Ehdottakaa animeleffoja

Oon nähny kaikki studio ghibli leffat, your name, weathering with you, a whisker away ja muut netflix anime leffat

6

218

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainitsemiesi elokuvien perusteella suosittelen muita kevyempiä seikkailu, draama, huumori ja romantiikka-elokuvia. Eivät välttämättä ole netflixissä.
      - To the Forest of Firefly Lights / Hotarubi no Mori e (kaunis ja kaihoisa)
      - The Girl Who Leapt Through Time (komedia, aikamatkustus)
      - Wolf Children / Okami kodomo no Ame to Yuki (kaunis draama perheestä)
      - 5 Centimeters per Second (kaihoisa, romanttinen, sama ohjaaja kuin Your Name ja Weathering with you (Makoto Shinkai))
      - Garden of Words (draama, ihana animaatio. myöskin Makoto Shinkain)
      - The Boy and the Beast / Bakemono no ko (humoristinen draama)
      - Night is Short, Walk on Girl / Yoru wa mijikashi aruke yo otome (erikoinen mutta hauska komedia)
      - Mary and The Witch's Flower (fantasia seikkailu, Ghibli-tyyppinen)
      - Children Who Chase Lost Voices (seikkailu)
      - Modest Heroes (Ghibli-tyylinen elokuva joka koostuu kolmesta erillisestä lyhytelokuvasta. On Netflixissä.)

Jos haluat jotain ihan eri genreä niin Akira ja Perfect Blue ovat enemmän action/trilleriä. Paprika on taas scifi-seikkailu tyyppinen, vähän erikoinen.

• Anonyymi

Niin, ja Silent Voice / Koe No Katachi on ihana draamaelokuva, jota suosittelen.

• Kiitos paljon !! Tosta listasta oon vaa nähny A Silent Voice, joten noi todellaki menee listalle :D

• Anonyymi

Jin-Rou

Memories

Interstella5555

• Anonyymi

- Promare

- Hello World

- Sword of the Stranger

• Anonyymi

Kennel Tokorozawa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe