Kaunein rakennus

Anonyymi

Nyt vähän positiivsempi keskustelu vaihteeksi. Mikä tai mitkä ovat Kuhmoisten kauneimpia rakennuksia?

46

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma koti

    • Anonyymi

      Euron paikka

    • Anonyymi

      En tiedä onko kaikista vanhoista rakennuksista kaunein, mutta ainakin hienosti ja perinteisillä tavoilla remontoitu - työväentalo.

      • Anonyymi

        Remonttia ei kyllä huomaakaan, joten hyvin toteutettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remonttia ei kyllä huomaakaan, joten hyvin toteutettu!

        Oletko käynyt aikoihi sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt aikoihi sisällä?

        Sinnehän pääsee vain vasurit ja roskanpostaajat


    • Anonyymi

      Kirkko? Kuhmola?

    • Anonyymi

      Niitä on niin paljon. Yhtä vaikea valita. Kaikki yli 80-vuotiaat tavallaan. Jokunen nuorempikin.

    • Anonyymi

      Ei oo kauniita rakennuksia. On vain rakennuksia.

    • Anonyymi

      Jotenkin näyttää siltä, että positiivnen ketju on taas mennyt negatiiviseksi. Puolet vastauksista on sellaisia, että ei oteta tosissaan, kaivetaan joitakin vanhoja epäkohtia esiin ja karkoitetaan keskustelusta he, jotka vastaavat sellaisia rakennuksia, joita on perusteltua vastata.

      • Anonyymi

        "karkoitetaan keskustelusta he, jotka vastaavat sellaisia rakennuksia, joita on perusteltua vastata."

        Oletko ajatellut opettajan uraa? Tunnut tietävän oikeat vastaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "karkoitetaan keskustelusta he, jotka vastaavat sellaisia rakennuksia, joita on perusteltua vastata."

        Oletko ajatellut opettajan uraa? Tunnut tietävän oikeat vastaukset.

        Onko Lw-halli asiallinen vastaus, kun kysytään Kuhmoisten kauneinta rakennusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Lw-halli asiallinen vastaus, kun kysytään Kuhmoisten kauneinta rakennusta?

        "Onko Lw-halli asiallinen vastaus, kun kysytään Kuhmoisten kauneinta rakennusta?"

        Tottakai se on asiallinen vastaus. Miksi täällä kontrolloidaan mitä saa ajatella/tehdä/sanoa ja mitä ei? Sehän tappaa kaiken luovuuden.


    • Anonyymi

      Muurilla. Katotkun maalaisivat.

    • On se kumma että tästäkin ketjusta on poistettu kommentti.

      Jos minä sanon että musta on parempi kuin valkoinen, niin eiköhän joku Kuhmoisissa mene senkin poistamaan.

      • Anonyymi

        Valkoinen muutetaan mustaksi virallisella päätöksellä. Sekin on nähty !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen muutetaan mustaksi virallisella päätöksellä. Sekin on nähty !

        Ja musta valkoiseksi median avustuksella ja kohteesta ja tarpeesta riipuen toisinkin päin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja musta valkoiseksi median avustuksella ja kohteesta ja tarpeesta riipuen toisinkin päin,

        Jos Kuhmoisten Sanomat kirjoittaa, että musta onkin nykyisin Kuhmoisissa valkoinen, uskooko kansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Kuhmoisten Sanomat kirjoittaa, että musta onkin nykyisin Kuhmoisissa valkoinen, uskooko kansa?

        "Kyllä kansa tietää", sanoi aikoinaan Veikko Vennamo


    • Anonyymi

      Työväentalo ehottomasti!

      • Anonyymi

        Laatikko ilman piippua. Alunperin oli torni valkoisia valvomaan. Minkähän laiseen tarkoitukseen tehty vai vankileirin johtokeskukseksi, kunhan lahtarit ja sk-väki olisi ryssin avustuksella leiritetty piikkilangan taakse gulakkiin?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meidän uusi kunnanjohtaja on menossa Kuhmoon. Me muut pysytään (?) Kuhmoisissa.


    • Anonyymi

      Kuhmoisten kaunein rakennus on Kuhmola.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti Kuhmola.!


    • Anonyymi

      Minä annan ääneni työväentalolle, joten väliaikatilanteena voidaan sanoa, että

      1.Työväentalo 3 ääntä
      2.Kuhmola 2 ääntä
      3.kaikenmaailmanrakennukset 1 ääni

      Antakaa lisää kommentteja.

    • Anonyymi

      Kaikesta huolimatta Kuhmoisten kaunein rakennus ennakoi osaltaan asianosaisiin kohdistuvia ongelmia. Tilastot osoittavat, että Kuhmoisten kaunein rakennus pakottaa kohderyhmää huomioimaan ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.

      • Anonyymi

        Mihin sä viittaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä viittaat?

        Ei se mihinkään viitannut. Brassaili vaan, kun tietää tuollaisen sivistyssanan.


    • Anonyymi

      "Nyt vähän positiivsempi keskustelu vaihteeksi. Mikä tai mitkä ovat Kuhmoisten kauneimpia rakennuksia?"

      Kirjoittajan tarkoitus on ollut herättää positiivista keskustelua ja löytää kunnan alueelta kunnan kauneinpia rakennuksia.

      Kauneus on katsojan silmässä. Tämä on vanha sanonta. Rakennuskulttuuri on vaihdellut aikakausien mukaan ja sen mukaan on rakennukset koristeltu. Koristeluun, rakennuksen muotoon ja mahtavuuteen on vaikuttanut rakennuttajan varallisuus.

      Kaikissa keskusteluketjuissa päädytään tavalla tai toisella poliittisiin kannanottohin. Johtuuko tämä mahdollisesti siitä, että kuntalaiset ovat tyytymättömiä kunnan kehitykseen ?

      • Anonyymi

        "johtuuko tämä mahdollisesti siitä, että kuntalaiset ovat tyytymättömiä kunnan kehitykseen ?"

        Olletikin yksi syy, iänikuisen perusnegatiivisuuden lisäki, jolla pieni osa kuntalaisia haluaa myrkyttää ympäristönkin.


    • Anonyymi

      Kuhmola

    • Anonyymi

      Vanha unska

    • Anonyymi

      Minkäköhän takia ei Päijälänraittia saa äänestää?

      Olen yrittänyt 6 kertaa ja aina on kommenttini poistettu.

      • Anonyymi

        Räjähdysvaara!


      • Anonyymi

        Kyseessä ei taida olla rakennus. Lisäksi siellä on korjailtu rakennuksia ei välttämättä niin hyvin vanhaa kunnioittaen kuin vaikkapa työväentalolla, jossa remontti tehdään pieteetillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei taida olla rakennus. Lisäksi siellä on korjailtu rakennuksia ei välttämättä niin hyvin vanhaa kunnioittaen kuin vaikkapa työväentalolla, jossa remontti tehdään pieteetillä.

        "Kyseessä ei taida olla rakennus...

        Ehkäpä ei kuitenkaan ole poistojen syy ja kauneushan on aina katsojan silmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei taida olla rakennus. Lisäksi siellä on korjailtu rakennuksia ei välttämättä niin hyvin vanhaa kunnioittaen kuin vaikkapa työväentalolla, jossa remontti tehdään pieteetillä.

        Varmemminhan työväentalo voittaa, jos kilpailijoiden ääniä mitätöidään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmemminhan työväentalo voittaa, jos kilpailijoiden ääniä mitätöidään.

        Mitä sä tollasta itket? Ei tällainen äänestys ole mikään äänestys. Täällä voi sanoa mikä rakennus miellyttää silmää ja miksi. Sitten toinen voi sanoa jonkun toisen. Sillä tavalla monet rakennukset saavat kehuja ja ihmiset saa KIVAA pohdittavaa verrattuna siihen iänikuiseen kuka teki mitäkin.


    • Anonyymi

      Kuhmola

    • Anonyymi

      Pakoputkienkorjaamon romulaani

    • Anonyymi

      Ikimetsä!!

      • Anonyymi

        ---Pakoputkienkorjaamon romulaani---


        ---Ikimetsä!!---


        Lapset innostuvat!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe