyden kannalta tuskin silloin sukupuolivähemmistön edustaja loukkaantuisi jos joku käyttää sanaa trans puolinen jos on mieleltään vakaa ihminen... seksuaalisesti hyvinvoiva. Hän ottaisi sen enemmänki huumorina, että tossa nyt joku käyttää vähä hupsua sanaa jos kokee oikean ilmaisun olevan niin tärkeä.


    • Anonyymi

      Tahtoisitko ite että ystävä joka on sulle huomion kohde käyttäis sua vaa koska saa susta kiksit? Mä vähän luulen sydämessäni, että transvestiititkin ovat ihmisiä.😂

    • Anonyymi

      Avoimuutta vähän anteeksi ilmaisuni räikeys.

    • Anonyymi

      Näissä porukoissa on hyvin herkästi loukkaantuvia, mutta toisaalta on hyvä muistaa, että täällä pyörii usein vain seksin perässä olevia vonkaajia, jotka haluaa päästä kokeilemaan "transua", joten siksi suhtautuminen on usein hieman epäilevä, varsinkin kun toinen käyttää melko outoja termejä.

    • Anonyymi

      Vähä suvaitsevaisuutta tänne hei jos edustatte sukupuolivähemmistöä. Maailma voi olla aika tyly paikka ihmisille, jotka sukupuolensa takia tai seksuaalisen suuntautumisen takia kärsivät. Pelkästään se että jos mies tykkää naisesta jolla on penis voi olla sille miehelle iso asia ensimmäistä kertaa kun hän huomaa seksuaalisen suuntautumisensa. Se voi olla pelottavaa eiks heilleki olisi hyvä antaa sitä suvaitsevaisuuden henkeä nii se edistää kaikkien pieniä mörköjä siellä päässä näkemään asiat positiivisena ja valosana. Jengii on tosi moneen lähtöön oli sukupuoleltaan mikä tahansa ja ihan hetero miehillä ja naisillakin on omat paineensa elämässä. Ja ne jotka havittelee vaa sitä seksi kokemusta miksei niitäki voi vaan antaa olla jengi itse päättää tahtooko tutustua vai ei. Alotin tän viesti ketjun koska tahon tutustua johonki pitää jota kuta ehkä hyvänä.

      • Anonyymi

        Jos vaikka tahtoisin elämässä olla seksisuhteessa "transun" kanssa saisin varmasti kuulla joltain "b luokan" kansalaiselta olevani nyt homo joten pitäiskö siitä loukkaantua. Öö ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka tahtoisin elämässä olla seksisuhteessa "transun" kanssa saisin varmasti kuulla joltain "b luokan" kansalaiselta olevani nyt homo joten pitäiskö siitä loukkaantua. Öö ei.

        Pointti on nyt kuitenkin se, että "transu" on ilmaisuna samaa tasoa kuin "neekeri" ja voit kuvitella vastaanoton, jos menisit vaikka maahanmuuttajien palstalle kertomaan olevasi normaali ja haluaisit kokeilla neekeriä, te kun olette jotain ihan muuta kuin me normaalit, tai näin rivien välistä lukisi, voit ymmärtää miltä se kuulostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka tahtoisin elämässä olla seksisuhteessa "transun" kanssa saisin varmasti kuulla joltain "b luokan" kansalaiselta olevani nyt homo joten pitäiskö siitä loukkaantua. Öö ei.

        Jos tämä transu identifioisi itsensä naiseksi ja eläisi täysin naisena, etkä ymmärtäisi miksi olisi loukkaavaa pitää teitä homoparina, unohda koko juttu.


      • Anonyymi

        Siinä on vaan se, kun joistain paistaa se asenne, että reppanatransun pitäisi innostua, kun kerrankin joku mies huolii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä transu identifioisi itsensä naiseksi ja eläisi täysin naisena, etkä ymmärtäisi miksi olisi loukkaavaa pitää teitä homoparina, unohda koko juttu.

        Miten me voidaan saada tasaarvonen asenne jos vastaanotto on tätä, että leimataan tyhmäksi tai rasistiseksi itse valikoidustani ilmaisusta. Kuinka takertuneita te olette sanoihin? Ei ole ihmisarvosta jos ei ole tasa arvoa sukupuolten välillä. Ei niihin sanoihin pidäkää identifoitua pointti, että kun puhutaan tämmösiä asioita ainakin itse tahtoisin kokea ymmärrystä, mitä järkeä on etsiä ihmissuhteita jos ei ole valmis edes yrittää ymmärtää. Tää on palsta missä te että ole edes fyysisesti läsnä mun kanssa joten tunne puoli jää kokematta eli se ymmärrys. Tunteet kun mahollistaa sen ymmärryksen. Mistä te tiedätte mitkä mun tarpeet tunteet ihanteet elämän tilanne on? Tasa arvoa kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä transu identifioisi itsensä naiseksi ja eläisi täysin naisena, etkä ymmärtäisi miksi olisi loukkaavaa pitää teitä homoparina, unohda koko juttu.

        Ymmärtäisin kyllä miksi se voisi olla loukkaavaa tietenkin jos ajatusmalli on että nainen ja mies ovat nyt yhdessä. Meinaan että ei täydy ottaa henkilökohtasesti ihan jokaista asiaa voidakseen silti elää suhteessa. Oli ne ajatusmallit mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on vaan se, kun joistain paistaa se asenne, että reppanatransun pitäisi innostua, kun kerrankin joku mies huolii.

        En tiiä mistä saat tunteesi, taas ite koen tän nyt jotenki hassuna. En mä eti mitä reppanaa vaan hitsi aikuista itsenäistä ihmistä joka hiffaa nähä positiivisiakin asioita niiden negatiivisten siaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäisin kyllä miksi se voisi olla loukkaavaa tietenkin jos ajatusmalli on että nainen ja mies ovat nyt yhdessä. Meinaan että ei täydy ottaa henkilökohtasesti ihan jokaista asiaa voidakseen silti elää suhteessa. Oli ne ajatusmallit mitä tahansa.

        Voit itse miettiä miltä se tuntuisi ja takertuisitko sanamuotoihin, jos seurustelisit naisen kanssa ja kaikki kutsuisivat teitä lesbopariksi.

        Peniksensä säilyttäviä, oikeasti naisennäköisiä transnaisia on muutamia kymmeniä ja heidän kanssaan suhteeseen haluavia useita satoja, joten siitä voi miettiä onko saumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit itse miettiä miltä se tuntuisi ja takertuisitko sanamuotoihin, jos seurustelisit naisen kanssa ja kaikki kutsuisivat teitä lesbopariksi.

        Peniksensä säilyttäviä, oikeasti naisennäköisiä transnaisia on muutamia kymmeniä ja heidän kanssaan suhteeseen haluavia useita satoja, joten siitä voi miettiä onko saumaa.

        Mistä tämä sulla ei oo saumaa jakaminen pidettäiskö tää ketju sillei hyvä henkisenä...?

        Jos itse etsit ystävää oisko hauskaa jos sulle sanotaa, että ei saumaa. Eikä kukaa oo toista arvostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämä sulla ei oo saumaa jakaminen pidettäiskö tää ketju sillei hyvä henkisenä...?

        Jos itse etsit ystävää oisko hauskaa jos sulle sanotaa, että ei saumaa. Eikä kukaa oo toista arvostelee.

        Ei kukaan sanonut, ettei ole saumaa, mutta on hyvä muistaa realiteetit, näitä tällaisia naisia on Suomessa vähän ja heitä etsiviä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sanonut, ettei ole saumaa, mutta on hyvä muistaa realiteetit, näitä tällaisia naisia on Suomessa vähän ja heitä etsiviä on paljon.

        En nyt ihan lähtenyt sillein että hei on varmasti 100% mahollisuus tutustua johonkin yleisellä chatti osiolla vaa päätin koittaa onnea. Yleensäkin netistä ihmisten tapaaminen on vähän eri asia. Kiitos kun olette näin rohkaisevia.


    • Anonyymi

      No kun kukaan ei tiedä mitä tarkoitat itse keksimälläsi sanalla trans puolinen. Se viittaa transsukupuoliseen, ja me olemme prosessin jälkeen tavallisia naisia ja miehiä, jotka eivät kiinnosta niitä, joita transihmiset kiinnostavat emmekä me halua erottua taviksista muutenkaan. Mutta ehkä etsit enbyä, binääriin kuulumatonta muunsukupuolista hameineen ja parransänkineen, he ovat niitä perinteisiä "transuja". Jos etsit sellaista, se on ok. He tosin vihaavat sanaa transu ja muusu, joten kannattaa varautua esittämään asiansa hienovaraisemmin, heissä on todella paljon kaikestaloukkaantujia. Että jos olet itse rento ja et mikään poliittisen korrektiuden kannattaja, kannattaa miettiä millaista ystävää halusitkaan...

      • Anonyymi

        Jos tätä pitää kohdentaa niin nainen, naisen näköinen tyyppi jolla on miehen kanssa samankaltainen sukupuoli elin, eli penis. Tarkotin sanallani sitä. En etsi mitää miehistä mallia, koska itse satun olemaan mies. Saahan sitä pojalla olla unelmia. En nyt itse ole sillein loukkaantuvaa sorttia ei kuulu mun tapoihin ei kyse siitä että olisin tietämätön ja tää nyt oli paikkana vaa kokeilu avata keskustelua jonkun fiksun ja mukavan kanssa. Ihan tasa arvosta meininkiä tulin hakee.


      • Anonyymi

        Poltiikka ei kiinnosta vain elämän asiat. Vapaa ajalla ja vapaa ajan ulkopuolellakin harrastan buddhismin opiskelua, kitaran ja erilaisten kielisoittimien soittamista. Oon avoin näkökulmille en diggaa ahdasmielisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poltiikka ei kiinnosta vain elämän asiat. Vapaa ajalla ja vapaa ajan ulkopuolellakin harrastan buddhismin opiskelua, kitaran ja erilaisten kielisoittimien soittamista. Oon avoin näkökulmille en diggaa ahdasmielisyydestä.

        Mä vähä odotin että on isoja ennakkoluuloja tääl palstal. Kuitenki tämmöne yleinen chatti. Toivon kaikille teille parasta. Ymmärrätte varmaa että tunne puoli jää vajaaks internetin kautta käytävässä keskustelussa siksi toivoisin, että tää pysyis sillein rehellisenä ja jotenki puhdasmielisenä. Pysyis se kiusaantuminen poissa. Varmaa palailen tänne jos joku kertoo jtn mukavaa itsestään ja tahtoo kans että tää ketju pysyy rehellisenä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe