Minkä maalaisen kanssa et ikinä seurustelisi?

Anonyymi

Haluan kysyä tätä kysymystä, koska tämä vain kiinnostaa minua. Jos vastaat toivon että perustelet vastauksesi hyvin ja asiallisesti! EI MINKÄÄNLAISTA RASISMIA! Ja itseni mielestä maalla ei ole mitään väliä, eli voin ihan hyvin seurustella minkä tahansa maalaisen kanssa.

23

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän ihan joka maasta mukaviakin ihmisiä löytyy.

• Anonyymi

muslimit ei kiinnosta. ne on liian fanaattisia jotka toimii ihan liian paljon koraanin mukaisesti.

• Anonyymi

Kysyttiin minkä maalaisten kanssa, ei mihin uskontokuntaan kuuluvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkotin muslimimaalaisten.... kelpaako vastaus ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkotin muslimimaalaisten.... kelpaako vastaus ?

Sellaista ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä missä maista mistä ne tulevat .Niitähän on monia.Niitä nyt luettelemaan

• Anonyymi

Rasistisen suomalaisen.

• Anonyymi

woken

• Anonyymi

En minkään muun kanssa kuin tytön, joka on etnisesti suomalainen

• Anonyymi

Miten meinaat varmistaa että hän on etnisesti suomalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea iho, suku suomalainen, se riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeehän sen jo päältä.Ettei varmaan ole tuolta affiriikasta.Ja puheesta.Ei tarvitse olla tyhmä kyl sen tietää nimestä,tapaa sukulaiset ym. JOs on Suomalainen itse niin kyllä sä tiedät.PISTE IDIOOTTI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tunnista et itse oo Suomalainen.Suomalainen ei edes tollasta kirjoittaisi. ja kysyisi.

• Anonyymi

USA. Siellä eletään ihan jäljessä muusta maailmasta, ja kaikki on muutenkin hullusti.

• Anonyymi

Sinä se muusta maailmasta jälessä oot ei USA ole jälessä mistään

En kyl mäkää tiä ottaisinks sielt seurustelukumppanii mut panisin

• Anonyymi

Mulla ei oo mitään välii, mut esim ite oon ukrainalainen, niin monet kattoo heti vinoon ku saa tietää etten oo suomalainen :D

• Anonyymi

JOs oot Ukrainalainen,niin olet Itse olen siellä käynnyt:Colel,Kiew,Rovna,Mariopol,Njepropedrovs,Poltava Zarosje jne....lomalla ja töissä OK maa ja ihmiset.Kyl muakin katsotaan vinoo ku HETI huomaavat et en ole Ukrainalainen.Monesti OK tai vähän vinoon.SE kuuluu asiaan vai mitä..En usko että menisit jonkun kinuskin tai kongolaisen kanssa naimisiin ja menisit esim.Rovnaan asumaan vaimosi kanssa-Vai??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOs oot Ukrainalainen,niin olet Itse olen siellä käynnyt:Colel,Kiew,Rovna,Mariopol,Njepropedrovs,Poltava Zarosje jne....lomalla ja töissä OK maa ja ihmiset.Kyl muakin katsotaan vinoo ku HETI huomaavat et en ole Ukrainalainen.Monesti OK tai vähän vinoon.SE kuuluu asiaan vai mitä..En usko että menisit jonkun kinuskin tai kongolaisen kanssa naimisiin ja menisit esim.Rovnaan asumaan vaimosi kanssa-Vai??

unohtuko lääkkeet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

unohtuko lääkkeet?

Ei vaan minun mielipiteeni.

• Anonyymi

Vain valkoihoisen kanssa.En vain halua.Minulla on siihen oikeus ilman rasistisia vaikutuxia.

• Anonyymi

Woke-hömppää kannattavan kanssa, somalin, kiinalaisen, intialaisen, afganistanilaisen. Tossa taitaa olla kaikki mitä nyt mieleen tulee. Kaikki ei miellytä kaikkia. Kaikille löytyy kyllä sopiva kumppani.

• Anonyymi

en slaavien kanssa,en ei valkoisen kanssa vain Suomalaisen

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe