Hei,
Ehdinkö mitenkään lukemaan bilsan yo-kirjoituksiin vielä? Olen aloittanut ji heinäkuun puolivälissä mutta työn takia mikääne i ole edistynyt. Ajattelin katsoa paljon videoita, tehdä muistiinpanoja ja käyttää kaikki aikani pänttäämiseen jäljellä olevan ajan aikana. Riittäisikö tämä aika vai onko liian myöhä? Ja bilsan kirjoittajat mitä vinkkejä antaisitte minulle kun olen hukassa tästä yo hommelista ja menen kirjoittamaan syksyllä!
BILSAN YO KIRJOITUKSET
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksiin on aikaa vielä monta viikkoa. Ehdit vaikka mitä, vaikka aloittaisit nollasta!
Tutustu muutamiin viimeisimpiin yo-tehtäviin sillä silmällä, mikä kysymys toistuu!
Päntätä ei tarvitse, jos olet kiinnostunut biologiasta. Keskity sisältöihin kaikessa rauhassa, mieti mielessäsi kysymyksiä. - Anonyymi
on tietysti yksilöjuttu miten nopeasti ymmärtää asiat. Ulkoapänttääminen tuskin auttaa ymmärryksen ja tajuamisen syntymiseen. Kyllä muutamassa viikossa saa itsensä iskuun. Vältä pänttäämistä ja ulkolukua. Paneudu enempi siihen asioiden tajuamiseen.
Kun iso kuvio on selkeä niin detaljit muistaa myös paljon paremmin. Lukutaito on toivottavasti hankittu ja kehittynyt vuosien saatossa. Silmälasit kuntoon jos laseja tarvitset. - Anonyymi
Paras tapa valmistautua on tehdä vanhoja yo-tehtäviä. Vastaa ensin tehtävään ilman apuja sen, mitä osaat sillä hetkellä. Täydennä loppuun kirjan ym. kanssa. Tsekkaa sitten, mitä hyvään vastaukseen vaadittiin. Näin oppii ja jää mieleen paremmin ja tulee jo treenattua vastaustekniikkaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298