Vetopaino

Paloöljy

Just tossa toissa iltana toin varastolta lastattavaa Kuopion kuormaan niin lastari sanoi, et jätä syrjään, odottelen vetopainoja. Nyt oli 2000 kg laittaa vetävien pyörien päälle ja kuormakartasta kuski näkee, et kuka sen on lastannut. Itekin oon aina koittanut laittaa sellasta vetokuormaa, siitä saakka kun asiasta kuulin. Työnjohto ei ole koskaan ohjeistanut, muut lastarit ja kuskit kylläkin. Laitetaan niitä painoja siihen akseleille...Kuski näkee kartasta lastarin ja osaa arvostaa sen tekemää kuormaa varsinkin jos siinä on sopivasti vetopainoa vetäjän akseleille.

2

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepa

ja pointtisi oli????

• Paloöljy

Annetaan aloittelevalle lastarille trukki alle ja "tuo tontti tuohon yksikköön". Lastaa siinä sitten keulaan 4 IBC-konttia, lähes 6 tonnia kahdella lavametrillä heti keulassa... ilo on varmaan ajaa. Onneksi sain vinkkiä vanhemmilta, hiukan köykäistä keulaan ja sit se kunnon mälli sinne vetäville, pääsee kuskikin liukkailla ylös... Nastoillahan kaikki ajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1131
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      727
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      567
    Aihe