Moi oon 12 ja täytän koht 13v nännit näkyy paidan läpi vaikka käytän sellasta toppii (harjotusrintsikoita) ja mul ei oo alkanu menkat ja mun rinnat on jotku AA75 koko
en uskalla pyytää äidiltä et ostais...enkä haluis ite ostaa ja rintsikoista puhuminen on aika vaikeeta ja sit jos mä saan oikeet kuppirintsikat nii sit tyylii mun pikkusiskoki saa, se on vast nelosel ja sil on samankokoset rinnat ku mul, paitsi sil ei oo niit vitsin maitorauhas möykkyjä😉 Joo, mun kaveritkin käyttää vaikkei me tarttis viel pitkii aikoihin ja ne on iha lautoja ilman rintsikoita...
AUTTAAKAA!!! Nopeasti vastauksii tartten rintsikat 10.8. Mennessä!
Tartten rintsikat, helppii!
1
115
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti olet jo saanut rintsikat. Jos et ole, tässä pari vinkkiä. Mulle ostettiin eilen rintsikat. Me oltiin kaupassa (H&M) ja löysin sellasen rintsikkatopin. Siinä oli siis merkitty koot vielä xs,s,m..jne, ja nappasin siitä sellasen xs kokosen. Sit menin äitin luo ja kysyin et saanko tän topin. (Se oli luvannut ostaa vaatteita meille) ja se sano et jos haluut niin joo! Sit me vaan ostettiin se. Jos tää ei jostain syystä onnistu, tässä toinen vinkki:
Kun ootte seuraavan kerran isommassa kaupassa tai kauppakeskuksessa mee kattoo rintsikoita. Kato joku sopiva, testaa, ja kysy äitiltä viestillä. Vaikka silleen et lähetät kuvan ja kirjotat ”saisinko tän”. Mun rintsikat on sellaset taivaan siniset kevyesti topatut,joissa on vähän pitsiä. Makso 14,90. Mä en vaan tiiä uskallanko käyttää niitä kun ne tekee mun rinnat paljon isommiksi.. ja kukaan muu ei käytö meiän luokalta. Mut ne tuntuu tosi pehmeiltä ja hyviltä. Nyt arvon uskallanko laittaa niitä mun sellasen uuden aika tiukan mut ihanan paidan kaa kouluun huomenna🤣 mut toivottavasti tästä oli apuu sulle, tai jollekkin muulle asian kanssa kamppailevalle. Mul on samankokoset rinnat (oon 010), ja noi mun rintsikat tuntuu tosi hyvin tukevilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379