Vanhojen äijien pantavana olin

Anonyymi

Olen usein miettinyt miltä naisesta tuntuu kun on keski-ikäisten äijien panopuuna ja usein netistä katselen niitä videoita pimppi märkänä.
Siitä tuli jotenkin pakkomielle, halusin kokea sen itse livenä, mutta ei moneen vuoteen tullut tilaisuuttaa siihen, kunnes.
Olin maalla käymässä vanhempieni kotiseudulla ja pakkohan oli päästä paikalisiin lavatansseihin jossa humppa soi ja maalaisii äijii riitti.
Loppuillasta haki keski-ikäinen mies jatkuvasti mua tanssimaan ja kun se viimenen valssi alkoi olin jo valmis lähtemään sen mukaan jatkoille.
Mies lupasi heittää mut 16v kotiin, mutta parkkipaikalle tultuamme auto olikin jonkinlainen vanha iso tilataksi jossa olikin iso kööri äijii jo istumassa ja minä ainoana naisena siihen hyppäsin.
Matka suuntautui ensin kotiinpäin, mutta pelästyin hieman kun se poikkesikin pienelle metsätielle, ei satana, huusin, mitäs nyt?
Matka jatkui pomppuisella mökkitiellä ja mökin pihaan savuttuamme yksi antoi käteeni heti pullon viiniä ja maistoin siitä aimo kulauksen.
Alkoi saunan lämmitys ja kaikki äijät siinä alkoi mennä sen lämmetessä alasti uimaan, mulkut heiluen.
Olin siinä 7 äijän ympäröimänä joilla mulkut paljaana heilui ja istuessani vähän syrjemmällä yksi tuli ja sanoi, otas likka tuota vähän kuumaan suukkuusi, kauhistuin, mutta väkisin työnsi sen suuhuni.
Tunsin kuinka se alkoi paksuutta kasvamaan suussani ja vetäydyimme hiljaa mökin taakse jossa aloin tosissaaan imeä äijän kalua, äijä puhisi ja varoitteli, kohta tuun, kohta tuun ,ime, ime.
Tunsin ensin kuinka kalu alkoi sykkimään voimakkaasti ja sen jälkeen spermaa alkoi tulla suuhuni voimalla, en ollut koskaan ennen ottanut suuhun ja siemensyöksy meni suoraaan nieluuni aloin yskiä kun spermaa meni henkitorveenikin varmaan.
En huomannut lainkaan kun kolme äijää oli seurannut tapahtumaa nurkan takana ja niistä yksi otti heti mut syliini ja kantoi sisään mökkiin jossa rojahdin sänkyyn.
Seuraava muistikuvani oli kun olin riisuttu alasti ja pilluani nuoltiin, toisten pitäessä jalkojani erillään, pilluni oli tässävaiheessa jo melkoisen liukas ja kauhukseni huomasin kuinka isohko kulli lähestyi nuorta pimppiäni heiluen.
Huusin ei, ei, mutta kulli tunkeutui vauhdilla sisääni ja ensin oli kauhee tunne, mutta se väistyi nopeasti kun alkoikin tehdä mahdottoman hyvää kullin alkaessa tekemäään eestakaista liikettä sisälläni.
Ei mennyt kauaakaan,kun jo tunsin kuinka vanha äijä alkoi laskemaan sisääni kuumaa spermaansa, vaikka teki hyvää, olin vielä niin tohkeissani etten oikein osannut nauttia, kunnes äijä vetäytyi ja seuraava astui huoneeseen sisään.
Pelästyin tietysti ja kauhuissani katselin kuinka vieläkin isoimman vehkeen omaava alkoi heti työntämäään kaluansa sisääni, pilluhan oli jo erittäin märkänä edellisen spermoista ja muustakin.
Äijä alkoi heti naimaan vauhdilla ja pikkuhiljaa minäkin aloin päästä ensijärkytyksestäni ja aloin todella nauttimaan kullista, ajattelin että tästähän olen aina haaveillutkin.
Tunsin kuinka koko alapääni oli aivan märkänä, äijä vain paineli sisääni varmaan 10 minsaa ja hikisenä alkoi lopulta karjaisten laskemaan sisääni lastiansa.
Ajattelin, nyt sitä kullia tulee kerranki tarpeeksi, kun seuraava tuli huoneeseen jossa sperma tuoksui jo aikamoisesti ja seuraava olikin melko nuori ja sillä ohkainen kulli mutta tattiosa kauhean iso, siihen heti tykästyin.
Tunsin kuinka iso tatti tunkeuti sisääni ja poitsu veti sen vauhdilla ulos, pilluhan maiskahti kauheasti, nauroin.
Nyt aloin jo itse pääsemään ujouttani orkkujen maailmaan ja suljin silmäni kun ensimmäinen alkoi tulla räjähdydmäisesti ja nythän kullikin vaihtui lennossa, oli pimeäää jo ja en kohta tiennyt edes kuka mua nai, mutta hyvää teki.
Yksi kun laski lastinsa sisääni, talouspaperilla enimmät pyyhittiin pois ja taas uutta kovaa kalua sai pilluni maistaa - olin jo vähän turtana kun mua oli jo 3 tuntii naitu ja aina vaan uutta pukkasi sisääni.
Lopulta lähdin ulkovessaan ja valutin siellä isoimmat spermat ulos ja katselin kuinka pilluni oli aivan turvoksissa ja eihän se ihme ollut kun kolmetuntii sitä oli jyystetty.
Kömmin takaisin sänkyyn oluen juotuani, mutta en saanut olla kauaakaan rauhassa kun jo mut nostetiin sängyn päätyyn peppu pystyyn ja hetihän tunsin kuuman kalun tunkeutumisen sisääni, alkoi toinen kierros.
Ensin olin välinpitämätö,olinhan jo monta orkkuu saanut, mutta sitten alkoikin tekemään taas aivan mielettömän hyvältä kun olivat keksineet että vaihtavat vauhdissa, pillu siinä vain maiskahti kun yksi lopetti ja toinen työntyi samantien sisääni, ei edes tainnut pilluni ehtiä sulkeutua kun jo toinen terska sinne meni.
Lopultahan kaikki olivat varmaan naineet mua 2 kertaa ja taisi olla siemenpankit jo tyhjinä, jäin vatsalleni makaamaanväsyneenä ja pillun yhä valuttaessa spermaa päiväpeitolle.
Aamulla kun heräsin, oli tosi käytetty olo, pillua kihelmöi kun menin aamukuselle.
Äitini oli tietty huolissaan kun aamulla menin kotiin ja hain kylän apteekista sellaisen pillerin, olihan mut suorastaan kylvetetty spermassa. suosittelen.

2

3343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi kiva saada maistaa sun pilluasi sillä meitä on täällä useampi mies vailla nuoren naisen kiimaista pillua ja kiinteitä tisuja🥰🥰

    • Anonyymi

      Yäk molemmille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe