Oon nähny kaikki studio ghibli leffat, your name, weathering with you, a whisker away ja muut netflix anime leffat
Ehdottakaa animeleffoja
6
132
Vastaukset
- Anonyymi
Mainitsemiesi elokuvien perusteella suosittelen muita kevyempiä seikkailu, draama, huumori ja romantiikka-elokuvia. Eivät välttämättä ole netflixissä.
- To the Forest of Firefly Lights / Hotarubi no Mori e (kaunis ja kaihoisa)
- The Girl Who Leapt Through Time (komedia, aikamatkustus)
- Wolf Children / Okami kodomo no Ame to Yuki (kaunis draama perheestä)
- 5 Centimeters per Second (kaihoisa, romanttinen, sama ohjaaja kuin Your Name ja Weathering with you (Makoto Shinkai))
- Garden of Words (draama, ihana animaatio. myöskin Makoto Shinkain)
- The Boy and the Beast / Bakemono no ko (humoristinen draama)
- Night is Short, Walk on Girl / Yoru wa mijikashi aruke yo otome (erikoinen mutta hauska komedia)
- Mary and The Witch's Flower (fantasia seikkailu, Ghibli-tyyppinen)
- Children Who Chase Lost Voices (seikkailu)
- Modest Heroes (Ghibli-tyylinen elokuva joka koostuu kolmesta erillisestä lyhytelokuvasta. On Netflixissä.)
Jos haluat jotain ihan eri genreä niin Akira ja Perfect Blue ovat enemmän action/trilleriä. Paprika on taas scifi-seikkailu tyyppinen, vähän erikoinen.- Anonyymi
Niin, ja Silent Voice / Koe No Katachi on ihana draamaelokuva, jota suosittelen.
Kiitos paljon !! Tosta listasta oon vaa nähny A Silent Voice, joten noi todellaki menee listalle :D
- Anonyymi
Jin-Rou
Memories
Interstella5555 - Anonyymi
- Promare
- Hello World
- Sword of the Stranger - Anonyymi
Kennel Tokorozawa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229