Kovasti on lisääntynyt että tuhkat käydään sirottelemassa mereen. Kalojen ruuaksi menee joku mainitsi pitää paikkansa.
Pitäisikö tuohon puuttua onhan kauniimpi tapa uurnalehto, vaikka se vainajan toive olisikin ollut että mereen , sitä ei ole pakko noudattaa.
Toivottavasti ainakin mahdollisimman aavalle merelle käydään tuhkat viemässä. Näitä mereen siroteltavia alkaa olla liikaa.
Tuhkat mereen mitä mieltä ollaan?
13
168
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi puuttui ja mikä on liikaa, mikä sopivasti?
- Anonyymi
Sitähän tuossa kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tuossa kysytään.
No vastataan sitten että ei pidä puuttua eikä noita ala olemaan liikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastataan sitten että ei pidä puuttua eikä noita ala olemaan liikaa!
Mistä tiedät, ettei ala olla liikaa tai ainakin on lisääntynyt mereen sirottelu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ala olla liikaa tai ainakin on lisääntynyt mereen sirottelu ?
Liikun paljon vesillä eikä tuhkan sirottelijota ole näkynyt yhtään enempää kuin ennenkään!
Mahtuisi paljon enemmänkin sirottelijota eikä se näkyisi missään!
Ei se tuhka mikään uhka ympäristölle ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikun paljon vesillä eikä tuhkan sirottelijota ole näkynyt yhtään enempää kuin ennenkään!
Mahtuisi paljon enemmänkin sirottelijota eikä se näkyisi missään!
Ei se tuhka mikään uhka ympäristölle ole.Jos niitä enempi olisi veneilijälle näkynyt niin luulenpa että siihen kantaa olisi otettu. Mahtuisi paljon enemmänkin sirottelijoita lukee kommentissasi, huh, huh! Kyllä merelle mahtuu! :) Sinne vaan jos itse vainaja haluaa tuhkansa mereen.
Niin ravinnoksi ne tuhkat menee kaloille ja kasvillisuudelle kun ei vaan uimarantojen lähettyville lasketa ei kiva jos alkaa olleen rantahietikolla.
- Anonyymi
Mieluummin metsään kuin mereen.
Pidetään meri puhtaana.- Anonyymi
Taitaa tulla kaikki paska huhtoutumaan mereen joka tapauksessa. Näyttää viisampien ennustukset käyvän toteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tulla kaikki paska huhtoutumaan mereen joka tapauksessa. Näyttää viisampien ennustukset käyvän toteen.
Siitä paskasta osan käyttävät kalat ruuaksi, joita me sitten syömme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä paskasta osan käyttävät kalat ruuaksi, joita me sitten syömme.
Syökö Kalat tuhkaa? Onko joku foliohattu nyt tehnyt tärkeän tutkimuksen että tuhkat uunista siirtyvät kalojen mukana ihmiseen?
Montako ppm tuhkapitoisuus on Itämeressä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syökö Kalat tuhkaa? Onko joku foliohattu nyt tehnyt tärkeän tutkimuksen että tuhkat uunista siirtyvät kalojen mukana ihmiseen?
Montako ppm tuhkapitoisuus on Itämeressä?Kyllä ne kuulemma kitusiinsa imuroi niin joku väitti siis ei mitenkään mahdotonta etteikö niin olisi. Ihmisiin siirtymisiin, miten sen nyt itse kukin ottaa ja osuuko sellainen kala pyyntiin ja keittoon.
- Anonyymi
Ihminen pitää haudata maahan että madot saavat ravintoa. Olen tästäkin kirjoittanut kymmeniä kertoja mm. kuinka puutarhassa kannattaa jättää haravoimatta että madoille jää ravinteita. Terveisin Kokkolan, Kälviän, Lohtajan ja Ullavan viisain mies, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Omat tuhkat menee myös aikanaan mereen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345