Hutia hutin perään

Heh heh.....
Nythän tuo eetu paukuttelija kallioinen märisee kun jäi neljänneksi tokiossa. Ei oikein osunut, he he he. Aiko pallinaama lähteä purkaan vit....sta karhujahtiin. Siihen kun lisäksi viinaa ottaa niin tulee vielä enemmän huteja. Siinä on taas viattomat ihmiset vaarassa ja lööppeihin saadaan aihetta. Käsi kun vielä vapisee kun pelkää niin hysteerisesti susia ja karhuja. Mistä sen tietää, vaikka oli päissään olympialaisissakin. Tollo jäi mitalitta. Jospa luuli hädissään, että siellä on karhuja lähistöllä.

44

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ettei ollut katsojia paikalla. Niihin ois varmaankin osunut.

      • Heh heh....
        Odotahan ku Mäkelä-Pummila alkaa paukutteleen. Siinä on toimitsijat vaarassa.

        Susianalyysissa on todistettu, että kaikenlaisilla aseilla leikkivät ovat huomattavasti keskivertokansalaista tyhmempiä. Lisäksi heidän kasvonpiirteissään on selvää apinamaisuutta.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....
        Odotahan ku Mäkelä-Pummila alkaa paukutteleen. Siinä on toimitsijat vaarassa.

        Susianalyysissa on todistettu, että kaikenlaisilla aseilla leikkivät ovat huomattavasti keskivertokansalaista tyhmempiä. Lisäksi heidän kasvonpiirteissään on selvää apinamaisuutta.

        Todellisuudessa aseen laillisesti omistavat ovat lainkuuliaisinta kansanryhmää.

        On kuitenkin tiettyjä heimokulttuureita, joille se laillisuus ei ole tärkeää. He niitä aseita eniten sitten ravintoloiden ja raviratojen lähettyvillä käyttävätkin.

        Heitä tosin ei valita olympiajoukkueisiin. Kuten ei suurisuista sudennuolijaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa aseen laillisesti omistavat ovat lainkuuliaisinta kansanryhmää.

        On kuitenkin tiettyjä heimokulttuureita, joille se laillisuus ei ole tärkeää. He niitä aseita eniten sitten ravintoloiden ja raviratojen lähettyvillä käyttävätkin.

        Heitä tosin ei valita olympiajoukkueisiin. Kuten ei suurisuista sudennuolijaakaan.

        Susianaalin vuosien "kiinnostus" metsästykseen näkyy täällä karvaana itkuna päivä toisensa jälkeen xD
        Kuten kirjoituksista huomaa hullulle ei ase lupia heru ja siksi täällä itkee päivästä toiseen. Silti kiusaa itseään katsellen olympia ammuntojakin toivoen, että suomalainen häviäisi.
        Ihme ettei ole ulkomaan olympiamitalistien metsästysharrastuksista kommentoinut mitään ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susianaalin vuosien "kiinnostus" metsästykseen näkyy täällä karvaana itkuna päivä toisensa jälkeen xD
        Kuten kirjoituksista huomaa hullulle ei ase lupia heru ja siksi täällä itkee päivästä toiseen. Silti kiusaa itseään katsellen olympia ammuntojakin toivoen, että suomalainen häviäisi.
        Ihme ettei ole ulkomaan olympiamitalistien metsästysharrastuksista kommentoinut mitään ;D

        Nyt uskaltaa taas meluta enemmän, kun erityisavustajan pesti jostain käsittämättömästä syystä päättyi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa aseen laillisesti omistavat ovat lainkuuliaisinta kansanryhmää.

        On kuitenkin tiettyjä heimokulttuureita, joille se laillisuus ei ole tärkeää. He niitä aseita eniten sitten ravintoloiden ja raviratojen lähettyvillä käyttävätkin.

        Heitä tosin ei valita olympiajoukkueisiin. Kuten ei suurisuista sudennuolijaakaan.

        Heimojengiä vieläkin enemmän niin tahallisia kuin tahattomiakin asetappoja tapahtuu laillisten aseitten omistajien taholta. Viina on yhdistävä tekijä, mutta sitten tulee ratkaisevaksi tekijäksi tyhmyys ja pelkuruus. Sutta pelkäävällä maalaisapinalla käsi väpättää. Niin tyhmä vielä on, vaikka on suorittanut metsästäjä"tutkinnon", että milloin mikäkin menee sekaisin, mitä luulee ampuvansa. Jäljet, mieli, äänet jne.. kaikki on yhtä sekamelskaa. Oma vaimo voi olla yhtäkkiä hirvi taikka paras kaveri metso. Näitä sattuu solkenaan.

        Sitten joku asepaukuttelija lähtee oikein olympialaisiin.
        Tyhmintä on, kun tuommonen on edes mahdollista nykypäivänä. Menis apina leikkimään hiekkalaatikolle hernepyssyllä. Sekin voi isua silmään, varsinkin jos on päissään.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heimojengiä vieläkin enemmän niin tahallisia kuin tahattomiakin asetappoja tapahtuu laillisten aseitten omistajien taholta. Viina on yhdistävä tekijä, mutta sitten tulee ratkaisevaksi tekijäksi tyhmyys ja pelkuruus. Sutta pelkäävällä maalaisapinalla käsi väpättää. Niin tyhmä vielä on, vaikka on suorittanut metsästäjä"tutkinnon", että milloin mikäkin menee sekaisin, mitä luulee ampuvansa. Jäljet, mieli, äänet jne.. kaikki on yhtä sekamelskaa. Oma vaimo voi olla yhtäkkiä hirvi taikka paras kaveri metso. Näitä sattuu solkenaan.

        Sitten joku asepaukuttelija lähtee oikein olympialaisiin.
        Tyhmintä on, kun tuommonen on edes mahdollista nykypäivänä. Menis apina leikkimään hiekkalaatikolle hernepyssyllä. Sekin voi isua silmään, varsinkin jos on päissään.

        Vielä, jotta kokeilkaapa oikeita lajeja. Kaikkihan muistavat hirmuisen kuulatulokseni, mistä olen joskus maininnut. Lisäksi olen kehunut olevani shakkimestari. Älyn, voiman ja luovuuden yhdistelmä.

        Suomalainen paukuttelija tokiossa on kuin skeittilaudalla jyrkkää mäkeä (housuihin)alas laskeva tappavaa asetta pitävä juoppo, joka luulee olevansa turvassa mm susilta, kun vaan on ase. Mutta eihän se siltikään osu, kun pelkotila, epävarmuus ja tyhmyys hallitsee mieltä.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Vielä, jotta kokeilkaapa oikeita lajeja. Kaikkihan muistavat hirmuisen kuulatulokseni, mistä olen joskus maininnut. Lisäksi olen kehunut olevani shakkimestari. Älyn, voiman ja luovuuden yhdistelmä.

        Suomalainen paukuttelija tokiossa on kuin skeittilaudalla jyrkkää mäkeä (housuihin)alas laskeva tappavaa asetta pitävä juoppo, joka luulee olevansa turvassa mm susilta, kun vaan on ase. Mutta eihän se siltikään osu, kun pelkotila, epävarmuus ja tyhmyys hallitsee mieltä.

        Sitten vielä pitäis osua, kun mäkeä laskee. Yhtä vaikeata on nouseminen. Vaikeatahan se on, kun nousuhumalassa on yli-innokas ja laskuhumalassa väsyttää. Sitten vielä kun susipelko häiritsee mieltä, niin rajakohtaan ei mitenkään voi keskittyä. Tyhmyyskin tekee tässä kohtaa hallaa. Apinan ilme naamataululla onkin tosi huvittava, kun ei vaan osunut. Mutta luuli, kumihuuli osuvansa ja tajusi sitten vihdoinkin olevansa......?

        He hee....mikä?

        Otetaan ehdotuksia vastaan. Palkitsen parhaan.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Vielä, jotta kokeilkaapa oikeita lajeja. Kaikkihan muistavat hirmuisen kuulatulokseni, mistä olen joskus maininnut. Lisäksi olen kehunut olevani shakkimestari. Älyn, voiman ja luovuuden yhdistelmä.

        Suomalainen paukuttelija tokiossa on kuin skeittilaudalla jyrkkää mäkeä (housuihin)alas laskeva tappavaa asetta pitävä juoppo, joka luulee olevansa turvassa mm susilta, kun vaan on ase. Mutta eihän se siltikään osu, kun pelkotila, epävarmuus ja tyhmyys hallitsee mieltä.

        Oletko kuitenkaan kuula- tai shakkikilpailussa ollut edes maailman neljänneksi paras?

        Niinpä, mietipä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuitenkaan kuula- tai shakkikilpailussa ollut edes maailman neljänneksi paras?

        Niinpä, mietipä sitä.

        Heh heh......
        Apinalla ei ole suhteellisuudentajua. Tuommonen pallinaamahan voi osallistua vaikkapa sääsken tapon mm-kisoihin. Voi hyvinkin päästä neljän joukkoon.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Vielä, jotta kokeilkaapa oikeita lajeja. Kaikkihan muistavat hirmuisen kuulatulokseni, mistä olen joskus maininnut. Lisäksi olen kehunut olevani shakkimestari. Älyn, voiman ja luovuuden yhdistelmä.

        Suomalainen paukuttelija tokiossa on kuin skeittilaudalla jyrkkää mäkeä (housuihin)alas laskeva tappavaa asetta pitävä juoppo, joka luulee olevansa turvassa mm susilta, kun vaan on ase. Mutta eihän se siltikään osu, kun pelkotila, epävarmuus ja tyhmyys hallitsee mieltä.

        Minä tässä analyytikko. Tämmönen juttu on ihan peruskauraa Susianalyysissa. Kannattaa opiskella ahkerasti analyysia, jotta ymmärtää aina vaan enemmän ja enemmän. Susianalyysi on matemaattispsykologinen teoriaeepos. Ihan hyvää hyvyyttäni tarjoan apua reppanoille. Lisäksi tarjoan älyllistä pohdittavaa fiksummille.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh......
        Apinalla ei ole suhteellisuudentajua. Tuommonen pallinaamahan voi osallistua vaikkapa sääsken tapon mm-kisoihin. Voi hyvinkin päästä neljän joukkoon.

        Et kuitenkaan vastannut kysymykseen.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Vielä, jotta kokeilkaapa oikeita lajeja. Kaikkihan muistavat hirmuisen kuulatulokseni, mistä olen joskus maininnut. Lisäksi olen kehunut olevani shakkimestari. Älyn, voiman ja luovuuden yhdistelmä.

        Suomalainen paukuttelija tokiossa on kuin skeittilaudalla jyrkkää mäkeä (housuihin)alas laskeva tappavaa asetta pitävä juoppo, joka luulee olevansa turvassa mm susilta, kun vaan on ase. Mutta eihän se siltikään osu, kun pelkotila, epävarmuus ja tyhmyys hallitsee mieltä.

        Joo, eipä miestä SM-kisoissa näkynyt, vaikka sai haasteen. eipä tainnut seurankisojen 6 sija riittää. Kun vain 6 osallistujaa. Heh!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan vastannut kysymykseen.

        Enpä ole.

        Mutta vaativuudeltaan ja synnynnäisen lahjakkuuden kannalta olla parhaan neljän joukossa varsinkin shakissa verrattuna haulikon heiluttajiin on kuin vertaisi gepardia läskipullasorsaan. Helppohan sorsalla on pöytään kannettua pullamössöä ahmia.


    • Anonyymi

      Helppo on irvistellä, mutta koitahan itse päästä Suomen olympiaedustajaksi. Käymättä sinulta jää .

      • Eipä olisi jäänyt olympialaiset minulta käymättä, jos vaan aikaa keskittymiseen olisi ollut enemmän. Opinnot yliopistossa vaativat kuitenkin veronsa. Lisäksi shakkiottelut ovat aina mukana kuvioissa. Chessboxing on myöskin laji, mihin mielelläni otan haasteita vastaan. Voimaa, älyä ja nopeutta siis piisaa sutta pelkäävän apinan pieksämiseen.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Eipä olisi jäänyt olympialaiset minulta käymättä, jos vaan aikaa keskittymiseen olisi ollut enemmän. Opinnot yliopistossa vaativat kuitenkin veronsa. Lisäksi shakkiottelut ovat aina mukana kuvioissa. Chessboxing on myöskin laji, mihin mielelläni otan haasteita vastaan. Voimaa, älyä ja nopeutta siis piisaa sutta pelkäävän apinan pieksämiseen.

        Tarkoitan siis kuulantyöntöä nyt. Ikää on jo sen verran, että ihan huippuun en enää pääse. Mutta pesen kaikki olympiapaukuttelijat mennen tullen vielä kymmenenkin vuoden kuluttua. Shakkilaudan osalta lisätään vielä toiset kymmenen vuotta, vaikka 20 jos vaan hengissä olen vielä.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tarkoitan siis kuulantyöntöä nyt. Ikää on jo sen verran, että ihan huippuun en enää pääse. Mutta pesen kaikki olympiapaukuttelijat mennen tullen vielä kymmenenkin vuoden kuluttua. Shakkilaudan osalta lisätään vielä toiset kymmenen vuotta, vaikka 20 jos vaan hengissä olen vielä.

        Ja lässyn lässyn.
        Näitä "olisinhan minä..." -wannabe -kirjotuksia on netti väärällään, mutta kun ei kantti kestä itsellä niin sitten voi ryhtyä irvimään muita,


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Tarkoitan siis kuulantyöntöä nyt. Ikää on jo sen verran, että ihan huippuun en enää pääse. Mutta pesen kaikki olympiapaukuttelijat mennen tullen vielä kymmenenkin vuoden kuluttua. Shakkilaudan osalta lisätään vielä toiset kymmenen vuotta, vaikka 20 jos vaan hengissä olen vielä.

        Tuommonen 18 metriä nenee vieläkin kevyesti saunan jälkeen omalla takapihalla.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tuommonen 18 metriä nenee vieläkin kevyesti saunan jälkeen omalla takapihalla.

        Minäkin olen saunan jälkeen omalla takapihalla kuningas ja prinssieversti.


    • Hölmö oli mäkeläpummilalla ilme naamataulullaaan kun ei kiekkoihin osunut, heh heh.

      • Heh heh....meneeköhän tuokin nuoleen haavojaan johonkin sorsajahtiin. Hyvä vaan. Saapahan sorsat olla rauhassa kun roiskii minne sattuu. Varmaan päissäänkin.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....meneeköhän tuokin nuoleen haavojaan johonkin sorsajahtiin. Hyvä vaan. Saapahan sorsat olla rauhassa kun roiskii minne sattuu. Varmaan päissäänkin.

        Koitahan ottaa lääkkeesi ja nukkua yösi, niin ajatuksesi selkenevät ja ihmistyt sinäkin. Ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan ottaa lääkkeesi ja nukkua yösi, niin ajatuksesi selkenevät ja ihmistyt sinäkin. Ehkä.

        Ehkä parempi, että hän purkaa tänne vihaansa kuin ulkomaailmassa viattomiin. Mitä on täällä yli kymmenen vuotta seurannut sivusta hänen kirjoituksiaan, niin ei voi kuin kauhulla todeta mikä on suomen mielenterveyspalvelujen taso. Aikuinen ihminen kirjoittaa ja ajattelee kuin kehittymätön viis vuotias kakara.
        Eikä näitä tekstejä saa täältä poistettuakaan, koska metsästys palstaa valvoo metsästystä vastustava moderaattori. On meinaan tullu oltua aller mediaan asiasta yhteydessä. No toisaalta hyvä, niin viranomaisilla on ainakin vuosien mahdollisuus seurata mitä hän on tänne kirjoittanut, jos pahoille teille rupeaa. Pelottava henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä parempi, että hän purkaa tänne vihaansa kuin ulkomaailmassa viattomiin. Mitä on täällä yli kymmenen vuotta seurannut sivusta hänen kirjoituksiaan, niin ei voi kuin kauhulla todeta mikä on suomen mielenterveyspalvelujen taso. Aikuinen ihminen kirjoittaa ja ajattelee kuin kehittymätön viis vuotias kakara.
        Eikä näitä tekstejä saa täältä poistettuakaan, koska metsästys palstaa valvoo metsästystä vastustava moderaattori. On meinaan tullu oltua aller mediaan asiasta yhteydessä. No toisaalta hyvä, niin viranomaisilla on ainakin vuosien mahdollisuus seurata mitä hän on tänne kirjoittanut, jos pahoille teille rupeaa. Pelottava henkilö.

        Noh, mutta 10 vuotta kestänyt ahkera Susianalyysin opiskelu on varmaankin auttanut sinua selviytymään ja toipumaan elämässä hysteerisestä susipelostasi huolimatta. Hyvää hyvyyttänihän minä terapiaa tarjoan.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Noh, mutta 10 vuotta kestänyt ahkera Susianalyysin opiskelu on varmaankin auttanut sinua selviytymään ja toipumaan elämässä hysteerisestä susipelostasi huolimatta. Hyvää hyvyyttänihän minä terapiaa tarjoan.

        Tee palvelus ihmiskunnalle ja lopeta se "hyvä hyvyytesi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee palvelus ihmiskunnalle ja lopeta se "hyvä hyvyytesi".

        Mutta kun tämä maa on pullollaan sivistystä kaipaavia apinoita.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mutta kun tämä maa on pullollaan sivistystä kaipaavia apinoita.

        Ei täällä sinua kukaan kaipaa.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mutta kun tämä maa on pullollaan sivistystä kaipaavia apinoita.

        Älähän taas viitsi höpötellä joutavia!

        Sinä ihtsehän se olet kaikista apinoista juuri se, joka eniten kaipaat sivistystä.

        -


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä sinua kukaan kaipaa.

        Jos apina on niin tyhmä (ja vielä pelkääkin hysteerisesti), että ei tajua kaivata apua, niin silloin on järkevintä pakkosivistää. Onhan tässä maassa koulupakkokin.


      • Anonyymi

        Siis tämän piti mennä tuolle susihyysärille!


      • Jahas......hysteerisellä apinalla petti taas hermo kun ei pysty asialliseen keskusteluun.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Jahas......hysteerisellä apinalla petti taas hermo kun ei pysty asialliseen keskusteluun.

        Älä sekoile. Ihan samanlaista kieltä itse käytät. Mutta sitten menee hernuli nenuliin, kun paha metsästäjäsetä hiukan sanoo tuhmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoile. Ihan samanlaista kieltä itse käytät. Mutta sitten menee hernuli nenuliin, kun paha metsästäjäsetä hiukan sanoo tuhmasti.

        Heh heh...."paha"

        Pahasti märisevä juoppo pelkurieinari, pusikossa poikien kanssa peuhaava tyhmä apina.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh...."paha"

        Pahasti märisevä juoppo pelkurieinari, pusikossa poikien kanssa peuhaava tyhmä apina.

        Ja tämä sitten on susilyytin käsitys asiallisesta keskustelusta.


      • Anonyymi

        Ja taas sinä onneton lapsipolo höpöttelit ihan joutavia. Selvästikään et ole sivistystä saanut, vaikka se olisi sinulle niin kovasti tarpeen.

        Enkä minä viitsi mennä töihinkään, kun olen hyvin ansaitulla vuosilomalla.

        En myöskään ole sosiaalipummi kuten sinä, vaan kunniallinen ja itseni elättävä kelpo kansalainen.


    • Anonyymi

      Perheenlisäystä tulossa, ketjun otsikkona ois osuvampi ''Kutia Hutin perään''.

      • Anonyymi

        Pakkosivistämistä lyydille, kukapa se esimiesasemassa olevaa julkeaisi mollata.


      • Anonyymi

        Meinaatko, että lydikka voisi kohta siirtyä isyyslomalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että lydikka voisi kohta siirtyä isyyslomalle?

        Onko se saattanut jonkin lampaan raskaaksi, vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se saattanut jonkin lampaan raskaaksi, vai ?

        Ilmeisesti. Susilyyti on ryhtynyt paimeneksi. Pahaksi paimeneksi.

        Hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä, mutta paha paimen ...

        Lampaan takana on paimen (=susilyyti), joka ihanasti rakastaa, ja sitä ei voi vastustaa...

        Ainakaan se lammaspolo.

        Semmoinen on susilyyti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti. Susilyyti on ryhtynyt paimeneksi. Pahaksi paimeneksi.

        Hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä, mutta paha paimen ...

        Lampaan takana on paimen (=susilyyti), joka ihanasti rakastaa, ja sitä ei voi vastustaa...

        Ainakaan se lammaspolo.

        Semmoinen on susilyyti.

        ... ja lopuksi se ahmii puoliraakaa lammasta. Hyi saatana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ... ja lopuksi se ahmii puoliraakaa lammasta. Hyi saatana.

        Onko ketään hengenheimolaistani juuri nyt paikalla?
        Otetaan yhdessä snapsi ja mikä tahansa lihanriekale, mikä sattuu löytymään. Ei ole väliä, onko paistettu tai ei tai siltä väliltä. Mulle maistuu puoliraaka nyt. Punaviinin kera kylläkin, mutta nyt ei ole. Marjasnapsit saan kyllä aikaan.

        Epäilevät taivalkoskella susien käyneen jonkin maalaisjuntin tiluksilla tänä illalla ja jopa raadelleen jotain rekkua. Mulla tuli ihan nälkä yhtäkkiä kun kuulin tästä, vieläpä metsästäjärakki.

        Enimmäkseen syön kasviksia, sipulia, pippuria, kalaa, sieniä yms mutta välillä lihanhimo iskee. Silloin kun on aihetta juhlia.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe