JOOPAS JOO ! Kaipaisin semmoista palstaa, missä kaikki elämässään epäonnistuneet voisivat yhdessä valittaa.
Tai ainakin ne, jotka tuntevat jollakin tapaa epäonnistuneensa jossakin...
MIKÄ nyt onkaan ollut se pahin tapahtuma/tapaus elämässä? Mnkä yli ei pääse?
Minne kuuluu?
59
2274
Vastaukset
- n52
sinä osaat?
- osaan paljonkin...
Mitähän tarkoitit tuolla kommentillasi oikeastaan...
Onko osaaminen mitä? Tieto/taito? Mitä henk.koht.surua sinulla on ollut , kun noin kevyesti osaat ottaa vakavan aiheen...? - n52
osaan paljonkin... kirjoitti:
Mitähän tarkoitit tuolla kommentillasi oikeastaan...
Onko osaaminen mitä? Tieto/taito? Mitä henk.koht.surua sinulla on ollut , kun noin kevyesti osaat ottaa vakavan aiheen...?tilantessa väheksy vaan yritin yksinkertaisesti kysyä onko sinulla muita teitä omaa oloosi?
- mie vaan :)
täällä valitetaan muutoinkin siitä ja tästä, hyvin sopii sekaan, tervetulemas vaan. Voit vaikka aloittaa valituksen, eiköhän muut sitten tule kuoroon mukaan
- ykstypy
yli ei pääse ??
Kerro ensin mulle se. Sitten voidaan jatkaa :=))- tässä kertoa
en...en...
- plunger
Palsta niille jotka tuntevat jollakin tapaa epäonnistuneensa jossakin. Kuka aina onnistuu!
Niin pahaa tapahtumaa harvalla on, että sen yli ei pääse, eli siihen tapahtumaan jää kiinni tai sitten poistuu oman käden kautta. Se minulle tulee mieleen pahimpana, kun arvaamatta tapahtuu ja vie läheltä ihmisen. Siitä jää syytös mielen sopukoihin, epäily ainakin että olisi pitänyt osata tehdä toisin ja olisi pitänyt huomata ja olisi pitänyt tukea ja ...- pahan pistit
.......mitenhän tuohon kommentoisi? Minulle pahinta on ollut 28v lapseni kuolema(liikenne), seuraava koiran(14v nukutuskuolema omaan syliin)...
Poikani menetyksestä en meinaa päästä yli, vaikka on jo aikaa yli vuosi... Ikävä on vaan... - plunger
pahan pistit kirjoitti:
.......mitenhän tuohon kommentoisi? Minulle pahinta on ollut 28v lapseni kuolema(liikenne), seuraava koiran(14v nukutuskuolema omaan syliin)...
Poikani menetyksestä en meinaa päästä yli, vaikka on jo aikaa yli vuosi... Ikävä on vaan...Pahan. Kun tulee sellainen asia, josta ei pääse yli, viimeinen keino suojella itseä on itsemurha. Läheisille siitä syntyy sellainen asia, jos ei pääse yli helposti. Kaksin verroin pahaa. Vielä ymmärrän tapaturmaisen kuoleman ja sairauden tuoman kuoleman hyväksyn normaalina elämän puolena, niistä ei jää mieleen taakkaa, ne eivät järkytä niin syvältä kuin itsemurha.
- tapahtumaan
Jos kerran poistuu "oman...) ns. sanoit...Sorry, lainasin tekstiäsi.
Mulla toinen katosi->2v kuluttua dna testillä luut tod.omaksi Toinen kolarissa kuoli samana vuonna. Anoppi myös samana vuonna haudattiin.
Ei siis pitäisi vitsiä heittää ihan mistä sattuu...
Yksi on vielä lapsista elossa...
Joidenkin asioiden ylipääseminen voi olla vaikeaa...
. - plunger
tapahtumaan kirjoitti:
Jos kerran poistuu "oman...) ns. sanoit...Sorry, lainasin tekstiäsi.
Mulla toinen katosi->2v kuluttua dna testillä luut tod.omaksi Toinen kolarissa kuoli samana vuonna. Anoppi myös samana vuonna haudattiin.
Ei siis pitäisi vitsiä heittää ihan mistä sattuu...
Yksi on vielä lapsista elossa...
Joidenkin asioiden ylipääseminen voi olla vaikeaa...
.vitsiä. Jos yli tapahtumasta ei pääse, pahin vaihtoehto on itsemurha, toiseksi pahin se että jää kiinni tapahtumaan ja irrottautuu elämästä. Ajatukset voi sammuttaa alkoholiin, esimerkiksi.
Aina täytyy pystyä näkemään eteenpäin. Täytyy löytää kiinnekohta edestäpäin. Vaikeat tapahtumat eivät ikinä mielestä katoa, niiden kanssa täytyy pystyä elämään niin että huomisen halu ei haihdu. Minun tehokeino on rukous. - hennaliisa1
plunger kirjoitti:
vitsiä. Jos yli tapahtumasta ei pääse, pahin vaihtoehto on itsemurha, toiseksi pahin se että jää kiinni tapahtumaan ja irrottautuu elämästä. Ajatukset voi sammuttaa alkoholiin, esimerkiksi.
Aina täytyy pystyä näkemään eteenpäin. Täytyy löytää kiinnekohta edestäpäin. Vaikeat tapahtumat eivät ikinä mielestä katoa, niiden kanssa täytyy pystyä elämään niin että huomisen halu ei haihdu. Minun tehokeino on rukous.ei pitäs koittaakkaa päästä, vaa läpi.
Tarkotan, et ikävii traumattissii asioihe ees on oltava nöyrä ja mäntävä kohtaamaa ne "kasvoist kasvoihi."
Yli pääsemine on ussein sitä suruje pulloo hukuttamista, tai rakkauves pettyneet heittäytyyt hillittömmii seksiseikkailuihi unohtaaksee.
Paremmi ei oikistaa vois sannoo, tai tehhä ko rukkoilla Ihtijää Suuremmalt voimalt appuu, et hää vetäs sen pimijä tunneli läpi, jonka pääs se valo aina häämöttää.
Sitä taijetaa psykologias sannoo surutyöks.
On kuulemma suur apu ko lähiommaise kuoltua käsittellöö oma suhteesa edesmenneesee. Käyp läpi kaik omat maholliset laiminlyöntiisä ja virheesä siin ihmissuhtees. Myönttää itellee tosiasiat ja antaa anteeks.
Tehtyyhä ei tekemättömäks saa, mut tarpeettomat itsesyytökset ovat saaneet monil aikaa mielen tasapainon järkkymise.
Kaik on annettava anteeks ihellee ja muile!
- maron
seuraan. Kyllä täällä ainakin valittaa osataan, se on meillä ihan verissä.
Mutta huumorintajua täällä tarvitaan , eikä parane pienestä välittää - täällä kyllä parkkiintuu vähitellen jokainen:-)- olet tosi
inhottava noissa kommenteissasi...Luulenpa, että elämä koskettaa sinuakin jossakin vaiheesasi...
Ei siis valiteta -muista sinäkin sitten sama, kun satuuu sieluun...ANTEEKSI KUN VAIVASIN !!! - maron
olet tosi kirjoitti:
inhottava noissa kommenteissasi...Luulenpa, että elämä koskettaa sinuakin jossakin vaiheesasi...
Ei siis valiteta -muista sinäkin sitten sama, kun satuuu sieluun...ANTEEKSI KUN VAIVASIN !!!sanon tämän viimeisen kerran teille, jotka nyt olette minua solvanneet joka hemmetin kirjoituksessanne, luuletko sinä puskajussi tai puskamaija, että MINUN elämäni on ollut helppoa, Yritä piru vieköön itse parantumattoman sairauden kanssa elää ja tuntea kipua tunnista toiseen ja päivästä toiseen, ja jos minun "helppo elämäni" sinua noin kadehdituttaa niin voin lainata sinulle muutamaksi viikoksi invapysäköintikorttiani niin ei sinunkaan tarvitse maksaa parkkimaksua pysäköidessäsi, se on sitä helppoa elämää, ja halveksin syvästi ihmisiä jotka ovat heti ensimmäisenä huutelemassa kuinka hyvin toisella menee, vaikka eivät tiedä asioista yhtään mitään.
Kiitos että sait minut itkemään, sitä en ole tehnyt moneen vuoteen. Ehkä se hieman nostaa minua taas muistamaan sen että millaista oli elämä silloin kun olin vielä terve.
Mutta sitä aikaa en todellakaan kaipaa, koska olen ihmisenä kasvanut suunnattomasti sairauteni myötä. Sieluuni on sattunut enemmän kuin sinulla koskaan, mutta se ei ole tehnyt minusta puskaanpiiloutujaa, eikä toisia ihmisiä inhoavaa marttyyria. Rakasta elämää - rakastan ihmisiä- rakastan jokaista päivää jonka saan elää niin että pystyn liikkumaan, koska tiedän että se tila ei ole pysyvä. Ja jos minut noin kovasti palstalta pois haluatte niin hyvä on olette voittaneet, en jaksa enää tapella teitä vastaan, eikä ole pelkoa että tänne jollakin toisella nikillä tulisin, minä en suostu piiloutumaan vieraan nikin taakse, olen mikä olen ja sillä siisti!
Kun taas joskus lakkaan itkemästä, kerään omantunnonarvoni ja teen jotakin muuta, mutta ole tyytyväinen sinua en enää tule häiritsemään. Kiitos kuitenkin niille kaikille ihanille ihmisille joita tällä palstalla on, te autoitte minua tosi paljon - se oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti - kaikkea hyvää teille rakkaat ystäväni. - Kyllästynyt
maron kirjoitti:
sanon tämän viimeisen kerran teille, jotka nyt olette minua solvanneet joka hemmetin kirjoituksessanne, luuletko sinä puskajussi tai puskamaija, että MINUN elämäni on ollut helppoa, Yritä piru vieköön itse parantumattoman sairauden kanssa elää ja tuntea kipua tunnista toiseen ja päivästä toiseen, ja jos minun "helppo elämäni" sinua noin kadehdituttaa niin voin lainata sinulle muutamaksi viikoksi invapysäköintikorttiani niin ei sinunkaan tarvitse maksaa parkkimaksua pysäköidessäsi, se on sitä helppoa elämää, ja halveksin syvästi ihmisiä jotka ovat heti ensimmäisenä huutelemassa kuinka hyvin toisella menee, vaikka eivät tiedä asioista yhtään mitään.
Kiitos että sait minut itkemään, sitä en ole tehnyt moneen vuoteen. Ehkä se hieman nostaa minua taas muistamaan sen että millaista oli elämä silloin kun olin vielä terve.
Mutta sitä aikaa en todellakaan kaipaa, koska olen ihmisenä kasvanut suunnattomasti sairauteni myötä. Sieluuni on sattunut enemmän kuin sinulla koskaan, mutta se ei ole tehnyt minusta puskaanpiiloutujaa, eikä toisia ihmisiä inhoavaa marttyyria. Rakasta elämää - rakastan ihmisiä- rakastan jokaista päivää jonka saan elää niin että pystyn liikkumaan, koska tiedän että se tila ei ole pysyvä. Ja jos minut noin kovasti palstalta pois haluatte niin hyvä on olette voittaneet, en jaksa enää tapella teitä vastaan, eikä ole pelkoa että tänne jollakin toisella nikillä tulisin, minä en suostu piiloutumaan vieraan nikin taakse, olen mikä olen ja sillä siisti!
Kun taas joskus lakkaan itkemästä, kerään omantunnonarvoni ja teen jotakin muuta, mutta ole tyytyväinen sinua en enää tule häiritsemään. Kiitos kuitenkin niille kaikille ihanille ihmisille joita tällä palstalla on, te autoitte minua tosi paljon - se oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti - kaikkea hyvää teille rakkaat ystäväni.Ei sairautesi oikeuta sinua täällä äksyilemään vieraille ihmisille,sitäpaitsi nuo puskahommat ovat täällä jo käsitelty,niin kauan kuin kirjautumispakkoa ei ola saa jokainen kirjoittaa ihan millä nikillä haluaa
- sinih52
maron kirjoitti:
sanon tämän viimeisen kerran teille, jotka nyt olette minua solvanneet joka hemmetin kirjoituksessanne, luuletko sinä puskajussi tai puskamaija, että MINUN elämäni on ollut helppoa, Yritä piru vieköön itse parantumattoman sairauden kanssa elää ja tuntea kipua tunnista toiseen ja päivästä toiseen, ja jos minun "helppo elämäni" sinua noin kadehdituttaa niin voin lainata sinulle muutamaksi viikoksi invapysäköintikorttiani niin ei sinunkaan tarvitse maksaa parkkimaksua pysäköidessäsi, se on sitä helppoa elämää, ja halveksin syvästi ihmisiä jotka ovat heti ensimmäisenä huutelemassa kuinka hyvin toisella menee, vaikka eivät tiedä asioista yhtään mitään.
Kun taas joskus lakkaan itkemästä, kerään omantunnonarvoni ja teen jotakin muuta, mutta ole tyytyväinen sinua en enää tule häiritsemään. Kiitos kuitenkin niille kaikille ihanille ihmisille joita tällä palstalla on, te autoitte minua tosi paljon - se oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti - kaikkea hyvää teille rakkaat ystäväni.maron kirjoituksistasi.
sairaus on kovapala,juuri niin ihminen ei sitä ymmärrä ennenkuin joutuu sen kanssa kasvotusten.
tämä ei sinua yhtään lohduta mutta kamppailen myös kipujen kanssa 24h.vuorokaudessa sempä takia siinä asiassa sinua ymmärrän.
taistelua palstalla on, ei minuakaan ole hyväksytty harva kommentoi, en vain yksinkertaisesti jaksa ainakaan vielä antaa periksi ehkä se päivä tulee minullekin jolloin vain lopetan palstalla käymisen..
mutta jospa jaksaisit vielä..?????
olen oppinut.
vaikka itselläni on surua ja tuskaa minun ei tarvitse aiheuttaa sitä muille.. - Kyllästynyt
sinih52 kirjoitti:
maron kirjoituksistasi.
sairaus on kovapala,juuri niin ihminen ei sitä ymmärrä ennenkuin joutuu sen kanssa kasvotusten.
tämä ei sinua yhtään lohduta mutta kamppailen myös kipujen kanssa 24h.vuorokaudessa sempä takia siinä asiassa sinua ymmärrän.
taistelua palstalla on, ei minuakaan ole hyväksytty harva kommentoi, en vain yksinkertaisesti jaksa ainakaan vielä antaa periksi ehkä se päivä tulee minullekin jolloin vain lopetan palstalla käymisen..
olen oppinut.
vaikka itselläni on surua ja tuskaa minun ei tarvitse aiheuttaa sitä muille..Olet ajatteleva ihminen,oma sairaus ei ole syy katkeroittaa muita
- n52
maron kirjoitti:
Kun taas joskus lakkaan itkemästä, kerään omantunnonarvoni ja teen jotakin muuta, mutta ole tyytyväinen sinua en enää tule häiritsemään. Kiitos kuitenkin niille kaikille ihanille ihmisille joita tällä palstalla on, te autoitte minua tosi paljon - se oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti - kaikkea hyvää teille rakkaat ystäväni.Tuo joka yrittää pistää jokaisen samaan tilaan kuin itse on.Se voittaa jos poistut!!
Sinulla on Suomalaisen Naisen SISUA!!!
Jatka täällä oloa ja saat nauraa tuolle korppikotkalle paskaista naurua!!!! - merliNelli
olet tosi kirjoitti:
Ei siis valiteta -muista sinäkin sitten sama, kun satuuu sieluun...ANTEEKSI KUN VAIVASIN !!!inhottavaa maronin kommentissa oli.Pelkkä totuushan se siinä...taisi sattua sitten.
Tuo luulosi elämän koskettamisesta vaikuttaa melkeinpä toiveelta tässä yhteydessä.
Ei nuo sinunkaan kommentit kovin mukavia ole, valitan. - Kyllästynyt
merliNelli kirjoitti:
inhottavaa maronin kommentissa oli.Pelkkä totuushan se siinä...taisi sattua sitten.
Tuo luulosi elämän koskettamisesta vaikuttaa melkeinpä toiveelta tässä yhteydessä.
Ei nuo sinunkaan kommentit kovin mukavia ole, valitan.Ei sairaus kuitenkaan oikeuta muille ilkeilyä netissä
- merliNelli
Kyllästynyt kirjoitti:
Ei sairaus kuitenkaan oikeuta muille ilkeilyä netissä
millähän oikeudella sinä sitten, vai annoitko vain takaisin.
Itse maronin kanssa jutellessani en ole huomannut hänen ilkeilleen, ainoastaan esittäneen omia mielipiteitään. Kyllästynyt kirjoitti:
Kukahan täällä siivois.
jk.Tuuppais ainakin pusikot tasaisiksi.
Sinun leimasi on niin näkyvä,että aivan hyvin voit vaikka esiintyä omalla nimelläsi,koska jos satutaan tapaamaan livenä leimasi on ja pysyy mukanasi ja on osa sinun identiteettiäsi.
Vaikka joidenkin mielestä sääli on sairautta,niin minä todella säälin kohtaloasi syvästi.Ei ole elämäsi juuri minkään arvoista,koska katkeruus ja epäusko kanssaihmisiin on kohdaltasi alle nollan.- n52
emw34 kirjoitti:
Kukahan täällä siivois.
jk.Tuuppais ainakin pusikot tasaisiksi.
Sinun leimasi on niin näkyvä,että aivan hyvin voit vaikka esiintyä omalla nimelläsi,koska jos satutaan tapaamaan livenä leimasi on ja pysyy mukanasi ja on osa sinun identiteettiäsi.
Vaikka joidenkin mielestä sääli on sairautta,niin minä todella säälin kohtaloasi syvästi.Ei ole elämäsi juuri minkään arvoista,koska katkeruus ja epäusko kanssaihmisiin on kohdaltasi alle nollan.Moi?
vasta olivat toisten mielestä niitä vainoamisen aiheita ja syyksi sanottiin,että loukkaan toisia kertomalla tunteistani ja tapahtumista perheessäni.
Sain matkimisjuttuja jopa rekisteröityjä nikkejä myöten.
Se on kuitenkin taakse jäänyt tilanne ja olen tasapainossa sen suhteen.
Sinulta tulee välillä aivan mielenkiintoisia ja rakentavia kannanottoja,mutta sorrut melkoisen uksoikoiseen arvosteluun toisia kohtaan,etkä ota vastaan niiden aiheuttamia vastareaktioita.
Sen tilanteen,kun saat muttumaan,niin olet ainakin minun silmissäni ok.- n52
emw34 kirjoitti:
MOI!
koska olen nyt hiukan kerjuulla.
En ole koskaan kerjännyt sääliä,mutta nyt kelpaa kaikki tunteet.
Kiva morjestus...jossa oli..suora vastaus! - maron ilman kirjautumista
käskenyt sinua enkä ketään muutakaan poistumaan palstalta, olen päinvastoin kehoittanut sinua jäämään tänne, en ymmärrä hirvittävää vihaasi minua kohtaan - Se alkaa saada jo sairaalloisia piirteitä. Mitähän niin pahaa olen sinulle sanonut että noin sain sinut tolaltasi - sen minä halusisin tietää. Viimeinen asia mitä haluan tehdä on loukata ketään, olen pyytänyt sinulta anteeksi useimminkin, ja pyydän edelleen. Toivon että sinun elämäsi kulkisi paremmilla laduilla tulevaisuudessa, koska tuollainen viha syö ihmistä sisältäpäin ja saa sinut katkeroitumaan entisestään. Tuo sinun keksimäsi lause jonka olen muka kirjoittanut on kyllä oman katkeran mielikuvituksesi keksintöä. Lue kirjoitukseni muutenkin kuin viha silmissäsi, niin voit löytää niistä yllättävästi myös jotain myönteistä. Sairauteeni en missään tapauksessa vetoa, enkä ole koskaan siitä katkera ollut, meistä harva on terve ja olen hyvin onnellinen siitä että pystyn elämään nyt suhteellisen normaalia elämää. Minun elämänasenteeni on aina ollut erittäin positiivinen ja osaan nauraa myös itselleni, siitä tuo minun huumorintajuni koostuu - omalle itselleni nauramiselle. Uskon lujasti parempaan huomiseen kaikkien kohdalla.
n52 kirjoitti:
koska olen nyt hiukan kerjuulla.
En ole koskaan kerjännyt sääliä,mutta nyt kelpaa kaikki tunteet.
Kiva morjestus...jossa oli..suora vastaus!tunteet ovat elämän kantava voima.Eikä onneksi ole keneltäkään pois vaikka niitä kuinka viljalti jakaa tai vastaanottaa.
Minun täytyy lähteä meidän mutsin kanssa pian 'käsikynkkäkävelylle' että myös saadaan heittää privaattichattia siinä samalla.
No ei sentään kylkikyljessä,kun pitää ottaa ne sauvat aseiksi.Noita susia on tämän talven aikana ollut niin usein tällä seudulla liikkeellä,että täytyy varautua pitämään omastaan huolta.
Tosin taidan olla niin pelottavan oloinen,että susia pitää ennemmin sääliä.
Loppuun setään kunnon MOI plussan kanssa.- hennaliisa1
maron kirjoitti:
Kun taas joskus lakkaan itkemästä, kerään omantunnonarvoni ja teen jotakin muuta, mutta ole tyytyväinen sinua en enää tule häiritsemään. Kiitos kuitenkin niille kaikille ihanille ihmisille joita tällä palstalla on, te autoitte minua tosi paljon - se oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti - kaikkea hyvää teille rakkaat ystäväni.mää mihikää!
Jos sie oot jaksant sairauve kans taistella ja säilyttää huumoritajusuuteis - niiko ussei näkkyy kirjotuksissais, ni älä pikkuse hemostumise takija lähe mihikää kettää karkuu.
Ainaha meile tääl elämäs keljuillaa.
Miule, niiko muilekii ja kyl se suututtaa, ni et tulloo sanottuu joskus 'suorat sanat.'
Piristy iha ähmälläis ja näytä, et puskast eikä pensaast huutelijat maha mittää.
Tääl Kaakokulmal alkaa aurinkokkii paistella. Mie lähen täst koira kans lenkille.
Kirjotellaaha vaa! - kirjautumaton maron
Kyllästynyt kirjoitti:
sinun hirvittävä vihasi minua kohtaan oikein on peräisin. Kertoisitko mitä olen sinulle sanonut, että olet noin katkeroitunut? Tarkoitukseni ei ole koskaan ollut loukata sinua tai ketään muutakaan, ja yritin jo äsken vastata seuraavaan juttuusi jossa väitit minun käskeneen sinua pois palstalta. Herjata kyllä saa, mutta ei valehdella koskaan en ole ketään palstalta pois ajanut, päinvastoin olen aina kehoittanut jokaista tänne jäämään, täällä on kyllä tilaa kaikille. Olen ainoastaan sanionut että minun kirjoituksiani ei ole pakko lukea. Ilmoita minulle se ketju jossa olen käskenyt sinua tai jotakin muuta poistumaan palstalta. Sinun vihasi saa sinut katkeroitumaan, ja uskon että sinulla on hyvin paha olla, toivon että pystyt taas iloitsemaan elämästä, etkä vaivu katkeruuden verkkoon. Sairaudellani on paljonkin tekemistä kirjoitusteni laadún kanssa, olen oppinut nauramaan myös itselleni,. Jos lukisit m kirjoituksiani muutenkin kuin viha silmissäsi, voisit huomata että en ole sellainen hirviö miksi minua kuvittelet. Sinulle toivon pelkästään hyvää, kun sain rauhoitettua itseni tajusin että sinun elämäsi ei voi olla kovin helppoa, koska et osaa nauraa itsellesi. Opettele myös se taito, se antaa paljon iloa elämään. Ja tämä kirjoitus ei missään tapauksessa ollut mikään ilkeily, joka sana tuli suoraan sydämestäni pelkkää hyvää tarkoittaen.
- maron kirjautumatta
sinih52 kirjoitti:
maron kirjoituksistasi.
olen oppinut.
vaikka itselläni on surua ja tuskaa minun ei tarvitse aiheuttaa sitä muille..surua tai tuskaa? Toivon todella että en ole, jos sellaista olen joskus tehnyt niin anteeksipyyntö on paikallaan minun puoleltani. Anteeksi!!
kirjautumaton maron kirjoitti:
sinun hirvittävä vihasi minua kohtaan oikein on peräisin. Kertoisitko mitä olen sinulle sanonut, että olet noin katkeroitunut? Tarkoitukseni ei ole koskaan ollut loukata sinua tai ketään muutakaan, ja yritin jo äsken vastata seuraavaan juttuusi jossa väitit minun käskeneen sinua pois palstalta. Herjata kyllä saa, mutta ei valehdella koskaan en ole ketään palstalta pois ajanut, päinvastoin olen aina kehoittanut jokaista tänne jäämään, täällä on kyllä tilaa kaikille. Olen ainoastaan sanionut että minun kirjoituksiani ei ole pakko lukea. Ilmoita minulle se ketju jossa olen käskenyt sinua tai jotakin muuta poistumaan palstalta. Sinun vihasi saa sinut katkeroitumaan, ja uskon että sinulla on hyvin paha olla, toivon että pystyt taas iloitsemaan elämästä, etkä vaivu katkeruuden verkkoon. Sairaudellani on paljonkin tekemistä kirjoitusteni laadún kanssa, olen oppinut nauramaan myös itselleni,. Jos lukisit m kirjoituksiani muutenkin kuin viha silmissäsi, voisit huomata että en ole sellainen hirviö miksi minua kuvittelet. Sinulle toivon pelkästään hyvää, kun sain rauhoitettua itseni tajusin että sinun elämäsi ei voi olla kovin helppoa, koska et osaa nauraa itsellesi. Opettele myös se taito, se antaa paljon iloa elämään. Ja tämä kirjoitus ei missään tapauksessa ollut mikään ilkeily, joka sana tuli suoraan sydämestäni pelkkää hyvää tarkoittaen.
maron,mukava että olosi koheni.
Tämä sinua piinaava moninikki on samalla taktiikalla liikkeellä lähes kaikkia sanavalmiita nikkejä vastaan vuorollaan joten se siitä.
Itsekin kirjoitin tuohon sinun kommentiisi tyhjänpäiväisen kommentin jotenkin tyyliin,että kyllä tänne palstalle jne.
Enpä ollut siinä vaiheessa tietoinen asioiden vakavuudesta ja suotta heitin vähän ironisen manselaistyylisen kummelijutun,jonka kevennykseksi tarkoitin.
Olen pahoillani jos lisäsin pahaa oloasi kirjoituksellani.
Toivon sinulle iloa ja hyvää vointia elämässäsi.
Kaikki tunteet kuuluvat meille ja silloin,kun tunteita on,myös elämällä paljon annettavaa.
jk.Olen myös saanut kokea seitsemän sairasvuotta tästä taaksepäin,joista kaksi vuotta on aivan mustaa ja muistamatonta aikaa.Olen kyllä huomannut pienuuteni maailman edessä ja sen hyväksymällä olen löytänyt paljon uutta sisältöä elämääni.emw34 kirjoitti:
Tämä sinua piinaava moninikki on samalla taktiikalla liikkeellä lähes kaikkia sanavalmiita nikkejä vastaan vuorollaan joten se siitä.
Itsekin kirjoitin tuohon sinun kommentiisi tyhjänpäiväisen kommentin jotenkin tyyliin,että kyllä tänne palstalle jne.
Enpä ollut siinä vaiheessa tietoinen asioiden vakavuudesta ja suotta heitin vähän ironisen manselaistyylisen kummelijutun,jonka kevennykseksi tarkoitin.
Kaikki tunteet kuuluvat meille ja silloin,kun tunteita on,myös elämällä paljon annettavaa.
jk.Olen myös saanut kokea seitsemän sairasvuotta tästä taaksepäin,joista kaksi vuotta on aivan mustaa ja muistamatonta aikaa.Olen kyllä huomannut pienuuteni maailman edessä ja sen hyväksymällä olen löytänyt paljon uutta sisältöä elämääni.olla jo kirjoittamani teksti poistunut kyllästyneen "nikkarin"viestipolun mukana.
- maron kirjautumaton
hennaliisa1 kirjoitti:
mää mihikää!
Jos sie oot jaksant sairauve kans taistella ja säilyttää huumoritajusuuteis - niiko ussei näkkyy kirjotuksissais, ni älä pikkuse hemostumise takija lähe mihikää kettää karkuu.
Ainaha meile tääl elämäs keljuillaa.
Miule, niiko muilekii ja kyl se suututtaa, ni et tulloo sanottuu joskus 'suorat sanat.'
Piristy iha ähmälläis ja näytä, et puskast eikä pensaast huutelijat maha mittää.
Tääl Kaakokulmal alkaa aurinkokkii paistella. Mie lähen täst koira kans lenkille.
Kirjotellaaha vaa!On vaikea tietää mistä kukin luokkaantuu, mutta tämä vaino jonka sain osakseni oli jo jotakin muuta. Kirjoitin mihin tahansa sain aina saman herjaavan lausunnon milloin minkäkin nimiseltä oudolta nikiltä, en tiedä onko vain yksi vai useampia kimpussani, mutta en halua loukata ketään, joten minulle ei jää paljon vaihtoja. Tietoni otin pois galleriasta, ja yritän pysyä näkymättömissä, mutta kirjoittelen kyllä ihan omalla nikilläni, teille ihanille ihmisille, jotka antavat minulle niin paljon voimaa. Kiitos!
emw34 kirjoitti:
olla jo kirjoittamani teksti poistunut kyllästyneen "nikkarin"viestipolun mukana.
kunnolla sekoilen.Se viestini näkyy olevan tuolla plungerin avaaman ketjun,(niin monta on lähtenyt)täytteenä.
Nyt on parempi lähteä sinne lenkille selvittämään tätä hallitsematonta päätä.- maron kirjautunmaton
emw34 kirjoitti:
jk.Olen myös saanut kokea seitsemän sairasvuotta tästä taaksepäin,joista kaksi vuotta on aivan mustaa ja muistamatonta aikaa.Olen kyllä huomannut pienuuteni maailman edessä ja sen hyväksymällä olen löytänyt paljon uutta sisältöä elämääni.ihminen on minunkin puolellani. En ole tahallisesti ketään loukannut ja kun tästä itkemisestäni taas pääsen yli, niin olen taas oma itseni, nyt vain kaikki tuntuu niin tyhjältä. Jos tuon nikin tarkoitus oli luokata niin siinä hän kyllä onnistui, mutta kun tästä tokenen, niin tiedämpä olevani taas huomattavasti vahvempi.
Enkä missään tapauksessa halua tehdä sairaudestani mitään keppihevosta, jolla yritän kerätä säälipisteitä. Harva meistä aivan terve on, joten olen ainakin onnellinen siitä että elämä kuitenkin kulkee eteenpäin. Vakavasti ja parantumattomasti sairastunut kyllä muuttuu jonkin verren, ja uskoisin että muutos on yleensä vain hyvään suuntaan.Kuten sanoit,näkee kuinka arvokasta ja kallista elämä on, eikä katkeroidu pienistä asioista. Sinä et lisännyt pahaa oloani kummelijutullasi, vain tämä eräs vaihtonikki siihen pystyy. Siitä hänelle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. - n52
emw34 kirjoitti:
tunteet ovat elämän kantava voima.Eikä onneksi ole keneltäkään pois vaikka niitä kuinka viljalti jakaa tai vastaanottaa.
Minun täytyy lähteä meidän mutsin kanssa pian 'käsikynkkäkävelylle' että myös saadaan heittää privaattichattia siinä samalla.
No ei sentään kylkikyljessä,kun pitää ottaa ne sauvat aseiksi.Noita susia on tämän talven aikana ollut niin usein tällä seudulla liikkeellä,että täytyy varautua pitämään omastaan huolta.
Tosin taidan olla niin pelottavan oloinen,että susia pitää ennemmin sääliä.
Loppuun setään kunnon MOI plussan kanssa.upea...=)
Kerro omallesi,että täällä on yksi ihan ok nainen joka on myös huomannut komean.
En tiedä,mutta minulla on tunne,että olet myös fyysisesti iso?
Onko sinulla harmaat simät? n52 kirjoitti:
upea...=)
Kerro omallesi,että täällä on yksi ihan ok nainen joka on myös huomannut komean.
En tiedä,mutta minulla on tunne,että olet myös fyysisesti iso?
Onko sinulla harmaat simät?varmistaa vaimolta,sellaiset vaaean siniharmaat taitavat olla.
No meidän isän suvun puolelta olen sellainen alamittainen 185cm pätkä.ja 82kg laihis.
Vaimo tuossa virittelee itseänsä tanssikuntoon.Siinä lähteen pian maasturilastillinen naisenergiaa viattomia miesraukkoja pyörittämään.
Siinäkään hommassa en ole huomannut että hän olisi yhtään kuluneeenpana takaisin kotiin tullut,sanoisin,että päinvastoin,elvistelee yleensä iloisena saavutuksiaan ja on hyvillä mielin huomenna jatkamassa perhe-elämää meidän kaikkien hyväksi.- n52
emw34 kirjoitti:
varmistaa vaimolta,sellaiset vaaean siniharmaat taitavat olla.
No meidän isän suvun puolelta olen sellainen alamittainen 185cm pätkä.ja 82kg laihis.
Vaimo tuossa virittelee itseänsä tanssikuntoon.Siinä lähteen pian maasturilastillinen naisenergiaa viattomia miesraukkoja pyörittämään.
Siinäkään hommassa en ole huomannut että hän olisi yhtään kuluneeenpana takaisin kotiin tullut,sanoisin,että päinvastoin,elvistelee yleensä iloisena saavutuksiaan ja on hyvillä mielin huomenna jatkamassa perhe-elämää meidän kaikkien hyväksi.pyysin?
Miksi minä tiesin?
Elämä on hieno arvoitus!
Kuutelen täysillä Eino Leinoa VesaMattiLoirina.
Olenko seko joka ei löydä kotipolkua? n52 kirjoitti:
pyysin?
Miksi minä tiesin?
Elämä on hieno arvoitus!
Kuutelen täysillä Eino Leinoa VesaMattiLoirina.
Olenko seko joka ei löydä kotipolkua?sitä vaimokin pitää"tietoisena"että kyllä sitä elvistelynaiheita minullakin on.Eli keroinpa tietystysti.
Meillä vaan ei olla kummankaan puolelta mustiksia,että mitään kohtausta ei saa sellaisista jutuista aikaan.
Lasten kanssa oli mukava ilta.Nuorin tyttö haki jätskiautolta riittävästi syötävää ja poika piti myös koti-illan.Tytöllä tänään työpäivä ja poika oli edellisen yön reissussa.
Leinon runot ovatkin juuri sellaisia runoja jotka eivät tarvitse mitään tutkinnon tehnyttä suomentajaa avukseen.
Loiri on nykyajan paras runonlaulaja.Sekä tietysti hänen yksi joululaulu on ylivertainen esitys ja tulkinta,dementiaako,kunen muista ko.joululaulun nimeä,olisko ollut Jouluyö,en ole varma.- n52
emw34 kirjoitti:
sitä vaimokin pitää"tietoisena"että kyllä sitä elvistelynaiheita minullakin on.Eli keroinpa tietystysti.
Meillä vaan ei olla kummankaan puolelta mustiksia,että mitään kohtausta ei saa sellaisista jutuista aikaan.
Lasten kanssa oli mukava ilta.Nuorin tyttö haki jätskiautolta riittävästi syötävää ja poika piti myös koti-illan.Tytöllä tänään työpäivä ja poika oli edellisen yön reissussa.
Leinon runot ovatkin juuri sellaisia runoja jotka eivät tarvitse mitään tutkinnon tehnyttä suomentajaa avukseen.
Loiri on nykyajan paras runonlaulaja.Sekä tietysti hänen yksi joululaulu on ylivertainen esitys ja tulkinta,dementiaako,kunen muista ko.joululaulun nimeä,olisko ollut Jouluyö,en ole varma.nyt.
Kiva kun on hyvä olo!
Minä olen sellainen joka rakastaa sanoja suunnattomasti... koska niillä voi sanoa jopa liikaa.
Nyt on hiukan eksynyt olo.
Auta. n52 kirjoitti:
nyt.
Kiva kun on hyvä olo!
Minä olen sellainen joka rakastaa sanoja suunnattomasti... koska niillä voi sanoa jopa liikaa.
Nyt on hiukan eksynyt olo.
Auta.lähdettäis yhdessä lenkille.Sovittaisko,että nostamme jalkaa vaikka kello 15:00 ja vasemmalla jalalla aloitetaan.
Kyllä varmasti löydät sen oikean määränpään,sillä rehellisellä ja avoimella elämisellä se löytyy ja vaivannäön jälkeen sen löytyminen antaa etsimisen aiheuttamat kokemukset korkojen kera takaisin.
jk. Lähden ensin käymään katsomassa yhtä ystävää terveyskeskukseen.Sitten sinne virtuaalilenkille,jooko?
- samoin ajatteleva
Siis oikeasti; meistä monellä (ei tämän palstan kirjoittajilla, koska vähättelevät toisten todellisia vaikeuksia) on halua kirjoittaa pahasta olosta ihan juurtajaksaen. En ole sellaista palstaa löytänyt. Onhan Suomi24.fi:ssä masennusaiheisia palstoja, mutta minä haluaisin kertoa paljon enemmän .
Olen netistä selaillut jos minkälaisia sivuja, mutta eivät ole olleet mieleeni; jotkut kommentoivat jopa että olet hullu (mielenterveyssivulla).
Aina on ilkeitä ihmisiä, jotka eivät tajua, että meikäläiset tosissaan kirjoittavat joten esim. Suomi24.fi:lle en ikinä aloitetta tällaisesta keskusteluryhmästä tekisi.
Yritä jaksaa huomiseen, minäkin yritän- lienee
se joku päiväkirja palsta??
Uskaltaisko kirjoittaa??
Onko kellään kokemuksia?? - JA JAKSAN taas
...huomiseen...En mie tiiä...vaikeeta on...Ei näy tähteäkään enää taivaalla.
palstoilla on ystävällisiä ihmisiäkin, jotka haluavat auttaa ja tukea vaikeuksissa kamppailevia.
Taistele huonoa ja vääryyttä vastaan. Taistele hyvän puolesta.
Me vanhat olemme kanssasi! Älä koskaaaan hellitä!- Kakku
Ruuneperi kirjoitti:
palstoilla on ystävällisiä ihmisiäkin, jotka haluavat auttaa ja tukea vaikeuksissa kamppailevia.
Taistele huonoa ja vääryyttä vastaan. Taistele hyvän puolesta.
Me vanhat olemme kanssasi! Älä koskaaaan hellitä!Jos sellainen valituspalsta olisi, menisin sinne viivana. On sen verran paskaa ropissut niskaan viime aikoina, että kunnon maratoonivalitusvirsi olisi kovasti paikallaan. Kertokaa heti, jos sellaisen paikan löydätte.
- mekatron
JA JAKSAN taas kirjoitti:
...huomiseen...En mie tiiä...vaikeeta on...Ei näy tähteäkään enää taivaalla.
on taivas pilvessä. Ei siihen kummempaa tarvita.
- n52
epäonnistuneeni niillä eväillä joita olen saanut.
Elämä on julma,raaka,paha,mutta meidän on kuitenkin se elettävä joten ei ole muuta keinoa kuin yrittää selviytyä vaikka räpiköiden.
Koska emme voi valita osaa joka on meille tarjottu,voimme yrittää selviytyä niillä vuorosanoilla jotka olemme saaneet ja sävyn valitsemme itse!!! - Pirre*
läppä palsta/ketju mänis, ja katumuspalsta olis tarppeellinen :(mulle), flirttipalstakkii voisi olla ihan mukava, tarvittaisikohan semmoista morkkisfoorummikki näin muanantaina; näita alotteita voisi totteuttoo sammaan malliin kun tuo lintupuukkii on toteuttu..
Miekun en ossoo lenttee sen verttoo, että alimmalle oksalle sinne lintupuuhun piäsisin visertelemmään..- maron
oli muutama päivä sitten ja siihen oli kyllä runsaasti osallistujia, mutta ei ne anteeksipyynnöt etukäteen näyttäneet vaikuttavan millään lailla, kyllä se paras olisi jos meillä oma rippituoli olisi tällä palstalla, minne voisi mennä pyytämään anteeksi pahoja sanojaan:)
maron kirjoitti:
oli muutama päivä sitten ja siihen oli kyllä runsaasti osallistujia, mutta ei ne anteeksipyynnöt etukäteen näyttäneet vaikuttavan millään lailla, kyllä se paras olisi jos meillä oma rippituoli olisi tällä palstalla, minne voisi mennä pyytämään anteeksi pahoja sanojaan:)
jokaisen viestin viimeiseksi lauseeksi anteeksipyyntö,koska aina jotain tahtomattamme loukkaamme tai ainakin pahoitamme jonkun mielen.
Hyvää huomenta.
Pyydän anteeksi viestini mahdollisia sivuvaikutuksia.- maron
emw34 kirjoitti:
jokaisen viestin viimeiseksi lauseeksi anteeksipyyntö,koska aina jotain tahtomattamme loukkaamme tai ainakin pahoitamme jonkun mielen.
Hyvää huomenta.
Pyydän anteeksi viestini mahdollisia sivuvaikutuksia.vihat niskoilleni sainkin, kiltteyspäivä romahti siis omaan niskaani, ei parane liikaa pyydellä anteeksi, jotkut katsovat sen kuitenkin pottuiluksi:-)) Niin ja huomenta sinullekin - hei nyt jo paistaa aurinko!!!!!
- Pirre*
maron kirjoitti:
niin pitäs..kukkaan se oisi sopiva synninpiästäjäksi, ei saisi olla vuan liijjan kirree piponen, oisikkoon tuolla emweellä tarppeeks luaja syvän?
maron kirjoitti:
vihat niskoilleni sainkin, kiltteyspäivä romahti siis omaan niskaani, ei parane liikaa pyydellä anteeksi, jotkut katsovat sen kuitenkin pottuiluksi:-)) Niin ja huomenta sinullekin - hei nyt jo paistaa aurinko!!!!!
tuli aamuteeveestä.Siinä sanottiin näitten tulehduskipulääkkeiden markkinoilta poisvetämisen syyksi,siis rivien välissä,että niissä ei ole lueteltu kaikkia sivuvaikutuksia ja amerikan markkinoilla,jos ei jotain sivuvaikutusta ole ilmoitettu,niin käräjillä määrätään unohduselle hinta.
ts,Ilmeisesti ko.lääkkeet tulevat takaisin varustettuna kaikilla mahdollisilla sivuvaikutus varoituksilla.Silloin lääkevälmistajat katsovat,että heidän vastuu on kannettu.
ps.tuleekohan kuuma nettipäivä ton auringon paisteen myötä,no,toivotaan ettei kuitenkaan.Pirre* kirjoitti:
niin pitäs..kukkaan se oisi sopiva synninpiästäjäksi, ei saisi olla vuan liijjan kirree piponen, oisikkoon tuolla emweellä tarppeeks luaja syvän?
ainakin sen pumpun ympärillä on,siis laajetumiseen,oon sen verran ontto ja tyhjä sisus tai centrumiko se hienommin sanottuna on.
- maron
Pirre* kirjoitti:
äänestys, kuka meistä on paras ja rauhallisin ja kuuntelevin nikki? Näistä sekasotkun ketjuista pitäisi löytyä joku jolla on laaja sydän ( en tarkoita sairautta nimeltään sydämenlaajentuma)
ja tahtoa ja halua kuunnella ja anteeksiantaa , kai täältä sellainenkin henkilö voisi löytyä:)
- yopollo
kaipaat. Olet perillä. Ala valittaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930