Mis ei ole vielä näyttänyt lapssiaan mulle

Anonyymi

vaikka ollaan seurusteltu jo viikko kohta. Olisikiva nähdä millaiset lapet saan kasvatettavaksi. Ja tutustua, ja nopeemmin ymmärtävät etttä olen heidän uusi itikun näkisin. Voisin suunnitella paljon asioita ja korjata heidän onkelmiaan, kun ajoissa puutun heidän tekemisiinsä.

Olen jo suunnitellut kotityö karttaa ja monia sääntöjä, ja viikkoraha systeemiä, sekä miten kommunikoin hedän kanssan heidän kotiasioistaan ja siitä että meidän asiat ei kuulu sitten heidän äidilleen. Siinä on paljon työtä mutta paljon olen jo Sunnitellutki

Aluski voisi remontoida ja siivota koko talo, siihen tarvin pajon apua, kun kaikenl aitamme uusiksi.

2

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ei ole mieskään vielä näyttäytynyt mulle. Eikä miehen ex vaimo eikä suku, et mihin sitä on ittensä laittanu. Kotiäidiksi kyllä jään kasvattamaan miehen lapsia jos sillä semmosia on, en aio mennä duuniin, että voin olla kotona laiskana, miehen työ on tehdä työtä ja nainen shoppaa.
      Toivottavsti sillä on talo ja auto et olisi vähän rikas mies. Eksä vois mennä menojaan.

• Anonyymi

Meillä ei ole naiskaan vielä näyttäytynyt mulle. En ole vielä edes tavannut häntä. Eikä tulevan naisen ex mies eikä suku, et mihin sitä sitte ittes laittaa . Kotifaijaksi en kyllä jää kasvattamaan tulevan naiseni lapsia , jos sillä semmosia on, menen duuniin, että naiseni voi olla kotona kotifrouvana, haluan lisää lapsia naisen kuuluu niitä mulle synnyttää. miehen työ on tehdä työtä ja naisen synnyttää lapsia.
        Toivottavsti sillä naisella on talo ja auto et olisi vähän rikas nainen . exät vois mennä menojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe