On tuollainen röpelöpintainen Hackmannin tiskipöydän kansi jonka röpelöiden pohjille on pinttynyt likaa tai kalkkia vedestä. Lika on niin hyvin suojassa niissä pikku syvennyksissä ettei normaalilla pyyhkimisellä ole puhdistunut.
Mikä olisi oikea aine puhdistamiseen ja millä välineellä?
Tiskipöytä puhtaaksi
8
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ruostumattomalle teräkselle tarkoitetut aineet toimivat.
Jos mikään muu ei toimi, niin ruostumattoman teräksen kemialliset kiilloitusaineet toimivat. Ne vaan ovat tappavan myrkyllisiä ja vaativat jokseenkin kaiken kattavan suoja-asun. Pisara tappaa.- Anonyymi
Mikä marketin hyllystä löytyvä esimerkiksi?
- Anonyymi
Kyselyikäinen asialla, mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
En tiedä tuosta tapauksesta, mutta itsellä on harjattupintainen rosteritiskipöytä. Kuvittelin että tuossa ei naarmut niin näkyisi, mutta kyllähän ne valitettavasti näkyy. Rosteri myös tummuu ajan myötä, mutta huomannut että mäntysaippua/ tolu kirkastaa pinnan. Oisko se aine emäksistä tai jotain. Toimiskohan siihen röpelöpintaankin jos kaataa mäntysaippuaa ja hinkkaa tiskiharjalla?
- Anonyymi
Rosterin ruosteenkestävyys perustuu kromiin. Rosterin hoitoaineet itse asiassa poistavat muita metalleja ja paljastavat kromin. Yleensä peittausaineet ovat happoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rosterin ruosteenkestävyys perustuu kromiin. Rosterin hoitoaineet itse asiassa poistavat muita metalleja ja paljastavat kromin. Yleensä peittausaineet ovat happoja.
Luin mäntynestesaippuapullosta että ph noin 10 eli emäksinen ja kirkastaa ainakin minun rosteritasoni.
- Anonyymi
Erikoisinta tässä jutussa on se että muuten sameassa tiskipöydässä on pari pyöreää täplää jotka ovat aivan kirkkaita. Olen siis tipauttanut pöydälle jotain ainetta joka on ollut tehokasta puhdistamaan. En vaan tiedä mitä ainetta se olisi voinut olla, onko edes jotain ruoka-ainetta, vaiko olenko käsitellyt pöydällä jotain muuta nestettä.
- Anonyymi
Pirkka valkaisu ja puhdistusaine sisältää klooria joka kirkastaa teräspinnat lika irtoaa helposti kun harjaat ns. paneeliharjalla joka ei ole liian karhea jottei siivottava pinta naarmuuntuisi anna pesuaineliuoksen vaikuttaa hetkenaikaa ennen harjaamista ja huuhtele pinta senjälkeen saman harjan kans jolla pesit tason.tämän käsittelyn jälkeen näet onko tasolla kalkkisaostumia.Jos niitä on niin ne saa poistettua happamalla pesuaineella.Pidät esim. aineella kyllästettyä vanulappua saostuman päällä jopa yönyli sen jälkeen saostuma lähtee kevyesti rapsuttamalla pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855