Minkä maalaisen kanssa et ikinä seurustelisi?

Anonyymi

Haluan kysyä tätä kysymystä, koska tämä vain kiinnostaa minua. Jos vastaat toivon että perustelet vastauksesi hyvin ja asiallisesti! EI MINKÄÄNLAISTA RASISMIA! Ja itseni mielestä maalla ei ole mitään väliä, eli voin ihan hyvin seurustella minkä tahansa maalaisen kanssa.

23

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän ihan joka maasta mukaviakin ihmisiä löytyy.

• Anonyymi

muslimit ei kiinnosta. ne on liian fanaattisia jotka toimii ihan liian paljon koraanin mukaisesti.

• Anonyymi

Kysyttiin minkä maalaisten kanssa, ei mihin uskontokuntaan kuuluvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkotin muslimimaalaisten.... kelpaako vastaus ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkotin muslimimaalaisten.... kelpaako vastaus ?

Sellaista ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä missä maista mistä ne tulevat .Niitähän on monia.Niitä nyt luettelemaan

• Anonyymi

Rasistisen suomalaisen.

• Anonyymi

woken

• Anonyymi

En minkään muun kanssa kuin tytön, joka on etnisesti suomalainen

• Anonyymi

Miten meinaat varmistaa että hän on etnisesti suomalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea iho, suku suomalainen, se riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeehän sen jo päältä.Ettei varmaan ole tuolta affiriikasta.Ja puheesta.Ei tarvitse olla tyhmä kyl sen tietää nimestä,tapaa sukulaiset ym. JOs on Suomalainen itse niin kyllä sä tiedät.PISTE IDIOOTTI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tunnista et itse oo Suomalainen.Suomalainen ei edes tollasta kirjoittaisi. ja kysyisi.

• Anonyymi

USA. Siellä eletään ihan jäljessä muusta maailmasta, ja kaikki on muutenkin hullusti.

• Anonyymi

Sinä se muusta maailmasta jälessä oot ei USA ole jälessä mistään

En kyl mäkää tiä ottaisinks sielt seurustelukumppanii mut panisin

• Anonyymi

Mulla ei oo mitään välii, mut esim ite oon ukrainalainen, niin monet kattoo heti vinoon ku saa tietää etten oo suomalainen :D

• Anonyymi

JOs oot Ukrainalainen,niin olet Itse olen siellä käynnyt:Colel,Kiew,Rovna,Mariopol,Njepropedrovs,Poltava Zarosje jne....lomalla ja töissä OK maa ja ihmiset.Kyl muakin katsotaan vinoo ku HETI huomaavat et en ole Ukrainalainen.Monesti OK tai vähän vinoon.SE kuuluu asiaan vai mitä..En usko että menisit jonkun kinuskin tai kongolaisen kanssa naimisiin ja menisit esim.Rovnaan asumaan vaimosi kanssa-Vai??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOs oot Ukrainalainen,niin olet Itse olen siellä käynnyt:Colel,Kiew,Rovna,Mariopol,Njepropedrovs,Poltava Zarosje jne....lomalla ja töissä OK maa ja ihmiset.Kyl muakin katsotaan vinoo ku HETI huomaavat et en ole Ukrainalainen.Monesti OK tai vähän vinoon.SE kuuluu asiaan vai mitä..En usko että menisit jonkun kinuskin tai kongolaisen kanssa naimisiin ja menisit esim.Rovnaan asumaan vaimosi kanssa-Vai??

unohtuko lääkkeet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

unohtuko lääkkeet?

Ei vaan minun mielipiteeni.

• Anonyymi

Vain valkoihoisen kanssa.En vain halua.Minulla on siihen oikeus ilman rasistisia vaikutuxia.

• Anonyymi

Woke-hömppää kannattavan kanssa, somalin, kiinalaisen, intialaisen, afganistanilaisen. Tossa taitaa olla kaikki mitä nyt mieleen tulee. Kaikki ei miellytä kaikkia. Kaikille löytyy kyllä sopiva kumppani.

• Anonyymi

en slaavien kanssa,en ei valkoisen kanssa vain Suomalaisen

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3938
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1889
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1212
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      984
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      966
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      810
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe