Petra ja Topi runkkasivat toisilleen

Petra ja minä Topi oltiin luokkakaverei. Oltiin menossa kesällä riparille, mut eri leireille. Oli se Petra varmaan maininnu, et minne se menee, mut emmä muistanu, ku emmä muuteskaa ollu ollu sen kans juur tekemisissä.

Sit se kuiteski tuli yhtenä päivänä jutteleen mulle, et se ihan mielellään näyttää mulle vitun ja sormettaa, ja ois hirmu kiva, jos mäkin runkkaisin sille. Se sano et se on jo pitkän aikaa vantasioinu mun seisovasta kyrvästä. Sano, et riparil tarvii varmasti sormettaa ainaski kerran joka päivä, ja se olis paljon helpompi, jos on tuoreet ja elävät mielikuvat. Se sano, et ei mun tarvii ruveta oleen sen kanssa, mut runkkuu kyl tarttis.

Mä sanoin, et mulle sopii oikein hyvin, eihän mistään ookaan niin pulaa ku tyttöjen vitun näkemisestä. Mut eihän täällä oo paikkaa. "Tiedäks sä?

Petra: "Tuu meille heti koulun jälkeen, mennään yhtä matkaa, nii osaat, ja sit runkkaillaan. Tai saat sä sitten sormettaaki, niin mä runkkaan samalla sun kyrvän. Vitun kerkii vilauttaa alustavasti jo tääl koululla, mut orkut vie aikaa."

Petra nosti kesäkoltun helmaa, ei ollut pöksyjä. Ihan nätti. Suorastaan upee vittu.

"On mulla pöksytkin mukana, mut mä olin ottanu ne pois ihan sua varten, et sul ois kivaa ajateltavaa loppupäivä." Teeskenneltiin muiden seurassa välinpitämätöntä, niin kuin ei olisi toisen kanssa mistään kivasta sovittukaan. Mutta kun muiden silmä vältti, Petra kuiskasi, et käy ihan kuumana, ja mä sanoin, et niin mäkin. Sanoin, et kiva kun vilautti jo vittunsa, niet tiesin, mitä odottaa.

Koulun jälkeen sit Petroille. Se ehdotti, et käytäis ens suihkussa. Ja niin käytiinki. Sit Petra avas vittunsa ihan auki. Silloli vaan snadi reikä immenkalvossa. Söpöö. Ja sit se rupes sormettaan. Mulloli tietysti jo riisuessa kyrpä pystyssä.

Mä kattelin vuorotelle Petran silmiin ja vittuun. Petra taas mun silmiin ja kyrpään. Soli kyl mahottoman kivaa. Ja sit me lauettiin. Petra sano, et kyl teki gutaa: "Me kyl ehditään ennen fossiilien tuloo uudestaan, mut sit sun tarvii mennä. Mut näytti et sustki tuntu nii kivalta, et tuut huomennaki."

Nyt Petra halus, et mä sormetin sitä, ja se runkkas samalla mun kyrvän. Ens se kuiteski näytti vittunsa hyvin huolellisesti. Se ihan selvästi nautti, et mä olin siitä nii kiinnostunu. Se viel keimaili supistelemalla emätintä.

Kumme taas lauettiin, mä kiittelin Petraa ja sanoin et se on kiva tyttö. Ja sit mä annoin sille ihan oikeen pusun. Mut Petra sano, et määhän se oon kiva poika, kummä heti suostuin ja se anto mulle pusun.

Siin sit pukiessa keksittiinkin, et Petra tulee huomenna meille runkkaileen.

5

2867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut vähän ajan päästä Petra soitti: "Se oli kyl kivaa. Jos oisin tienny, miten kivaa se on, mä oisin pyytäny sulta jo kaks vuotta sitte. Mut emmä jaksa oottaa huomiseenkaan, mun on pakko saada ihanehtii sun kanssa. Mitä mä teen? Vittu huutaa ja parkuu."

      Minä: "Senkus tuut meille. Fossiilit tuli ja meni. Ne nussii ristiin yhtä ystäväparii, eikä ne saa tarpeekseen ennen aamuu. Ihan hyvin voit sanoo omilles et sää ootkin ensyön tutun luona. Mennään sit yhtä matkaa kouluun. Meillon sähkösaunaki, niet ei kun napsautan heti päälle. Ei kun meille, ja taatusti ootan sua kyrpä pystyssä. Ja elä sit ihmettele ovella, et mä enteks suutelen sua vitulle ja sit vasta sillei tavallisesti."

      Petra: "Ääh ja lääh, kyl sää oot sulone. Mä arvasin tän. Mä tuun sinne heti."

      Tulikin puolen tunnin päästä. Oli jo portaikossa ottanu hameen pois. Pussasin ja nuolin sen vittua, pussasin ja nuolin. Sit mä annoin pusun myös sen suulle, mut Petra ei päästäny irti. Se vaan imi, niet mä sit painelin sormilla sen emätintä.

      Petra käski mun olla varovainen, kun sillä on vielä niin pieni aukko immenkalvossa: "Mut se kyl tuntuu niin hyvältä, et on ku tukehtuis. Mut sit koko aukko repes. Se olikin ihan ohut, eikä siitä tullu verta ku pari pisaraa.

      Petra sano, et kuulu kyl turhakkeen revetäki: "Mullon kaiken epätodennäkösempi aika tulla raskaakskin, niet saat tän kerran työntää sinne vapaasti koko kyrvän. Mut sit mä käyn terkkarilla huomenna saamassa pillerit. Voi, et sä oot sulone."

      Ja mä en aikaillu, vaan työnsin kyrvän Petran vittuun. Tuntu, et sen vittu puristi mun kyrvastä viimesetkin mehut, mut se vaan puristi vieläki. Mä sanoin, et se on kaiken kultasempi tyttö, mitä mä tunnen.

      Saunakin oli jo lämmenny ja mentiin sinne ens huuhtoon ja sit löylyyn. Otettiin löylyy, mut sit Petra sanoo, et niihä oli puhe, et runkattais. Käytiin suihkussa ja Petra tarras mun kovaan kyrpään ja mää suutelin sen vittuu orkkuun asti. Kai se oli runkkaamista, vai oliks se, ainakin tuntu taas ku olis pumpulissa.

      Petra sano, et se oli vahingosssa sanonu, et ei meidän tarvii varsinaisesti seurustella, kuhan runkkaillaan, mut kyt se ny tarvii niiku peruu. Mä tarviin sun kyrpää vittuun ja useesti, paljasta kyrpää paljaaseen vittuun, eikä kortsua väliin.

      No, ei se koko ajan ollu tällasta riehumista. Puolen yön aikoihin se jo tasottu. Syötiin ja limuteltiin, juteltiinki, mut mul oli aina sormi Petran vitussa. Pantiin kello sen verran aikaseks soimaan, et kerittiin kaks kertaa ponnahtaa, vielä syödä aamusapuskat, ja ajoissa kouluun. Siel me sit oltiin, niiku just ja just tunnettais. Petra kävi terkkarilla. Koulun jälkeen pidettiin Petroilla nussimis- ja runkkaussessio.

      Kyl me tajuttiin, ettei aina voi tällasta olla. Ku oli tavattu muutaman kerran tutustuttiin myös paremmin. Petra kerto, et kaikki meidän luokan pojat oli kyselleet siltä, et jos se antas niille vittua, mut Petra oli vaan sanonu, et sillon kiikarissa yks poika. Jos se tulee sen pojan kanssa samoihin bileisiin kuin ne, ja poikii on enemmän, niin voi se antaa niilleki, mut enssijassa tälle. Mä kyl arvasin, ketä poikaa se tarkotti, vaikka se oli sillon vasta kiikarissa.

    • Petra ja Topi runkkasivat toisilleen 3

      Meillä alko jo Petran kans vakiintuu, niet ei me enää piiloteltu, et me ollaan kimpassa.

      Sanoin Petralle et vaikka kaikki muut luokan pojat oli siltä pyytäny vittua, minä en kuiteskaan. En voinu kuvitellakaan, että Petra olis antanut mulle. Kyllä minä tajusin, et Petra on ykkössisko, ja sitä paitsi mä olin aivan liian ujo et ois voinu kysyy..

      Petra: "Nyt tilanne onkin hiukan toinen, En minäkään voinut ajatella, että olisin antanut jollekin muulle kuin sinulle. Mutta nyt kun olen varmasti vakiintunut sun kanssa, voin tietysti bilettää myös muitten poikien ja tietysti säkin muitten tyttöjen kanssa. Tekis mieli antaa luokan kaikille pojille, mut niitä kun on yheksän sä mukaan luettuna, niin mahotontahan se on. Ne on kyl kaikki herrasmiehii, jokanen."

      "Ja tytötki on niin kivoja, ettei sulla varmaan olis syytä nuiskii ketään. Meitäkin on saman verran kun poikii. Mää tunnen sua jo sen verran, et haluisit antaa kyrpää kaikille."

      Minä: "Totta puhut. Ongelman tuottaa liian suuri määrä, kun ei haluu tuottaa kenellekään pettymystäkään."

      Petra: "Ihan tältä seisomalta oon aivan varma, et kaikki tytöt haluis antaa kaikille pojille ja kaikki pojat kaikille tytöille meidän luokalla. Mä juttelen tyttöjen kans, et keksiskö ne jonkun ratkasun."

      Tytöt juttelivat kaikki välitunnit. Petra sit sano, et ainaki kaikki tytöt haluu antaa kaikille pojille, eikä pojilta tarvii kysyykään. Ne haluu varmasti. "Me tultiin tyttöjen kans siihen tulokseen, et jos pidetään kolmet bileet, niin kaikis bileis tytöt niiku pojantki ois yhdynnässä kolmen kans, ja sit seuraavis bileis taas kolmen eri kans ja sit seuraavis vielä kolmen eri kans."

      "Sillei kaiki olis ollu tasapuolisesti kaikkien kans. Me jo itteasias päätettiin, et tälleen me tehhään. Bileet varmaan pidetään toukokuun kolmena ensmäsenä viikonloppuna. Jos ei keksitä muita paikkoi, niin ainaki meijän mökillä. Fossiilit taatusti suostuu, ku mollaan oltu niin kilttii. Sei oo kaukana, vaan puoltoista kilometrii."

      Sanoin: "Kuulostaa ihan sun ehotukselta. Kyl sä oot terävä ja kultane, kun sä ajattelet kaikkee niin taitavasti. Voi olla varma, et tulee hyvät sembalot. Nyt sen kai voi kertoo jo pojilleki."

      Opet ei yhtään bonjannu, miks kaikki kilju riemusta, eikä me kerrottu.

      Ei siinä paljoo tarvittu varustautuu, tavalliset bilevarusteet, vittu paljaaks ja kyrpä keulimaan. Äänilevyi tuli liikaaki. Paperinenäliinoi tarvittiin ihan mahottomasti, mut siihenki varauduttiin. Ja sauna lämmitettin vitun ja kyrvän välipesuu varten. Mitäpä siitä yksityiskohtii, kaikki meni just, niiku oli suunniteltu.

      No sen verta kuiteski, et kaikki pojat tarjoutu kyl ensmäiseen vuoroon ponnahtaan Petran kans, mut kaikki lopulta sai. Ja sit kaikki oli vielä umpityytyväisii. Väki sano, et näist ei toistaseks hiiskuta, mut lastenlapsetki saa korvat täyteen, et miten osattiin bilettää keväällä 2021.

      Siinä bileitä oottaessa, me Petran kans runkattiin, yhdyttiin ja herttailtiin joka päivä. Minä annoin kyrvän seistä ja Petra näytti vittua. Melkein aina oltiin syntymäasussa. Me Petran kans kyl kuulutaan yhteen.

    • Petra ja Topi runkkasivat toisilleen 4

      Me tavattiin aina koulussakin, eikä meijän enää tarvinnu piilotellakaa, et oltiin kimpassa. Luokan pojat kysy useesti, et jos Petra näyttäs niille vittuu. Mä sanoin, et näyttää vaan, sil on ihan varma, et se ja mä tykätään toisistamme.

      "Ei mua haittaa, jos muutki pojat tykkää sun vitusta, kuha ei yritä ryöstää sua multa. Ja tietävät, ettei onnistu ryöstääkään, sil me kuulutaan yhteen. Mä vaan oon enämpi ku ylpee, et mun Petralla on luokan tytsyjen kaiken nätimpi vittu."

      "Ei sen puoleen, kylhän säkin tiiät, et aina sillon tällön määkin pyydän, et tytöt näyttää, ja kyl ne on aina näyttänyki, kun oon pyytäny. Voi kyl sanoo, et siiton tullu ihan vakio-ohjelmaa. Ne kolmet bileet kyl rentoutti ilmastoo."

      Ne pojat pyys niin useesti näyttään, et mää sanoin Petralle, et tälleen lämpiminä päivinä kantsii olla minikoltussa ilman pöksyi, ja silleen voi aina heti näyttää, ku open silmä kattoo niiku muualle.

      "Vaan aika näppärästi se kävi niiltki tytöilt, joil oli pitkikset. Samalla sekä päällys että alushousut alas, ja kun käsillä viel avas vittuu, tuli emätinki näkyviin ja saatto keimailla supistelemalla sitä. Pyydettiin kaikilta tytöilt, ja ne kaikki oli ihan otettu, ku oltiin nii ihastunei niitten vittuun."

      Vaik muutki vilautti, nii Petra vilautti mulle useita kertoi päivässä. Sit koulun jälkeen mentiin heti niille tai meille yhtyyn, mut kyl me useesti myös runkattiin ja Petra levitti. Oli se kyl kivaa. Kouluvuoden loputtuu oltiin aina yhessä.

      Oli sit vaan kaks viikkoo Petran ripariin. Petra sano mulle: "Ku me ollaan eri aikaan leirillä, nii mua on alkanu jo hirveesti kamaloittaan, ku joudutaan oleen erossa kummanki aikana toista viikkoo."

      Mä sanoin, et onha meil onneks molemmil puhelimet, nii et voidaan runkata, ja sitä paitsi niitten leirille tulee muutamii meijän luokan poikii. "Mä luotan suhun niin taatusti, et voit antaa niille vittuu, ihan millon vaan pystyy, kun vaan sanot, et tää ei sit jatkuu riparin jälkeen, mut vittuu mä voin näyttää sen jälkeenkin."

      Petra: "Sunki leirille tulee meijän luokan tyttöi. Tietysti saat antaa niIlle kaikille kyrpää tarpeen ja mahollisuuksien mukaan, ja tietysti myös sillon, kun mä oon toisel leiril. Ja sillon kun mää oon omalla leiril saat ilman muuta nussii vapaasti muita tytsyi. Ois se aika järetöntä, et pitäis elää täs iäs niiku selikses. Eikä me ny kahedorgii olla.

      Ja nii me si tehtii, mut muuten oltiin Petran kans ja nussittiin tai ainaski runkattiin joka päivä ja moneen kertaan. Nii, ja mä nuolin sen persereikää, ja se tykkäs. Ol kyl niin kivaa, et oltiin pakahtuu.

      Voi et, mä tykkään Petrasta! 🌹👀🧡

    • Taustaa

      Olin varmaan siinä kymmenen, kun valitin sedälleni, että eivät ne naiset näytä vittuaan. Setä sano, että kyllä ne mielellään näyttävät, kun vain nätisti pyytää. En minä sitä silloin vielä uskonut, mutta nyt aikuisena olen huomannut, että kaikkein fiksuimmat naiset näyttävät, jos edes vihjaisee halustaan nähdä naisen kauneimmat elimet.

      Myös jos ovat uimisen tai saunomisen myötä olleet alasti, ovat selvästi olettuja, kun miehet näkyvästi katselevat heidän vittuaan. Kyllä monet naiset tajuavat, että se on heidän kaunein paikkana, ja että täytyy voida esitellä kauneuttaan.

      Hiukan kuitenkin haittaa joidenkin sortuminen kauneuskilpailuun. Joillekin naiselle saattaa olla ymmärrettävää, että vain hänen vittuaan saisi ihailla muttei muitten naisten. Suloinen vaimoni paheksuu tällaista mustasukkaisuutta. Ei kauneutta näissä i´issä näytetä kilpailusyistä, vaan sillä tuotetaan iloa ja hyvä oloa, sillä herttaillaan.

      Kyllä se setäni oikein sanoi, oli kokenut ja suora.

    • Petra ja Topi runkkasivat tosilleen 5

      Must tuntuu, et kaiken kehnomuistisempii on just fossiilit. Jos niiltä kysyy, et harrastiks ne jo ennen rippikouluikää bylsimistä, ne sanoo, et ei me vaan siihen aikaan semmosta viel siinä iässa: "Muutenkin moltiin siihen aikaan semmosii kilttii perhesryybyläisii. Eikä sillo tytöt ees jutellu poikien kanssa. Soli semmosta viatonta aikaa, mut nythän soon menny ihan mahottomaks."

      No onneks, kun niitä vaivaa jo muistinmenetys, niin on ne kuiteski ruvennu tottuun. Kyl ne aluks mietti, et mitä me Petran kans puuhataan, mut ei ne enää mieti, ku mollaan sanottu ihan suoraan: ´Tekee hirveen gutaa, kun poika leputtaa kyrpää tytön vitussa. Sitä mekin kaiken enämpi tehään, eillei nyt runkata.´

      Ja kyl tää on fossiilienkin mielestä helpompaa, kun ei tiedä, et teeskenteliskö tietämätöntä vai ei. Ja sit niiten päähän lopulta pamahti, et miks sitä entiseen aikaan ees tartti teeskennellä tietämätöntä. Eikä siihen kukaan osannu vastata.

      Ja sit mää oon sanonu, et mä oikeesti tykkään Petrasta ja se musta.

      Meil oli aika samallaiset kuviot Petran fossiilen kanssa, mut ny puol vuotta myöhemmin nekin on jo ihan rentona. Ollaan siirrytty seuraavaan vaiheeseen, niet nii meil ku Petroilki kylvetään myös yhdessä fossiilien kanssa.

      Jos ihan suoraan sanoo, ei siel saunassa ees oo laadukasta ponnahtaa, niet si me ponnahdetaan ennen tai jälkeen saunan. Sillei ne fossilitki tekee. Mut kaiken helpottavampaa on, et jos sattuu oleen ilman kolttui, ei sit tarvii panna kledjuu päälle, ku kaikki tietää kuiteski, minkä näkösii muut on niiku nakuna.

      Soon kyl nykysin rentoo. Mut kaiken miellyttävempää on, et Petroilla suhtadutaan just kun omaan poikaan, ja meillä Petraan just ku omaan tytsyyn.

      Ai nii, tulikohan sanottuu, et mä tykkään ihan ihkuna Petrasta ja se musta. Voi olla, et johonkin sen suuntaseen on tullu vihjattuu. Ja sit se, et sillon niin nätti. kaunis, sulonen, ihana, lämmin , herttainen ja upea sekä persereikä että vittu. Ne ovat kuin ruusun kukka ja nuppu. Mut onhan se Petra muuteski kuin kukka.

      Rippileirien jälkeen tietysti pidettiin suuret konfirmaatiojuhlat, mutta tuntui siltä, että oli kiva pitää myös bileet pienelle väelle. Petra oli ollut kaiken enämpi tekemisissä kahden pojan kanssa. Oli muiden huomaamatta onnistuneet myös ponnahtamaan näiden poikien kanssa parin luokkatoverin lisäksi.

      Minulla oli aika samat kokemuksen omalla leirilläni kahden viehättävän tytön kanssa. Myös minä olin bylsinyt heidän kanssaan. Meitä oli siis kolme tytsyä ja kolme poikaa, emmekä me me muuta tarvinneetkaan tai halunneet. Itse asiassa koko riparin onnistuminen oli ollut näiden varassa.

      Jo alkujaan sovittiin, että mihinkään muodollisuuteen ei pyrittäisi. Antaa vain asioiden tapahtua. Jo ennen bileitä olin jutellut Petran kanssa. Olimme täysin yksimielisisiä, että nämä ovat meidän tämänkertaiset rippikoulujuhlat, jotka eivät millään tavalla ole tulevaisuuden juhlien ohjeena.

      Kun bilepaikalle saavuttiin, ei tarvinnut neuvoa tytsyjä riisumaan vittuaan paljaaksi. Jo heti tultiin toimineeksi toisin kuin tavallisesti. Tytöt sekä näyttivät vittuaan erittäin rauhallisesti, suorastaan matelemalla. Musikkia ei pantu päälle. Ei tanssittu.

      Tytöt kysyivät, mitä pojat ajattelivat heidän peräaukostaan. Pojat kertoivat vuolain sanoin, että se oli joka tytöllä aivan uskomattoman kaunis. Kakkoseen naiminen ei tyttöjä innostanut, mutta sitäkin enemmän kun pojat työnsivät etusormensa tytön anukseen ja hyväilivät sitä hyyvin, hyyyvin hellästi.

      Ihanat väristykset kävivät tyttöjen läpi. Paras nauttimisasento näytti olevan hyvin voimakas pyllistys. Tytöt venyttivät anuksen aivan auki. Pojat vielä levittivät persettä ennestäänkin. Hyväilevät kädet vaihtuivat toisiin, kyrvät toisiin, vitut toisiin vittuihin.

      Meno kävi yhä kuvitteellisemmaksi ja nopeammaksi. Mystisiä alkoi tapahtua, tytöt eivät enää tienneet, kenen pojan kanssa he olivat tekemisissä. Pojat eivät enää tienneet kuka kukin tyttö on. Lopulta tuntui olevan vain yksi nainen ja yksi vittu, yksi mies ja yksi kyrpä.

      Viimeksi tuntui, että koko moneuden käsite katosi kokonaan, oli vain yhtä loputonta sukupuoliyhteyttä, josta tunsi olevansa osallinen ja johon tunsi sulautuvansa. Sen lisäksi, että se tuntui mystiseltä, se tuntui myös äärettömän hyvältä. Tällaistako on tulo taivaaseen, Jumalan huoneeseen?

      Kun bileväki vasta parin tunnin päästä alkoi toipua, kuului epäuskoinen huokaus: " OH-HOH."

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe