Tartten rintsikat, helppii!

Anonyymi

Moi oon 12 ja täytän koht 13v nännit näkyy paidan läpi vaikka käytän sellasta toppii (harjotusrintsikoita) ja mul ei oo alkanu menkat ja mun rinnat on jotku AA75 koko

en uskalla pyytää äidiltä et ostais...enkä haluis ite ostaa ja rintsikoista puhuminen on aika vaikeeta ja sit jos mä saan oikeet kuppirintsikat nii sit tyylii mun pikkusiskoki saa, se on vast nelosel ja sil on samankokoset rinnat ku mul, paitsi sil ei oo niit vitsin maitorauhas möykkyjä😉 Joo, mun kaveritkin käyttää vaikkei me tarttis viel pitkii aikoihin ja ne on iha lautoja ilman rintsikoita...
AUTTAAKAA!!! Nopeasti vastauksii tartten rintsikat 10.8. Mennessä!

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti olet jo saanut rintsikat. Jos et ole, tässä pari vinkkiä. Mulle ostettiin eilen rintsikat. Me oltiin kaupassa (H&M) ja löysin sellasen rintsikkatopin. Siinä oli siis merkitty koot vielä xs,s,m..jne, ja nappasin siitä sellasen xs kokosen. Sit menin äitin luo ja kysyin et saanko tän topin. (Se oli luvannut ostaa vaatteita meille) ja se sano et jos haluut niin joo! Sit me vaan ostettiin se. Jos tää ei jostain syystä onnistu, tässä toinen vinkki:
      Kun ootte seuraavan kerran isommassa kaupassa tai kauppakeskuksessa mee kattoo rintsikoita. Kato joku sopiva, testaa, ja kysy äitiltä viestillä. Vaikka silleen et lähetät kuvan ja kirjotat ”saisinko tän”. Mun rintsikat on sellaset taivaan siniset kevyesti topatut,joissa on vähän pitsiä. Makso 14,90. Mä en vaan tiiä uskallanko käyttää niitä kun ne tekee mun rinnat paljon isommiksi.. ja kukaan muu ei käytö meiän luokalta. Mut ne tuntuu tosi pehmeiltä ja hyviltä. Nyt arvon uskallanko laittaa niitä mun sellasen uuden aika tiukan mut ihanan paidan kaa kouluun huomenna🤣 mut toivottavasti tästä oli apuu sulle, tai jollekkin muulle asian kanssa kamppailevalle. Mul on samankokoset rinnat (oon 010), ja noi mun rintsikat tuntuu tosi hyvin tukevilta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe