Pesukoneen rummun puhdistus ?

Anonyymi

Hei!

Pesukoneeni rumpu, päältäpäin, on ainakin avausluukkujen osalta pinttyneen lian (?) harmaannuttamat.

Millä myrkyillä rummun saa taas hohtamaan kuin uusi ?

Rumpu on sisäpuolelta täysin kirkas.

Kiitos avusta!

Suoria vastauksia neuvoista voi laittaa KIK = ch1li

9

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kokeilla vaikka hankaamista jollain aineella, hammastahna tepsii ainakin joskus.

• Anonyymi

Miten ihmeessä pesukoneen rummun saa likaiseksi? Eihän ne siinä pestävät pyykitkään ole silloin puhtaita.

Mutta annas kun arvaan, nestemäistä pyykinpesuainetta ei ymmärretä käyttää, ja pulveria laitetaan sitten lisäksi aivan liikaa.

Ei tuo pesukone ole likainen, vaan kiinteän pesuaineen sisältämän saviaineen tuhoama.

Eli nyt aloittaja hankkii uuden pesukoneen, käyttetyjä saa alle satasella Torista, ja siirtyy nestemäiseen pesuaineeseen, sitäkin vain noin ruokalusikallinen per koneellinen pyykkiä.

Nykyisin kun vaatteita käytetään vain yhden kerran pesujen välillä. Toistahan se oli ennen, saunassa peseydyttiin kerran viikossa ja samalla vaihdettiin puhtaat vaatteet ja petivatteet. Rasvaiset työvaatteet piti pestä samalla kun lakanatkin, kun peseminen oli "niin kallista".

• Anonyymi

Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.

"Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."

Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."

Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.

Ehkä et ole vielä huomanmut, mutta useimmiten koneeseen mennessä vaatteet eivät ole puhtaat. Erikoista, että ihmettelet kuinka ihmiset pesevät likaisia vaatteita. Usein pesukone hankitaan nimen omaan likaisten vaatteiden pesemiseen.

• Anonyymi

Mutta normaali ihmisten normaali koneiden rummut peseytyvät ulkopuoleltakin pesun aikana...

• Anonyymi

Mitä hemmetin väliä tuolla on. Kysymys on kuinka puhdistetaan rumpu eikä kuka voivottelee syytä kovimpaan.

• Anonyymi

Millä pitäisi olla seuraavaksi väliä ?

• Anonyymi

Pese ensin koneesi tyhjänä 90% pesuaineen kera.Sen jälkeen apteekista saatavilla sitruunahapporakeilla joka happamana aineena poistaa kalkkisaostumat rummusta. T ämän jälkeen pese jälleen rumpu tyhjänä koneesi mielluimmin nestemäisellä pyykinpesuaineella jotta hapanta ainetta ei jää syövyttämään putkistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      5528
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1918
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      367
      1864
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1084
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1014
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      928
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      825
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      801
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      714
    Aihe