Haluan kysyä tätä kysymystä, koska tämä vain kiinnostaa minua. Jos vastaat toivon että perustelet vastauksesi hyvin ja asiallisesti! EI MINKÄÄNLAISTA RASISMIA! Ja itseni mielestä maalla ei ole mitään väliä, eli voin ihan hyvin seurustella minkä tahansa maalaisen kanssa.
Minkä maalaisen kanssa et ikinä seurustelisi?
23
927
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän ihan joka maasta mukaviakin ihmisiä löytyy.
- Anonyymi
muslimit ei kiinnosta. ne on liian fanaattisia jotka toimii ihan liian paljon koraanin mukaisesti.
- Anonyymi
Kysyttiin minkä maalaisten kanssa, ei mihin uskontokuntaan kuuluvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkotin muslimimaalaisten.... kelpaako vastaus ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkotin muslimimaalaisten.... kelpaako vastaus ?
Sellaista ei ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä missä maista mistä ne tulevat .Niitähän on monia.Niitä nyt luettelemaan
- Anonyymi
Rasistisen suomalaisen.
- Anonyymi
woken
- Anonyymi
En minkään muun kanssa kuin tytön, joka on etnisesti suomalainen
- Anonyymi
Miten meinaat varmistaa että hän on etnisesti suomalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea iho, suku suomalainen, se riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeehän sen jo päältä.Ettei varmaan ole tuolta affiriikasta.Ja puheesta.Ei tarvitse olla tyhmä kyl sen tietää nimestä,tapaa sukulaiset ym. JOs on Suomalainen itse niin kyllä sä tiedät.PISTE IDIOOTTI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tunnista et itse oo Suomalainen.Suomalainen ei edes tollasta kirjoittaisi. ja kysyisi.
- Anonyymi
USA. Siellä eletään ihan jäljessä muusta maailmasta, ja kaikki on muutenkin hullusti.
- Anonyymi
Sinä se muusta maailmasta jälessä oot ei USA ole jälessä mistään
En kyl mäkää tiä ottaisinks sielt seurustelukumppanii mut panisin
- Anonyymi
Mulla ei oo mitään välii, mut esim ite oon ukrainalainen, niin monet kattoo heti vinoon ku saa tietää etten oo suomalainen :D
- Anonyymi
JOs oot Ukrainalainen,niin olet Itse olen siellä käynnyt:Colel,Kiew,Rovna,Mariopol,Njepropedrovs,Poltava Zarosje jne....lomalla ja töissä OK maa ja ihmiset.Kyl muakin katsotaan vinoo ku HETI huomaavat et en ole Ukrainalainen.Monesti OK tai vähän vinoon.SE kuuluu asiaan vai mitä..En usko että menisit jonkun kinuskin tai kongolaisen kanssa naimisiin ja menisit esim.Rovnaan asumaan vaimosi kanssa-Vai??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOs oot Ukrainalainen,niin olet Itse olen siellä käynnyt:Colel,Kiew,Rovna,Mariopol,Njepropedrovs,Poltava Zarosje jne....lomalla ja töissä OK maa ja ihmiset.Kyl muakin katsotaan vinoo ku HETI huomaavat et en ole Ukrainalainen.Monesti OK tai vähän vinoon.SE kuuluu asiaan vai mitä..En usko että menisit jonkun kinuskin tai kongolaisen kanssa naimisiin ja menisit esim.Rovnaan asumaan vaimosi kanssa-Vai??
unohtuko lääkkeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohtuko lääkkeet?
Ei vaan minun mielipiteeni.
- Anonyymi
Vain valkoihoisen kanssa.En vain halua.Minulla on siihen oikeus ilman rasistisia vaikutuxia.
- Anonyymi
Woke-hömppää kannattavan kanssa, somalin, kiinalaisen, intialaisen, afganistanilaisen. Tossa taitaa olla kaikki mitä nyt mieleen tulee. Kaikki ei miellytä kaikkia. Kaikille löytyy kyllä sopiva kumppani.
- Anonyymi
en slaavien kanssa,en ei valkoisen kanssa vain Suomalaisen
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27318354Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110540Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897069Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai776568Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853444"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332320MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä302208