Kokemuksia: Suomimuutto Oy ja Eld Muutot?

Anonyymi

Olen pyytänyt muuttotarjouksia Muuttomaailma.fi:n kautta ja olisin kiinnostunut kuulemaan onko kellään kokemuksia Suomimuutto Oy:stä tai Eld Muutoista? Näyttävät saaneen hyviä arvioita somessa yms.

14

11364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen itse käyttäny Eld Muuttoja ja oli kyllä huikean hyvä kokemus! Todella ammattitaitoiset muuttajat sekä erittäin ystävällinen palvelu alusta loppuun. Hinta-laatusuhde oli kohdillaan. En voi kun suositella!

• Anonyymi

En kyllä suosittele eld muuttofirma, rikkovat tavaroita

• Anonyymi

Suomimuuttoa emme me eikä tuttavat suosittele! Kantajat ehkä ok, mutta saadut hinnoittelut harhaanjohtavia ja muutoista tuli todella kalliita. Never again!

• Anonyymi

Suomimuutto firman kuljetus autot likaisia ja faskaavat koska KAIKISSA huonekaluissa jokakapuolella täynnä kurapisteitä! Laatikot olivat uusia ja puhtaita entisestä asunnosta lähtiessä! Muuttomiehet olivat kivoja!

• Anonyymi

Sama kokemus meillä. Never again indeed.

• Anonyymi

Suosittelet lämpimästi. Muuttivat myös tietokoneen ja TV:n, Hifin., peilit.
      Edellinen muuttofirma ei niitä vienyt.

• Anonyymi

Kumpi firma oli kyseessä?

• Anonyymi

Suomimuuttoa käytettiin 12/23 ja hinta-arvio/toteutunut oli ihan eri. Pienen kaksion muutto 15 km matkan maksoi 630 e, eli todella kallis firma ja hitaasti hoidettu muutto, varmaan koska tuntihinnoittelu..

• Anonyymi

Eldiä suosittelen, käytetty jo useempaan otteeseen. Kaikki sujunut helposti ja muuttomiehet osaa hommansa. Hintalaatu tosi kohdallaan

• Anonyymi

näillä anonyymeillä kirjoituksilla EI OLE MITÄÄN merkitystä, sillä voivat olla vaikka firman omat edustajat!

• Anonyymi

Suomimuuttoa käyttänyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ollut todella hyvä. Hinta kohtasi annetun arvion kanssa hyvin.

• Anonyymi

Eld muutot hoitivat tänään loistavasti muuton. Kaikki meni niinkuin sovittiin, muuttomiehet olivat todella ystävällisiä ja kohtelivat tavaroita hyvin.

• Anonyymi

Suomimuutto hoitanut kahteen kertaan meidän muuton. Muutot sujuneet tosi hyvin, muuttomiehet reippaita ja hinta kilpailukykyinen.

• Anonyymi

TILA SIN SUOMIMUUTON/UUSIMAA, JA PUOLET TAVAROISTA VARASTETTIIN.TAPPIONI OLI N. 3000 EUROA. ILMOITIN TJ. PELTOSELLE JA HÄN ILMOITTI ETTÄ MINÄ OLIN HÄVITTÄNYT TAVARAT JOPA SILITYSLAUDAN????
      EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN SUOMIMUUTTOA!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32