Kohtuus hajuvedessä.

Anonyymi

Kävin parturissa. Viereisessä tuolissa istunut arviolta 50 kymppinen nainen oli ilmeisesti laittanut puoli pulloa hajuvettä. Oli vaikea hengittää. Aivastin kesken parturoinnin. Ymmärrän, että ei haluta haista, varsinkin kun on tällainen helle.

8

587

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä myös yleisissä kulkuneuvoissa hajuvedet haisee ei tuoksu!! En ymmärrä et pitää pullollinen kaataa!! Eikä aina tuoksu ole tunkkanen vaatteen haju mukana🤭!

    • Anonyymi

      Ja ihan ruokakaupassakin lehahtaa monenmoista hajustetta kun ihmiset kävelee ohi. Yllättävää että tuntuu kuin tulisivat jopa voimakkaammin läpi kun käyttää maskia. Uskon ja toivon että hajumolekyylit on huomattavasti pienempiä kuin koronavirus...

    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet että yleensä ne liikaa hajustetut on myös värjänneet päänsä punaiseksi ja näistä oikien huokuu ammatin valinta, siivooja, apuhoitaja tms..

      Miksi?

      • Anonyymi

        Mistä tiedät heidän ammattinsa?

        Näin talven kynnyksellä muuten ainakin itse huomaan kun ihmiset ovat kaivaneet toppatakkinsa kai jostain huonosti tuuletetusta ulkovarastosta tai vintistä. Kaupassa näitä ummehtuneelta ja homeeltakin tuoksahtavia tulee sitten vastaan enenevässä määrin. Joskus on ihmetellyt että mistä tämä haju tulee, ja kun kääntyy ympäri niin yleensä siinä on joku toppatakissaan. En tiedä pesevätkö takkejaan säilytyksen jälkeen, mutta ehkä kannattaisi.


    • Anonyymi

      hitusella perus dödöä pääsee pitkälle..

      persialaiset ei ole samaa mieltä.. mutta totta se on.

    • Anonyymi

      Välillä vastaan tulee voimakas hauveden hajuvana, muttei ketään näy lähettyvillä.
      Kun lähtee seuraamaan hajuvesivanaa, joka vähitellen voimistuu, niin sieltä löytää naisen, josta hajuvesivana on lähtöisin.
      Yleensä se hajuvesivana on niin voimakas ja kitkerä, että alkaa yskittämään ja ottaa henkeen.

      • Anonyymi

        Kosmetiikkaosasto tavarataloissa on sellainen jonka ohi pitää yrittää kulkea hengittämättä, ja sittenkin voi alkaa silmiä kirvelemään. Vahvoja myrkkyjä ovat hajusteet.


    • Anonyymi

      Itsehän käytän Z-Beettaa eikä minua kiinnosta jos vikisette.
      Käärin itseni hugoon ja näytän mustassa perhanan laihailta.

      Onneksi olen sawolainen sen werran, että huumori wirtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe