Sinne vain kun haluatte että autonne alustaan lyödään reikiä, vaikka auto muilla asemilla on parina edellisvuonna hyväksytty. Tiedän että auto ei ole uusi, mutta pientä rajaa saisi olla innokkuudessa/virkainnossa. Kilometrejä muutama tuhat edellisestä kerrasta. Tiedän mihin en jatkossa mene.
Fiksukatsastus
9
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Autosi oli paska ja laho. Toinen konttori tehnyt huolimatonta työtä.
- Anonyymi
Jo 10 v ikäisesä autosa saattaa olla reikiä pohjakoteloisa ja helmoisa ja mitä vanhempi auto sen todennäköisempää että niitä ruostereikiä on enempi tai vähempi samoin kuin kaikkea muuta uusittavaa auton ikääntyessä,mm nivelet pakoputkisto sekä jarrusiosat kaikki ne kuluu kaikista autoista
- Anonyymi
Tämä on varmasti suomen paskin autokatsastus asema mut asemat pästi läpi mun auto vaikka en tehnytkän mitän mun autolla mitä ne autotohtorit meina että pitä korjata
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Miten on mahdollista, että kaduilla ja teillä näkee "aina vain" umpiruosteisia autoja... Aikanaan jopa uudesta autosta löydettiin "nivelrikkoisia". Pallonivelet olivat loppu. Taka-akselin nivelten puslat olivat loppuun kuluneet "uudessa autossa. Kolmiosainen pakoputki oli jostain läpilaho (tähtipäämeisselillä saa reiän uuteenkin...), jne...
Nykyään jokaisesta autosta löytyy toinen, tai kumpikin kulunut "koiranluu". Mutta mikä ihmeellistä. Pakoputki alkaa olla "ikuinen"...
Katsastusasemat lähettävät tarjouksia. "Normaali 79 €, nyt 55 €, kun tulette meille"...
Yhdeksän kymmenestä hylätään (huom yllä luettelemani syyt). Mitä seuraa:
Uusintakatsastus, joka on PAKKO teettää SAMALLA asemalla 10 €, miksi. Vian (vikojen) korjaus huoltokorjaamossa, osa (osat) 50-100 € työ 300 €. KOKO katsastus noin 500 Euroa...
Edelleen vaadin, että katsastus voidaan sisällyttää HUOLTOKORJAAMON tehtäviin, ja siten lakkauttaa KAIKKI katsastusasemat. Etenkin, kun useimmat niistä ovat ulkomaaomisteisia firmoja, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Miten on mahdollista, että kaduilla ja teillä näkee "aina vain" umpiruosteisia autoja... Aikanaan jopa uudesta autosta löydettiin "nivelrikkoisia". Pallonivelet olivat loppu. Taka-akselin nivelten puslat olivat loppuun kuluneet "uudessa autossa. Kolmiosainen pakoputki oli jostain läpilaho (tähtipäämeisselillä saa reiän uuteenkin...), jne...
Nykyään jokaisesta autosta löytyy toinen, tai kumpikin kulunut "koiranluu". Mutta mikä ihmeellistä. Pakoputki alkaa olla "ikuinen"...
Katsastusasemat lähettävät tarjouksia. "Normaali 79 €, nyt 55 €, kun tulette meille"...
Yhdeksän kymmenestä hylätään (huom yllä luettelemani syyt). Mitä seuraa:
Uusintakatsastus, joka on PAKKO teettää SAMALLA asemalla 10 €, miksi. Vian (vikojen) korjaus huoltokorjaamossa, osa (osat) 50-100 € työ 300 €. KOKO katsastus noin 500 Euroa...
Edelleen vaadin, että katsastus voidaan sisällyttää HUOLTOKORJAAMON tehtäviin, ja siten lakkauttaa KAIKKI katsastusasemat. Etenkin, kun useimmat niistä ovat ulkomaaomisteisia firmoja, hah hah haaa!!!...On toi ressu nero. Tuo juttu on niin täydellinen, ettei paremmasta väliä. Katsastusasemat ovat pakkohistoriaa. Lisää töitä huoltokorjaamoille. Niissä työskentelevät ovat parhaita autojen asiantuntijoita ja testaajia.
- Anonyymi
Hyvä että löytyy katsastajia jotka huomioivat nuo ruostepommit pois liikenteestä.
- Anonyymi
Hyvä kommentti, vaan on tarpeeton, jos puollat katsastusasemia. Kyllä autokorjaamolla havaitaan ruosteet ym viat paljon paremmin kuin joku katsastusaseman "kakarainsinööri"...
Useimmissa autokorjaamoissa on kokenutta henkilöstöä. Johtaja on aina kokenut alan ammattilainen. En ala mainostaa, mutta esimerkiksi Auto-R..o on asiallinen ja hyvä korjaamo. Palvelua saa akuutissa tilanteessa heti, ja viimeistään muutaman vuorokauden kuluessa, ja näyttää siltä, että itse pomo tietää autoista kaiken, ja nyt ei naurata!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti, vaan on tarpeeton, jos puollat katsastusasemia. Kyllä autokorjaamolla havaitaan ruosteet ym viat paljon paremmin kuin joku katsastusaseman "kakarainsinööri"...
Useimmissa autokorjaamoissa on kokenutta henkilöstöä. Johtaja on aina kokenut alan ammattilainen. En ala mainostaa, mutta esimerkiksi Auto-R..o on asiallinen ja hyvä korjaamo. Palvelua saa akuutissa tilanteessa heti, ja viimeistään muutaman vuorokauden kuluessa, ja näyttää siltä, että itse pomo tietää autoista kaiken, ja nyt ei naurata!!!...Voiko tuota sen selkeämmin sanoa. Autokorjaamoiden (merkkihuoltamoiden) tehtäviin ja vastuulle on annettava myös katsastus ja rekisteröinnit tehdyn huollon/tarkastuksen/koeajon jälkeen. Päällekkäinen byrokratia on poistettava...
- Anonyymi
toki jos löytyy vikaa tai ruostetta ?siitä voi kertoa nätimmin.on joitakin innokkaita jokka hakkaa terveitäkin kohtia, et massa ja maali lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663