Matka-aiheinen matkatarina Pattayan Savosta.

Anonyymi

Leireilyä 20.
Vuokria 20.
Asunnon osto 120.
Asunnon remontti 10.
Elanto 250.
Autot 150.
Moottoripyörät 41.
Mopot 8.
Vakuutukset 15.
Koti ja puutarha 230.

Veronpalautus 28.

Tilillä 3700.

Kaikki summat tuhansia euroja siis.

38

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sieltähän se vääristelmä tuliki, kuten määräsin. Pikku nollavirheitä tuossa on. Olen nimittäin kantanut Thaimaahan yhteensä kaikenkaikkiaan noin 860 tuhatta euroa 90- luvulta alkaen tähän päivään.

Toisessa ketjussa laskelma.

Rahaa on jäänytkin vielä mukavasti pikku shoppailujen jälkeenkin. https://aijaa.com/vwc1We Myös ex-vaimoilla ja lapsilla menee talous loistavasti.

Huomaa että lasipöydällä näytön edessä olevassa passissa on nimeni alkukirjaimet VE, sama passinumeron loppu näkyvissä kuin rokotetodistuksissa ja siinä kuvassa olevassa samassa passissa.

Nyt sinulla on kivaa salapoliisityötä loppupäiväksi!

T 2010

PS: Huom! Tämä on vain yksi viidestä tilistäni. Muilta löytyy vielä pari milkkua lisää.

• Anonyymi

PPS: Tuo on Nordean kesäkuun 30 tilanne 2021. Heinäkuu ei vielä ole valmis. Aika tasaisesti tulee 25-35 tuhatta kuukaudessa aina lisää. Viime aikoina tasaisesti, joskus kerran puolessa vuodessa.

Kauppa käy Suomessa ja provikat paukkuu!

T 2010

• Anonyymi

Aiheuttaa pohdinnan mitä todellisuudessa tarkoittaa narsismi?

• Anonyymi

Mitä tähän sanoo Toveri Numba? Sanot Kympin paenneen verovelkoja Thaimaahan. Miten hänellä voi olla Nordeassa suomalaisella pankkitilillä miljoonia, ilman että verottaja ja ulosottomies ei jäädytä tiliä? Se ei ole mahdollista. Kympin firmat on AAA luokituksessa. Ollaan nääs nääs samalla alalla periaatteessa. Hän rakennuttajien ja sijoittajien kanssa asioivana ja minä valtakunnallisen rakennusliikkeen nokkamiehiä. Maanantaina töihin.

Terkkuja Kympille! Syksyllä varmaan nähdään.

44

• Anonyymi

Osakaslainaa ei käytetä kuin ulosoton pakoiluun, ja tytäryhtiöiden pääomittamiseen... tiedän asioista jonkin verran, lisäksi 2010 on itse käyttäneensä osakaslainaa vuodesta 2009.

• Anonyymi

Olisikohan mahdollista esittää muutama kysymys kuvaan liittyen?

Mistä ilmenee kuvaajan olevan Thaimaassa?

Miten ilmenee tiliotteen olevan kuvaajan?

Miten Thaimaassa ollen on uudistettu Suomi passi 9.2019?

Koska henkilö on eilen ostanut avomersun, miksi ei valokuva julkaise tiliotettaan, jossa mersumaksu?

Koska narsismi on tänään ylitsepursuavaa, miksi ei valokuvaa avomersusta turvapenkillä ja passilla?

Vihjailukuvat ei vakuuta minua kuin siitä, että 2010 on henkilö jolla on paljon ongelmia itsensä kanssa.

• Anonyymi

Ei ole sensei vissiin passia koskaan Thaimaahan tilannut kun outoja kyselee. Suomesta ne tulee ne Suomen passit Suomen kansalaiselle.

Pattayalta voi Suomen edustustosta hakea ja Buriramin imiin avattiin myös edustuston erillinen toimipiste josta voi Suomen passin tilata ja hakea.

Kuten sanoin, sinulla on kivaa puuhaa miettiä minun elämääni taas tämäkin päivä ja viikonloppu, kuten myös koko ensi viikko jne jne.

T 2010

PS: Nyt lähdetään lasten kanssa koko perhe vähän kruisailemaan ja kasi laitetaan laulamaan! 8)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sensei vissiin passia koskaan Thaimaahan tilannut kun outoja kyselee. Suomesta ne tulee ne Suomen passit Suomen kansalaiselle.

Pattayalta voi Suomen edustustosta hakea ja Buriramin imiin avattiin myös edustuston erillinen toimipiste josta voi Suomen passin tilata ja hakea.

Kuten sanoin, sinulla on kivaa puuhaa miettiä minun elämääni taas tämäkin päivä ja viikonloppu, kuten myös koko ensi viikko jne jne.

T 2010

PS: Nyt lähdetään lasten kanssa koko perhe vähän kruisailemaan ja kasi laitetaan laulamaan! 8)

Henkilöltä joka ei tarviiiiiii loistoautoja jäi vastaamatta muutamaan kysymykseen.

Mistä mahtaa johtua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilöltä joka ei tarviiiiiii loistoautoja jäi vastaamatta muutamaan kysymykseen.

Mistä mahtaa johtua?

Hän tietää miten pidetään hullua jännityksessä. Sun kannattaa sensei perustaa talk show missä kyselet vierailta kaikenlaista ja sitten tivaat vastauksia ja lopuksi sanot haastateltavan olevan savolainen illuusiohuoralumppu. Onko kuksa menossa missäpäin tällä hetkellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää miten pidetään hullua jännityksessä. Sun kannattaa sensei perustaa talk show missä kyselet vierailta kaikenlaista ja sitten tivaat vastauksia ja lopuksi sanot haastateltavan olevan savolainen illuusiohuoralumppu. Onko kuksa menossa missäpäin tällä hetkellä?

Sensei paljasti jälleen kerran ettei tiedä Thaimaassa asumisesta mitään, kun ei tiennyt miten Suomen passia haetaan Thaimaassa. Toisaalta onhan se Espanjakin Thaimaan rajanaapuri hänen karttapallossaan josta on kätevä hakea passiin leimat kuukausittain henkilökohtaisista syistä. Ei ole kommentoinut koskaan sanallakaan että millä tavalla hän siellä haavemaassaan asuu kun ei ole oikein nuo leima-asiat eikä mitkään muutkaan hallussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sensei paljasti jälleen kerran ettei tiedä Thaimaassa asumisesta mitään, kun ei tiennyt miten Suomen passia haetaan Thaimaassa. Toisaalta onhan se Espanjakin Thaimaan rajanaapuri hänen karttapallossaan josta on kätevä hakea passiin leimat kuukausittain henkilökohtaisista syistä. Ei ole kommentoinut koskaan sanallakaan että millä tavalla hän siellä haavemaassaan asuu kun ei ole oikein nuo leima-asiat eikä mitkään muutkaan hallussa.

Luulisi että Suomen passi olisi haettu lähetystöstä, eikä suomesta... vuonna 2019 epäilyttävää... suomessa tämä pelle on, varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

No etpä sinäkään tietävän näytä, passisi on varmasti suomesta, koska jos se on anottu suurlähetystön kautta, myöntäjä on lähetystö, ei poliisi. ainoastaan edustusto on bangkokissa, ruotsin konsullaatilla on jossain kaupungeissa josta voi hakea passi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etpä sinäkään tietävän näytä, passisi on varmasti suomesta, koska jos se on anottu suurlähetystön kautta, myöntäjä on lähetystö, ei poliisi. ainoastaan edustusto on bangkokissa, ruotsin konsullaatilla on jossain kaupungeissa josta voi hakea passi.

Minä olen hakenut tähän mennessä kaikki passini Suomesta ja kaksi viimeisintä, kuten tuo, on tilattu Suomessa käydessäni netistä 2019. Tuli kahdessa päivässä valitsemaani postiin.

Ei tarvinnut edes uutta kuvaa kun vanha ajokortin uusimista varten otettu kuva oli poliisilla tallessa ja alle 5 vuotta vanha.

Thaimaasta en ole itselleni passia hakenut, mutta muille kyllä. Onnistuu helpoiten niin että tilaat sen https://poliisi.fi/nain-haet-passia netissä poliisilta, lähetät kaverille valtakirjan, hän hakee sen postista, R-kioskilta tai muusta valitusta pisteestä ja postittaa sen sinulle ykköspostina kirjattuna.

Nyt haluankin nähdä ne numeromiehen ja sensein passit, että kukas ne on myöntänyt ja milloin?

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen hakenut tähän mennessä kaikki passini Suomesta ja kaksi viimeisintä, kuten tuo, on tilattu Suomessa käydessäni netistä 2019. Tuli kahdessa päivässä valitsemaani postiin.

Ei tarvinnut edes uutta kuvaa kun vanha ajokortin uusimista varten otettu kuva oli poliisilla tallessa ja alle 5 vuotta vanha.

Thaimaasta en ole itselleni passia hakenut, mutta muille kyllä. Onnistuu helpoiten niin että tilaat sen https://poliisi.fi/nain-haet-passia netissä poliisilta, lähetät kaverille valtakirjan, hän hakee sen postista, R-kioskilta tai muusta valitusta pisteestä ja postittaa sen sinulle ykköspostina kirjattuna.

Nyt haluankin nähdä ne numeromiehen ja sensein passit, että kukas ne on myöntänyt ja milloin?

T 2010

Hienoa olet siis suomessa, minulle passin on myöntänyt lähetystö, kuvan olen jopa aijannut tänne, taisi olla vuonna 18 kun passin uusin, tosiasiassa passi tehdään jossain vantaalla vuodesta 2017 sitä ennen jossain ulkomailla, eikä kahden päivän toimitusaika varmasti toimi koska mikään kuriiripalvelu ei toimi niin nopeasti, eikä passin tekeminenkään mikään pikkujuttu ole.

Tosiasiassa passia voi anoa thaimaassa henkilökohtaisesti, lähetystöstä suoraan, hakea voit sen ainakin hua hinistä, ruotsin konsulaatista, kun se on valmis, tai sitten tietysti hakea lähetystöstä. Leimat ja voimassa olevat viisumit pitää siirtää uuteen passiin, immigrationissa maksaa muistaakseni 500 bahtia.

Kirjoituksessasi on ristiriita muutenkin, kerrot että passin voi anoa suomesta ja kacveri voi hakea sen valtakirjalla kiskalta, minä kyllä sanoisin pojalleni käy hakemassa passi ja lähetä se dhl:llä tänne, ei postilla... mutta, miksi mennä merta edemmäs kalaan, kun kaikki voi hoitaa täällä,

Muuten annan sinulle ilmaisen vinkin, vuokraa postilaatikko burin pääpostista, siirrä viralliseksi osoitteeksi se postilaatikko, kun muutin tänne vuonna 2010 kaikki suomesta lähetetty posti aina katosi, mikään ei tullut kotiosoitteeseen, hieman tilanne vuosien varrella parani, mutta postia katosi aina, mulla on postilaatikko hua hinin pääpostissa, ja kaikki postit ovat tuleet perille virheettä.

By NumBall HHN 60v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa olet siis suomessa, minulle passin on myöntänyt lähetystö, kuvan olen jopa aijannut tänne, taisi olla vuonna 18 kun passin uusin, tosiasiassa passi tehdään jossain vantaalla vuodesta 2017 sitä ennen jossain ulkomailla, eikä kahden päivän toimitusaika varmasti toimi koska mikään kuriiripalvelu ei toimi niin nopeasti, eikä passin tekeminenkään mikään pikkujuttu ole.

Tosiasiassa passia voi anoa thaimaassa henkilökohtaisesti, lähetystöstä suoraan, hakea voit sen ainakin hua hinistä, ruotsin konsulaatista, kun se on valmis, tai sitten tietysti hakea lähetystöstä. Leimat ja voimassa olevat viisumit pitää siirtää uuteen passiin, immigrationissa maksaa muistaakseni 500 bahtia.

Kirjoituksessasi on ristiriita muutenkin, kerrot että passin voi anoa suomesta ja kacveri voi hakea sen valtakirjalla kiskalta, minä kyllä sanoisin pojalleni käy hakemassa passi ja lähetä se dhl:llä tänne, ei postilla... mutta, miksi mennä merta edemmäs kalaan, kun kaikki voi hoitaa täällä,

Muuten annan sinulle ilmaisen vinkin, vuokraa postilaatikko burin pääpostista, siirrä viralliseksi osoitteeksi se postilaatikko, kun muutin tänne vuonna 2010 kaikki suomesta lähetetty posti aina katosi, mikään ei tullut kotiosoitteeseen, hieman tilanne vuosien varrella parani, mutta postia katosi aina, mulla on postilaatikko hua hinin pääpostissa, ja kaikki postit ovat tuleet perille virheettä.

By NumBall HHN 60v.

Muuten 2010 tiedoksi vain et sinäkään näytä tuetävän miten passi thaimaasta hommataan, lähetystöillä on monia tehtäviä.. eikä vain järjestää mielestäsi olemattomia juhlia itsenäisyyspäivänä, passien toimittaminen on niiden lakisääteinen velvoite, samoin tietyt notaaripalvelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 60v.

Olin syksyllä 2019 perhetapahtumassa käymässä ja hoidin passin samalla kuntoon kun edellinen oli menossa vanhaksi. Netissä se parhaiten sujuu eikä edustustoja ole joka kylällä.

Ennenvanhaan piti mennä henk koht Bangkokiin. Nyt löytyy Buriramista ja Pattayalta esim toimipiste kuten sanoin, vaan enpä ole itse tarvinnut niitä vielä.

Laitapa nyt kuva siitä leimasta niin ei jää taas juttusi puheiden varaan.

T 2010

PS: 2017 ei ollut Bangkokin Suomen suurlähetystön juhlia koska kunnioitettiin juhlimattomuudella kuningasta joka oli haudattu pari kuukautta aiemmin. Joten sinäkään et ole olemattomissa juhlissa ollut sotilasunivormussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin syksyllä 2019 perhetapahtumassa käymässä ja hoidin passin samalla kuntoon kun edellinen oli menossa vanhaksi. Netissä se parhaiten sujuu eikä edustustoja ole joka kylällä.

Ennenvanhaan piti mennä henk koht Bangkokiin. Nyt löytyy Buriramista ja Pattayalta esim toimipiste kuten sanoin, vaan enpä ole itse tarvinnut niitä vielä.

Laitapa nyt kuva siitä leimasta niin ei jää taas juttusi puheiden varaan.

T 2010

PS: 2017 ei ollut Bangkokin Suomen suurlähetystön juhlia koska kunnioitettiin juhlimattomuudella kuningasta joka oli haudattu pari kuukautta aiemmin. Joten sinäkään et ole olemattomissa juhlissa ollut sotilasunivormussa.

Buriramissa on vähän suomalaisia että tuskin sinne laittavat passin haku paikkaa, enemmin pattayalle, thai chaing maihin, kun suomalaisia on enemmän, voit hakea passisi hua hinissä ruotsin konsulaatista, kun se on valmis... Joskus Pekka Veneskoski oli ehdolla hin hin suomen kunniakonsuliksi joskus vuonna 2014 kun thaimaan viranomaiset olivat hänen talollaan tekemässä turvallisuus selvitystä, asia taisi jäädä silleensä, en ole asia Pekalta kysynyt, mutta tuskin hänkään voi passeja teetättää.

Passin voi myöntää ainoastaa paikallinen edustosto eikä burissa sellaista ole, en ole ollut koskaan missään juhlissa lähetystössä se oli jonkin sekopää kertomus...

Voisit hieman tarkentaa mitä olet tarkoittanut seuraava kommentillasi, "Palkkaa en ole saanut vuoden 2009 jälkeen. Tilille tulevat fyffet kuittaan osakaslainoina tarvittavilta osin ja makselen sitten kun jakselen ne takaisin firmalle.!", jos tarkennuksesi tyydyttää laitan sinulle kuvan passistani, josta selviää että se on myönnetty bangkokissa, vuonna 2018.

By NumBall HHN 60v.
        ps. tunnen muutamia talousrikollisia, jotka käyttävät tuota osakaslainaa, ulosoton pakoiluun, lisäksi ihmettelen että miksi kaltaisesi varakas mies jolla miljoonia tilillä ei maksa veroja, vaan kikkailee tuolla osakaslainalla, joka on ilman vakuuksia rikollista, josta tulee tuomio. Siis miksi tälläinen kuvio.

• Anonyymi

Kun passia on anottu Thaimaassa niin siitä on dokumenttina dokulla aijattavan asiakirja.

• Anonyymi

Kutsut Kymppiä narsistiksi jos hän ostaa pari kertaa keskihintaista saksalaista henkilöautoa kalliimman auton. Kerropas sinä vastaavasti meille niistä sinun miljoonajahdeista, kohtuumiljoonasaarista, salaisista miljoonatonteista, miljoonarantahuviloista Suomessa, Thaimaassa ja Espanjassa niin jubataan sitten lisää narsismista ja jutellaan vaihteeksi vaikka sinun passistasi, että miksi se on Suomessa ja miksi siinä ei ole välissä oleskelulupaa ja missä on sinun ja Numban ID-kortit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsut Kymppiä narsistiksi jos hän ostaa pari kertaa keskihintaista saksalaista henkilöautoa kalliimman auton. Kerropas sinä vastaavasti meille niistä sinun miljoonajahdeista, kohtuumiljoonasaarista, salaisista miljoonatonteista, miljoonarantahuviloista Suomessa, Thaimaassa ja Espanjassa niin jubataan sitten lisää narsismista ja jutellaan vaihteeksi vaikka sinun passistasi, että miksi se on Suomessa ja miksi siinä ei ole välissä oleskelulupaa ja missä on sinun ja Numban ID-kortit?

Kiitos että esität jubatahtosi minulle, mutta minulla on tapana jubata henkilön kanssa, jota jubaaminen koskee, en hänen turva-aikuisen kanssa.

Kymppisi on sairas narsisti, mutta jubaaminen nyt estynyt koska hän hulmuttaa kaljuaan nyt avomeballa.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa että minulla on thai ID, mutta aina kun yritän ottaa siitä kuvaa niin se ylivaloittuu ja hologrammit tekevät kuvasta aivan suttuisen.
        NumBall 60v HNN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa että minulla on thai ID, mutta aina kun yritän ottaa siitä kuvaa niin se ylivaloittuu ja hologrammit tekevät kuvasta aivan suttuisen.
        NumBall 60v HNN

Titaani Amexissa lienee se sama hologrammi kun siitäkään ei saa kuvaa? Rolls Royce on paloiteltu mutta ota nyt hyvämies edes niistä palasista valokuva? Minä ainakin esittelisin kaikille ylpeänä moisen projektin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Titaani Amexissa lienee se sama hologrammi kun siitäkään ei saa kuvaa? Rolls Royce on paloiteltu mutta ota nyt hyvämies edes niistä palasista valokuva? Minä ainakin esittelisin kaikille ylpeänä moisen projektin.

Kysyisitkö miksi rakkaasi ei ylpeänä esittele mersuaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyisitkö miksi rakkaasi ei ylpeänä esittele mersuaan?

Mainitsitko aiemmin puheenaiheen vaihtamisen? Mitä mieltä olet sensei? Miksi Numba ei esitttele titaanista amex-korttiaan ja Rolls Royceaan ja miten vaikeaa on ottaa kuva Hua Hin beachista omasta kolmannen kerroksen ikkunasta? Onko hänelläkin jotkut salaiset syyt miksi kuvaukset eivät onnistu kuten sinulla salainen veto neitisi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainitsitko aiemmin puheenaiheen vaihtamisen? Mitä mieltä olet sensei? Miksi Numba ei esitttele titaanista amex-korttiaan ja Rolls Royceaan ja miten vaikeaa on ottaa kuva Hua Hin beachista omasta kolmannen kerroksen ikkunasta? Onko hänelläkin jotkut salaiset syyt miksi kuvaukset eivät onnistu kuten sinulla salainen veto neitisi kanssa?

Ei minulla kamerassa mitään vikaa ole, en vain katso aiheeliseksi aijailla niistä kuvia tänne, eikä näkymä enää beachille edes ole niin hyvä kun näköesteeksi on tullut korkeita puita, mutta vielä hiltonin torni näkyy hyvin, varsinkin pimeällä.
        By NumBall HHN 60v-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla kamerassa mitään vikaa ole, en vain katso aiheeliseksi aijailla niistä kuvia tänne, eikä näkymä enää beachille edes ole niin hyvä kun näköesteeksi on tullut korkeita puita, mutta vielä hiltonin torni näkyy hyvin, varsinkin pimeällä.
        By NumBall HHN 60v-

Vaikeaahan se on aijailla kuvia olemattomasta ID:stä ja talonkirjasta. Muutamassa kuukaudessa puut kasvaneet näköesteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeaahan se on aijailla kuvia olemattomasta ID:stä ja talonkirjasta. Muutamassa kuukaudessa puut kasvaneet näköesteeksi?

Täällä on nopeasti kasvia puita tontin reunassa on puu joka oksat katkottiin kuukausi sitten, pystyyn jäi pelkkä runko noin metrin nyt se on yli 4-5m korkea ja paljon lehtiä... Olen asunut tässä vajaa kaksi vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on nopeasti kasvia puita tontin reunassa on puu joka oksat katkottiin kuukausi sitten, pystyyn jäi pelkkä runko noin metrin nyt se on yli 4-5m korkea ja paljon lehtiä... Olen asunut tässä vajaa kaksi vuotta.

Ahaa nyt puut kasvaa nopeasti, mutta kerrot Pattayan palmujen syntyvän täysikasvuisina eikä ne enää kasva istutuksen jälkeen?

Sinä et ole asunut missään, vaan se on tuttavasi joka silloin tällöin on Hua Hinissa vuokralla halvassa töllissä ja syö halvoissa kuppiloissa.

Ei sinulla muuten olisi syytä väärennellä niitä tökeröitä kuviasi, jos itse asuisit siellä, ja kuten todettua, jos sinulla olisi ne puitteet joista kerrot titaani amexeineen päivineen, niin palsta olisi täynnä niiden kuvia.

Katsos kun sinä olet ainoa "todistemies" täällä', joka vaatii todisteita toisilta ja kuvan lisäkuvia. Olen laittanut kymmenkertaisen määrän kuvia sinuun verrattuna vaikka mistä, jatkat inisemistä aina vaan ja vaadit lisää.

Laitapas nyt siihen lähetystön myöntämän passileiman viereen se titaani amex? Ei se vaikeaa ole.

Pistän sulle vastineeksi eiliseltä päivältä kuvan jossa poika istuu turvaistuimessa AMG:n takaistuimella ja taustalla näkyy uima-allas. Toisessa kuvassa äiti on ratissa ja tyttö vieressä.

Saat laittaa myös thai-ID kortista kuvan ja talopapereista jos haluat. Laitan nekin vastaavat sinulle vähemmän sensuroituna kuin viimeksi.

Minulla kun ei ole mitään salailtavaa ja minua voi jopa tulla tapaamaan Buriramiin kuten monet on tehneetkin.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa nyt puut kasvaa nopeasti, mutta kerrot Pattayan palmujen syntyvän täysikasvuisina eikä ne enää kasva istutuksen jälkeen?

Sinä et ole asunut missään, vaan se on tuttavasi joka silloin tällöin on Hua Hinissa vuokralla halvassa töllissä ja syö halvoissa kuppiloissa.

Ei sinulla muuten olisi syytä väärennellä niitä tökeröitä kuviasi, jos itse asuisit siellä, ja kuten todettua, jos sinulla olisi ne puitteet joista kerrot titaani amexeineen päivineen, niin palsta olisi täynnä niiden kuvia.

Katsos kun sinä olet ainoa "todistemies" täällä', joka vaatii todisteita toisilta ja kuvan lisäkuvia. Olen laittanut kymmenkertaisen määrän kuvia sinuun verrattuna vaikka mistä, jatkat inisemistä aina vaan ja vaadit lisää.

Laitapas nyt siihen lähetystön myöntämän passileiman viereen se titaani amex? Ei se vaikeaa ole.

Pistän sulle vastineeksi eiliseltä päivältä kuvan jossa poika istuu turvaistuimessa AMG:n takaistuimella ja taustalla näkyy uima-allas. Toisessa kuvassa äiti on ratissa ja tyttö vieressä.

Saat laittaa myös thai-ID kortista kuvan ja talopapereista jos haluat. Laitan nekin vastaavat sinulle vähemmän sensuroituna kuin viimeksi.

Minulla kun ei ole mitään salailtavaa ja minua voi jopa tulla tapaamaan Buriramiin kuten monet on tehneetkin.

T 2010

Numballa "ei ole mitään syytä laittaa tänne mitään kuvia" mutta silti hän kovasti vaatii nähdä mersusi, lapsesi, vaimosi, altaasi, talosi, lastenvaunusi ja tatuointisi.
        Mikä lienee sitten ollut syy aiemmin lähettämiinsä Suomessa otettuihin kuviin, jos kerta mitään syytä hänellä ei ole ja ne olisivat sanojensa mukaan "helmiä sioille" ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se id ja talonkirjakin on sitten siellä puiden takana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numballa "ei ole mitään syytä laittaa tänne mitään kuvia" mutta silti hän kovasti vaatii nähdä mersusi, lapsesi, vaimosi, altaasi, talosi, lastenvaunusi ja tatuointisi.
        Mikä lienee sitten ollut syy aiemmin lähettämiinsä Suomessa otettuihin kuviin, jos kerta mitään syytä hänellä ei ole ja ne olisivat sanojensa mukaan "helmiä sioille" ;)

"Numba" on luikkimisen maailmanmestari. Hänellä on monta tapaa luikkia pakoon ikäviä kysymyksiä.

1 Vastaa kysymyksellä ja siirtää puheenaiheen "neitiinsä", se on suosituin menetelmänsä. "Niin mutta kun neiti ei laita vaimoaan juhannuskoivuun niin minä en voi aijata muuta kun kuksaa helkamauunissa...."
        2 Toinen menetelmänsä on että muuttuu senseiksi joka vastaa puolestaan, vaan ei kysymyksiin.
        3 Kolmas menetelmänsä on että hän ei vastaa ollenkaan, ei edes kysymyksellä, mutta säntää senseinä rakentamaan vääristellyn kopion uuteen aloitukseen.
        4 Neljäs tapa hänellä on vastailla anonyyminä itselleen tukien omia sepustuksiaan.

5 Viides menetelmä, nykyisin harvoin käyttämänsä, on väärennetyt kuvat, kuvaruutukuvat tai nettikuvat Numbalta, joita sensei samantien rientää ihailemaan, puolustamaan ja komppaamaan vaikka kyseessä olisi kuinka räikeä väärennös tahansa.
        6 Kuudes menetelmä kun mikään muu ei ole toiminut, on muuntautua kauhukakaraksi onkopojaksi joka huutaa ja raivoaa vittumikäidioottia.
        7 Seitsemänneksi hän alkaa huikentelemaan ja keksimään itsestään todella lapsellisia satuja, joissa hän on huikea mutta salainen menestyjä-liikemies jonka edessä naiset on sulaa vahaa ja vieläpä ilmaiseksi.

• Anonyymi

Vääntelet noita juttujasi omassa päässäsi joka on laho kuin paraisten liiterin porras.
        Eiköhän tämä ystäväni Herra 2010 ole kuules maksellut veroja pikkasen enemmän kuin sinä ladamies resupetteri. Ei ne muuten ne hänen firmansa Suomessa olisi parhaassa luottoluokituksessa jos on verovelkaa eikä kenelläkään verovelkaisella ole nordean tilillä 1,6 miljoonaa euroa. Ne vie vouti ja verottaja heti. Vouti käyttää Suomessa järjestelmää joka hälyttää heti jos velallisella on suojaosuuden ylittäviä tuloja tilillään ja tili jäätyy samantien.

44

• Anonyymi

On todella törkeää mennä arvostelemaan toisten lasten ulkonäköä ja väittää ettei ne ole hänen lapsiaan. Luulenpa että pääsisit henkirievustasi tuollaisten herjojen vuoksi, jos olisit Thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääntelet noita juttujasi omassa päässäsi joka on laho kuin paraisten liiterin porras.
        Eiköhän tämä ystäväni Herra 2010 ole kuules maksellut veroja pikkasen enemmän kuin sinä ladamies resupetteri. Ei ne muuten ne hänen firmansa Suomessa olisi parhaassa luottoluokituksessa jos on verovelkaa eikä kenelläkään verovelkaisella ole nordean tilillä 1,6 miljoonaa euroa. Ne vie vouti ja verottaja heti. Vouti käyttää Suomessa järjestelmää joka hälyttää heti jos velallisella on suojaosuuden ylittäviä tuloja tilillään ja tili jäätyy samantien.

44

Melkoisen kateellinen tuo Numerosensei, kohteena 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

44

Niin voitko tarkentaa mitä vääntelen ja kääntelen, kaikki mitä kirjoitan on 2010 itse palstalle laittamaa, sinulla ja tällä toisella pellellä on tarkalleen sama sanavarasto, olette kuin kopioita toistanne,

edelleenkin miksi 2010 on käyttänyt osakaslainaa jos asiansa on kunnossa, sitä ei käytetä kuin ulosotonpakoiluun ja tytäryhtiöiden pääomittamiseen, joten on selvää miksi pöljä on sitä käyttänyt, kertomansa mukaan jo liki 10 vuotta, kaikki voi tosin olla fantasiaakin... mutta se on sitten jo toinen juttu.

Lisäksi ei niin tyhmää yritystä saatikka yksityishenkilöä olekkaan jolla on kassassa 1.6M euroa, se jo kertoo että pelle mikä pelle, edes sijoitusyhtiöllä ei ole tuollaisia kassoja, yleensä kassat on korkeintaan kahden kuukauden palkanmaksun verran varoja tilillä...

Kiitos kun kerrot miten vouti perinnän hoitaa, ei ole tarvinnut olla yhteydessä koskaan...
        By NumBall HHN 60v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella törkeää mennä arvostelemaan toisten lasten ulkonäköä ja väittää ettei ne ole hänen lapsiaan. Luulenpa että pääsisit henkirievustasi tuollaisten herjojen vuoksi, jos olisit Thaimaassa.

Niin varmaan on että kuvia mitä tämä pelle on aijannut, "lapsestaan" on varmasti 100% thaikkujen tuotetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin voitko tarkentaa mitä vääntelen ja kääntelen, kaikki mitä kirjoitan on 2010 itse palstalle laittamaa, sinulla ja tällä toisella pellellä on tarkalleen sama sanavarasto, olette kuin kopioita toistanne,

edelleenkin miksi 2010 on käyttänyt osakaslainaa jos asiansa on kunnossa, sitä ei käytetä kuin ulosotonpakoiluun ja tytäryhtiöiden pääomittamiseen, joten on selvää miksi pöljä on sitä käyttänyt, kertomansa mukaan jo liki 10 vuotta, kaikki voi tosin olla fantasiaakin... mutta se on sitten jo toinen juttu.

Lisäksi ei niin tyhmää yritystä saatikka yksityishenkilöä olekkaan jolla on kassassa 1.6M euroa, se jo kertoo että pelle mikä pelle, edes sijoitusyhtiöllä ei ole tuollaisia kassoja, yleensä kassat on korkeintaan kahden kuukauden palkanmaksun verran varoja tilillä...

Kiitos kun kerrot miten vouti perinnän hoitaa, ei ole tarvinnut olla yhteydessä koskaan...
        By NumBall HHN 60v.

Noin se on, numba. Mullakaan ei ole tilillä koskaan mitään. Sijoitan jahteihin ja moottoripyöriin rahani. Kuluja tulee myös kun elättää toisten ravintoloiden työttömiä tarjoilijoita joille olen ostanut talot, mutta se on varsin fiksu liiketoimi koska ne lyhentää niitä taloja mulle multa saaduilla rahoilla. Myin yhen veneenkin sitä varten ja kaminan. Viime talvena paleli ihan perkeleesti paraisissa mutta mulla oli hyvä mieli kun ajattelin että orvoilla tarjoilijoilla on lämmin ja hyvä olla. Pitää mennä tulee yrjö.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      37
      3461
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1694
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1595
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1490
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1300
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      29
      1215
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1115
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      262
      1086
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      1000
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      991
    Aihe