Hei!
Olen juuri aloittamassa kasi luokkaa eikä yhtään huvittaisi. Minulla on kyllä muutamia kavereita, mutta yksikään heistä ei tunnu oikealta ystävältä. Lisäksi koulu, jossa olen tuntuu olevan täynnä bissiksiä ja kusipäitä. Itse en kuulu niihin suosittujen joukkoon, enkä mielestäni ole kovin nätti. Nykyään kaduttaa, että en mennyt Anna Tapion kouluun, sillä olen kuullut että siellä kaikki on tosi mukavia ja että siellä on kivaa. Mietin sitä kyllä ennen seiskaluokkaa, mutta olin tyhmä enkä mennyt. Kasi luokka on kohta alkamassa, joten enää on turha sinne mennä tänä vuonna. Viime keväänä en edes ajatellut koko asiaa, mutta nyt kun koulu kohta alkaa, tajuan kuinka paskassa koulussa olen.
Sitten aloin miettiä jos menisin sinne ysille, mutta tuntuu että siinä ei ole mitään järkeä, koska kaikilla on siellä jo kaverit, ja silloin jäljellä on enää yksi vuosi peruskoulua.
Joten kysynkin
Onko mitää järkeä mennä Anna Tapion kouluun enää ysille, kun en ole siellä aikaisemmin ollut?
Onko mitään järkeä mennä Anna Tapion kouluun enää yhdeksännelle luokalle?
Anonyymi
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
on todellakin mene ihmessäsi, jos siitä tuntuu nyt kai olet jo ysillä mutta luulen että pystyt kyllä siihen muutta. ( vaikka se olisikin vaikka kaksi kuukautta se on sen arvoista)
- Anonyymi
Ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389