Onko mitään järkeä mennä Anna Tapion kouluun enää yhdeksännelle luokalle?

Anonyymi

Hei!
Olen juuri aloittamassa kasi luokkaa eikä yhtään huvittaisi. Minulla on kyllä muutamia kavereita, mutta yksikään heistä ei tunnu oikealta ystävältä. Lisäksi koulu, jossa olen tuntuu olevan täynnä bissiksiä ja kusipäitä. Itse en kuulu niihin suosittujen joukkoon, enkä mielestäni ole kovin nätti. Nykyään kaduttaa, että en mennyt Anna Tapion kouluun, sillä olen kuullut että siellä kaikki on tosi mukavia ja että siellä on kivaa. Mietin sitä kyllä ennen seiskaluokkaa, mutta olin tyhmä enkä mennyt. Kasi luokka on kohta alkamassa, joten enää on turha sinne mennä tänä vuonna. Viime keväänä en edes ajatellut koko asiaa, mutta nyt kun koulu kohta alkaa, tajuan kuinka paskassa koulussa olen.
Sitten aloin miettiä jos menisin sinne ysille, mutta tuntuu että siinä ei ole mitään järkeä, koska kaikilla on siellä jo kaverit, ja silloin jäljellä on enää yksi vuosi peruskoulua.

Joten kysynkin
Onko mitää järkeä mennä Anna Tapion kouluun enää ysille, kun en ole siellä aikaisemmin ollut?

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      on todellakin mene ihmessäsi, jos siitä tuntuu nyt kai olet jo ysillä mutta luulen että pystyt kyllä siihen muutta. ( vaikka se olisikin vaikka kaksi kuukautta se on sen arvoista)

    • Anonyymi

      Ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe