Hei!
Pesukoneeni rumpu, päältäpäin, on ainakin avausluukkujen osalta pinttyneen lian (?) harmaannuttamat.
Millä myrkyillä rummun saa taas hohtamaan kuin uusi ?
Rumpu on sisäpuolelta täysin kirkas.
Kiitos avusta!
Suoria vastauksia neuvoista voi laittaa KIK = ch1li
Pesukoneen rummun puhdistus ?
9
205
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kokeilla vaikka hankaamista jollain aineella, hammastahna tepsii ainakin joskus.
- Anonyymi
Miten ihmeessä pesukoneen rummun saa likaiseksi? Eihän ne siinä pestävät pyykitkään ole silloin puhtaita.
Mutta annas kun arvaan, nestemäistä pyykinpesuainetta ei ymmärretä käyttää, ja pulveria laitetaan sitten lisäksi aivan liikaa.
Ei tuo pesukone ole likainen, vaan kiinteän pesuaineen sisältämän saviaineen tuhoama.
Eli nyt aloittaja hankkii uuden pesukoneen, käyttetyjä saa alle satasella Torista, ja siirtyy nestemäiseen pesuaineeseen, sitäkin vain noin ruokalusikallinen per koneellinen pyykkiä.
Nykyisin kun vaatteita käytetään vain yhden kerran pesujen välillä. Toistahan se oli ennen, saunassa peseydyttiin kerran viikossa ja samalla vaihdettiin puhtaat vaatteet ja petivatteet. Rasvaiset työvaatteet piti pestä samalla kun lakanatkin, kun peseminen oli "niin kallista".- Anonyymi
Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.
"Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."
Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."
Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.Ehkä et ole vielä huomanmut, mutta useimmiten koneeseen mennessä vaatteet eivät ole puhtaat. Erikoista, että ihmettelet kuinka ihmiset pesevät likaisia vaatteita. Usein pesukone hankitaan nimen omaan likaisten vaatteiden pesemiseen.
- Anonyymi
Mutta normaali ihmisten normaali koneiden rummut peseytyvät ulkopuoleltakin pesun aikana...
- Anonyymi
Mitä hemmetin väliä tuolla on. Kysymys on kuinka puhdistetaan rumpu eikä kuka voivottelee syytä kovimpaan.
- Anonyymi
Millä pitäisi olla seuraavaksi väliä ?
- Anonyymi
Pese ensin koneesi tyhjänä 90% pesuaineen kera.Sen jälkeen apteekista saatavilla sitruunahapporakeilla joka happamana aineena poistaa kalkkisaostumat rummusta. T ämän jälkeen pese jälleen rumpu tyhjänä koneesi mielluimmin nestemäisellä pyykinpesuaineella jotta hapanta ainetta ei jää syövyttämään putkistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714