Lentääkö Norwegian

Anonyymi

Niin että lentääkö Norwegian,onko joku ollut kesän aikana yhtiön lennolla etelän kohteeseen? Paljon epäilyjä on ollut ilmassa mutta lentää se sitten jos porukkaa on ollut lennoilla

20

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Norwegian aloitti lennot Suomesta/Suomeen heinäkuun vaihteessa.

    • Anonyymi

      Ainakin teoriassa Norwegian lentää nyt useaankin kohteeseen ja lentoja on myynnissä mutta onko joku nyt ollut norskin lennolla kesällä,onko teoria muuttunut käytännöksi

    • Anonyymi

      Teoriassa ja teoriassa... Kyllä HKI-Vantaa kentältä joka päivä Norski lähtee ja saapuu.
      Opettele käyttämään nettiä. Ei niissä koneissa itse tarvi olla, että voi tarkastaa lentääkö se

    • Anonyymi

      Finavian sivuilta hieman tarkistin lähteviä lentoja ja kyllä tosiaan norwegianin lennot toteutuvat joten tilanne ok ja ehkä jopa uskaltaa varata norskin lentoja

      • Anonyymi

        Kaveri kävi juuri Alicantesta Suomessa Norwegianin lennoilla, ihan normilennot. Norgwegian on tosiaan takaisin Suomessa.


    • Anonyymi

      Meillä oli lennot Hki-Malaga-Hki heinä-elokuun vaihteelle. Lennot oli varattu jo viime vuodelle, mutta Norwegian perui lennot ja matkustusaikoja sitten päädyttiin vaihtamaan parempaan ajankohtaan.
      Norski lentää (kuten ennenkin) uusilla koneilla. Koneet olivat mennen-tullen täpötäynnä. Syksyn lennnoista poiketen nyt oli matkalla tosi paljon nuoria ja nuoria lapsiperheitä sekä ulkomaalaisia. Miehistö kuulutti useaan kertaan maskien pitämisen pakollisuudesta, mutta varsinkin jotkut nuoret eivät välillä noudattaneet määräystä. Muutoinkin COVID-torjunta oli hallinnassa.
      Koneessa oli koko ajan rauhallinen ja hyvä tunnelma ja mukava miehistö - espanjalaisia miehiä ja naisia.
      Check-in netin kautta ei onnistunut menomatkalla, koska olisi pitänyt ostaa istuinpaikka, jotta olisi päässyt täyttämään Espanjan rajaviranomaisten vaatimaa äppiä (SPTH). Siispä ei muuta kuin jonottamaan! SPHT-aplikaatio piti olla täytettynä, että sai matkalipun kouraansa.
      Tulomatkalla myöskään chck-in Malagassa ei netissä onnistunut, koska olisi pitänyt ilmoittaa, että on tehty testejä ym. Vaihtoehtoa, että on rokotustodistus ei ollut vaihtoehdoissa. Ei kun taas jonottamaan. Rokotustodistusta ei kysytty missään vaiheessa Espanjan puolella, mutta Suomessa se vaadittiin kaikilta. Jos ei ollut niin testiin laitettiin.
      Uutta lippua Malagaan yritin tilata, mutta tällä kertaa nettivarauksessa oli sellainen JUJU, että vaikka ei valinnut kirjattavaa matkatavaraa, niin sinne se vaan tuli ja näin nosti lippuvarauksen hintaa 50 e. Miksi maksaisin kirjattavasta matkatavarasta kun sitä ei ole???Haloo, Norwegian!!! Kuka siellä toheloi näiden tietokonehommien kanssa???
      Muutoin olen hyvilläni, että Norwegian jäi elämään ja antaa vastusta hintakilpailuun. Toivotan onnea tulevaisuuteen!

      • Anonyymi

        Kaipa netissä check-in :n pystyy tekeen 24 h ennen lentoa? Tällöin saa istuinpaikan, joka tarvitaan terveystietolomakkeeseen, jonka ehdit hyvin täyttää. En ymmärrä mitenkä sen jonottamisen jälkeen ehdit lomakkeen kentällä täyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa netissä check-in :n pystyy tekeen 24 h ennen lentoa? Tällöin saa istuinpaikan, joka tarvitaan terveystietolomakkeeseen, jonka ehdit hyvin täyttää. En ymmärrä mitenkä sen jonottamisen jälkeen ehdit lomakkeen kentällä täyttää.

        Voi tehdä, mutta Norwegianin online check in ei kyllä ole kovin looginen, jos matkustat Suomeen rokotustodistukella etkä testillä.


    • Anonyymi

      Huomenna alkaa lennot Mallorcallekin. Lauantaisin ja keskiviikkoisin. Lähtevissä kone jo näkyykin. Itse menossa 2.10.2021.
      Kaikki vaan varaamaan. On halpaa. Sellanen 100-160 e menopaluu.

    • Anonyymi

      Pääseekö lennoille enää ollenkaan sellainen jolla ei ole älypuhelinta,joku "äppi" tässäkin ketjussa on mainittu,joku matkustusilmoitus siis nyt vaaditaan,voiko sen tehdä perinteiseen tyyliin paperille raapustamalla

      • Anonyymi

        Kanta.fi.n kautta kopiokoneella. Ei sitä voi raapustaa paperille itse. Hässäkkä tulee siinä mukana.


    • Anonyymi

      On tullut ilmi monessa paikassa paperikopion QR ei toimi scannreilla...
      Itsellä ei älykännykkää, saa nähdä tulee ko ongelmia. On vain paperikopio QR.

    • Anonyymi

      SPHT on kai terveystietolomake joka vaaditaan,saako sen tehtyä muutoin kuin kännykän välityksellä

      • Anonyymi

        Eikös ainakin Finnair jaa paperisen lomakkeen heille, joilla älypuhelinta ei ole. Norw.lle kannattaa soittaa ja kysyä onnistuuko siten.


    • Anonyymi

      Pieni korjaus,kyseessä siis SPTH

    • Anonyymi

      Monet jutut voi vielä paperiversiona mutta sitten tulee jo seinä vastaan kun jotkut maat vaativat turistin lataavan kännykkään jonkinlaisen vakoiluäpin jotta paikalliset viranomaiset tietävät missä turisti liikkuu

    • Anonyymi

      Puhut asiaa! Esim minun suosikki Thaimaa vaatii "vakoiluohjelman" lataamista ja päällä pitämistä koko ajan. Ei hyvä!

    • Anonyymi

      Nyt uutisoidaan, että lähtöselvitystä ei voikaan tehdä etukäteen tai automaatilla kentällä, vaan siellä lentoyhtiöiden henkilökunta tekee sen ja tarkistaa samalla rokotustodistukset.
      Norwegianin sivuilla ei tuollaisesta puhuta. Kertokaa te jotka olette matkustaneet esim Espanjaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe