Pesukoneen rummun puhdistus ?

Anonyymi

Hei!

Pesukoneeni rumpu, päältäpäin, on ainakin avausluukkujen osalta pinttyneen lian (?) harmaannuttamat.

Millä myrkyillä rummun saa taas hohtamaan kuin uusi ?

Rumpu on sisäpuolelta täysin kirkas.

Kiitos avusta!

Suoria vastauksia neuvoista voi laittaa KIK = ch1li

9

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kokeilla vaikka hankaamista jollain aineella, hammastahna tepsii ainakin joskus.

• Anonyymi

Miten ihmeessä pesukoneen rummun saa likaiseksi? Eihän ne siinä pestävät pyykitkään ole silloin puhtaita.

Mutta annas kun arvaan, nestemäistä pyykinpesuainetta ei ymmärretä käyttää, ja pulveria laitetaan sitten lisäksi aivan liikaa.

Ei tuo pesukone ole likainen, vaan kiinteän pesuaineen sisältämän saviaineen tuhoama.

Eli nyt aloittaja hankkii uuden pesukoneen, käyttetyjä saa alle satasella Torista, ja siirtyy nestemäiseen pesuaineeseen, sitäkin vain noin ruokalusikallinen per koneellinen pyykkiä.

Nykyisin kun vaatteita käytetään vain yhden kerran pesujen välillä. Toistahan se oli ennen, saunassa peseydyttiin kerran viikossa ja samalla vaihdettiin puhtaat vaatteet ja petivatteet. Rasvaiset työvaatteet piti pestä samalla kun lakanatkin, kun peseminen oli "niin kallista".

• Anonyymi

Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.

"Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."

Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."

Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.

Ehkä et ole vielä huomanmut, mutta useimmiten koneeseen mennessä vaatteet eivät ole puhtaat. Erikoista, että ihmettelet kuinka ihmiset pesevät likaisia vaatteita. Usein pesukone hankitaan nimen omaan likaisten vaatteiden pesemiseen.

• Anonyymi

Mutta normaali ihmisten normaali koneiden rummut peseytyvät ulkopuoleltakin pesun aikana...

• Anonyymi

Mitä hemmetin väliä tuolla on. Kysymys on kuinka puhdistetaan rumpu eikä kuka voivottelee syytä kovimpaan.

• Anonyymi

Millä pitäisi olla seuraavaksi väliä ?

• Anonyymi

Pese ensin koneesi tyhjänä 90% pesuaineen kera.Sen jälkeen apteekista saatavilla sitruunahapporakeilla joka happamana aineena poistaa kalkkisaostumat rummusta. T ämän jälkeen pese jälleen rumpu tyhjänä koneesi mielluimmin nestemäisellä pyykinpesuaineella jotta hapanta ainetta ei jää syövyttämään putkistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe