Hei,
Olisiko kenelläkään kokemuksia Niemi muuttopalveluista työpaikkana?
Itseäni opiskelijana paikka kiinnostaisi.
Niemi palvelut
3
188
Vastaukset
- Anonyymi
Opiskelijalle, enkä myöskään kesätyöntekijälle suosittele. Jos et ole Niemen vakinaista väkeä saat huonoa kohtelua ja sinua syytetään kaikista nokkamiesten virheistä ja myöhästymisistä. Niemellä vallitsee laiskojen nokkamiesten ja logistiikkaa ja ajan käytön arviointia ymmärtämättömien esimiesten itseään suojeleva laiskurikerho. Johto tuntuu olevan ainakin Helsingissä tästä kaikesta aivan tietämätön.
- Anonyymi
Tuttuahan tuo stoori on. Kaveripiirissä ja meidän koulussa kerrotaan samanlaista. Kesätyötekijöitä Niemi palveluissa pidetään ihan orja kuleina.
Pitkinä päivinä vaikka 12 h ei ehdi kaupasta hakea kun parit karjalan piirakat. Kun nokkamiehet ei halua syödä kunnolla. Ei ne nokka äijät kyllä paljon taida kuluttaakkaan kaloreita. Kun niillä on noi kesätyö orjat. - Anonyymi
En suosittele. Työpäivät pitkiä ja kunnollisia taukoja ei ehditty pitää. Monilla oli koronaan suhtautuminen melko välinpitämätöntä ei pidetty maskeja firmalla eikä kohteissa joissa muuttoa tehtiin. Esimiestyössä paljon parantamisen varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876