Etsin (kallasin kuten pohjalaiset sanoo) polkupyörää kuuluvia erikseen aikaisemmin ostettuja etu- ja takavaloja. Meni puoli tuntia. En löytänyt, mutta löysin pitkään hukassa olleen heijastin-kuminauhan, joka laitetaan käsivarteen. Löysin erikoisen pihavalaisimen polttimon tarkan mallin, jonka olin kirjoittanut ylös ja jota tarvitsen kun lamppu palaa. (Oikean lampun löytyminen kaupasta on nykyisin kiven takana, kun valaisu-arvot ovat muuttuneet.)
Luovutin ja köllähdin sohvalle ja sitten muistin, missä fillarin valaisimet olivat, aivot ovat ihmeelliset. Tämä toistuu - jos ei päivittäin - niin ainakin viikoittain - aina tavara viimein löytyy.
Onko tuttua? Kuluuko sinulta aikaa kallaamiseen?
Paljonko aikaa käytät Etsimiseen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etsin milloin mitäkin, useimmiten löytyykin. Viimeksi katos puhelin, kaveri soitti numerooni ja siellähän känny oli nojatuolin istuimella.
Pöyröötä. - Anonyymi
Minä olen joutunut kutsua naapurin meille soittamaan puhelimeeni, oli niin outoon paikkaan pujahtanut. Yhtään ei kannata: laitan tuon hetkeksi tuohon... vaan aina juuri sille kuuluvalle paikalle.
- Anonyymi
Pienemmät tavarat löytyvät auton penkkien välistä.
- Anonyymi
Eikös joka kylältä löydy sellainen henkilö jonka luota löytää hävinneen tavaransa?
- Anonyymi
Sehän on minun käsilaukkuni, nykyisin reppuni. Minulla on tapana lähtiessäni kerätä pöydältä omat ja toisten tavarat reppuuni. Kotona sitten äimistelen, soittelen ja palauttelen. Viimeksi ystävää tervehtiessäni otin hänen tupakat reppuuni, en polta.
Aikanaan kun perheessä oli jotakin hukassa, vaikka lapselta takki, isäntä sanoi, katsokaa äidin käsilaukusta.
- Anonyymi
Hm. Silmälasejani usein huomaan etsiskeleväni, muuten ei näkisi kirjoitella suvakkien ja matujen vastaisia kommentteja tänne.
Aina etsin jotain,
eikä se ole mitään minkä olisin kadottanut.
Se voi olla uutta ja ihmeellistä,
tai tuttua ja turvallista.
Välillä katoaa sanatkin
ja joskus tulee mieleen,
että minne nämä päivät oikein katoavat.
Mystillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934730
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854069Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1633977Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162658Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362613- 442177
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727