Kanalinnut ovat kauniita

peränoro

Moi, mun mielestä kaikenlainen metsästely on päin vääryyttä. Miksi ihmeessä ilketä ilkat ja punahilkat metsästävät mahtavia linnustomme antimia? Olen sitä mieltä, että kanalintujen jälkiä ja jäkäliä kannattaa ainoastaam seurata seurasaaren selillä ja saariselällä. Mä ite hen.koht. saapastaan ja laahustan ja laatastan lapissa lahna-lasse lehtisen lerssin lekotellessa leiskuvalla pohjantaivaalla. Ponteva poro porvari poussu pokelehti poimukudos kullittaja kuurankukka keisari keisarinnan rintaruokinnanssa rukoileva rusinoita runttaava ruonansuu.

7

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

no sun ei sit kannata alkaa metsästämään!!!

• Diaknoosi

Mee ensiksi vaikka lääkäriin ja kato mitä se sulle sanoo ?

• Paukahtaa

kun teeri tai pyy näkkyy, metsosta puhumattakaan.

• metsätyttö-92
        Paukahtaa kirjoitti:

mut jos lintui tulee liikaa ne kuolee tauteihin ja ruoka loppuuu sen takii eläimii mettästetään... mun mielestä ne on eläin rääkkääjii jotka antaisivat esim. lintujen vain lisääntyä. sit ne kuolee tuskallisesti joihinki tauteihi tai nälkään... sama juttu muidenki eläinten kanssa jänikset saa ruttoja ja kun kasvin syöjät kuolee näläkään kuolee myös peto eläimet. sitä paitsi mettästys on ollu vanha tapa hankkia ruokaa. Jos olisit kivikaudelki eläny ja et olis tappanu yhtäkään eläintä sä olisit kuollu silloin!

• -metsänainen-
        Paukahtaa kirjoitti:

Joo ihan varmasti paukahtaa jos kohalle sattuu. Eihän siinä kattelemisessa oo mitään järkeä. Mettosta saa vielä niin hyvän paistinki :)

• :))

tosiaan, onhan se enemmän oikein tappaa (ja syödä) vaikkapa niitä kanoja joita kasvatetaan pienissä tiloissa vain sitä varten, että ne sit tapetaan ja ruuaksi laitetaan. Mitä kanalintuja muuten bongaat Seurasaaren selältä?

• parempi

olla sittenkin siellä hullujen taiteilijoiden runopalstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe