Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pesukoneen rummun puhdistus ?

Anonyymi

Hei!

Pesukoneeni rumpu, päältäpäin, on ainakin avausluukkujen osalta pinttyneen lian (?) harmaannuttamat.

Millä myrkyillä rummun saa taas hohtamaan kuin uusi ?

Rumpu on sisäpuolelta täysin kirkas.

Kiitos avusta!

Suoria vastauksia neuvoista voi laittaa KIK = ch1li

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kokeilla vaikka hankaamista jollain aineella, hammastahna tepsii ainakin joskus.

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä pesukoneen rummun saa likaiseksi? Eihän ne siinä pestävät pyykitkään ole silloin puhtaita.

      Mutta annas kun arvaan, nestemäistä pyykinpesuainetta ei ymmärretä käyttää, ja pulveria laitetaan sitten lisäksi aivan liikaa.

      Ei tuo pesukone ole likainen, vaan kiinteän pesuaineen sisältämän saviaineen tuhoama.

      Eli nyt aloittaja hankkii uuden pesukoneen, käyttetyjä saa alle satasella Torista, ja siirtyy nestemäiseen pesuaineeseen, sitäkin vain noin ruokalusikallinen per koneellinen pyykkiä.

      Nykyisin kun vaatteita käytetään vain yhden kerran pesujen välillä. Toistahan se oli ennen, saunassa peseydyttiin kerran viikossa ja samalla vaihdettiin puhtaat vaatteet ja petivatteet. Rasvaiset työvaatteet piti pestä samalla kun lakanatkin, kun peseminen oli "niin kallista".

      • Anonyymi

        Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat.

        "Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."

        Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla on tapana pestä likaisia vaatteita. Sinulla on erilaiset tavat."

        Minun pesemät vaatteet ovat puhtaat kun otan ne koneesta, ja niin on konekin. Sinulla lienee toisin.

        Ehkä et ole vielä huomanmut, mutta useimmiten koneeseen mennessä vaatteet eivät ole puhtaat. Erikoista, että ihmettelet kuinka ihmiset pesevät likaisia vaatteita. Usein pesukone hankitaan nimen omaan likaisten vaatteiden pesemiseen.


    • Anonyymi

      Mutta normaali ihmisten normaali koneiden rummut peseytyvät ulkopuoleltakin pesun aikana...

      • Anonyymi

        Mitä hemmetin väliä tuolla on. Kysymys on kuinka puhdistetaan rumpu eikä kuka voivottelee syytä kovimpaan.


    • Anonyymi

      Millä pitäisi olla seuraavaksi väliä ?

      • Anonyymi

        Pese ensin koneesi tyhjänä 90% pesuaineen kera.Sen jälkeen apteekista saatavilla sitruunahapporakeilla joka happamana aineena poistaa kalkkisaostumat rummusta. T ämän jälkeen pese jälleen rumpu tyhjänä koneesi mielluimmin nestemäisellä pyykinpesuaineella jotta hapanta ainetta ei jää syövyttämään putkistoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe