Club 3D ati radeon 9600 128mb

Katri79

Onko tästä näytönohjaimesta mihinkään??Olen ostamassa konetta ja myyjä oli laittanut tarjoukseen tuollaisen näytönohjaimen. Kannattaako ottaa parempi, jos ni mikä??

7

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitus

      pelailla uusia pelejä niin ota joku muu kortti.

    • ohjain

      No kyllähän sillä jotain tekee, itellä tällä hetkellä huomattavasti hitaampi kortti (radeon 925o) ja pelaan niitä pelejä jotka miua kiinnostaa, siis en tartee korttia mihinkään typerään 3d räikintään. simsit pyörii hyvin samaten ajopelit joita pelaan, ei ongelmia.

      • kyselijä.

        mitä on "typerä 3D räikintä?"
        Sen tiedän että Simsit on täyttä paskaa mutta mikä toi räikintä on


      • 22
        kyselijä. kirjoitti:

        mitä on "typerä 3D räikintä?"
        Sen tiedän että Simsit on täyttä paskaa mutta mikä toi räikintä on

        Varmaan just sitä mitä sä teet kun noin vedit herneen. Aika kiva runo, vai mitä?


    • riittää

      riittää mainiosti uusimpiikiin peleihin kuhan vähentään vähän krafiikoista hienouksia ja kaikkiin sims peleihin ja vastaaviin ehkä liiankin tehokas

    • taavetti purkka

      Club 3D ati radeon 9600 128mb. Joo, no nythän on niin että onkos se proo vai xt, no ei sillä väliä. Mutta joka tapauksessa kyllä sillä toimii kaikki pelit ei siinä mitää. Ite pelannu doom3 ja HL2 jo kyllästymiseen asti, ja hyvin on pelittäny. Älä ny ala kuuntelee nuita jotka laittaa 500 - 1000 euroo pelkkään näytönohjaimeen(siinä ny ei oo mitää järkee). Mitään mainittavaa etua et niillä saa, paitsi jo oot niitä pelaajia joka enemmänkin tutkii pikseleitä pelistä, kuin että pelaavat. Että tämmönen, ei muuta ku hyvää juhannusta ;)

    • Teflon

      Jos sillä tulevalla näytönohjaimellasi on peli tunteja älä missään nimessä osta 3D:tä! Asuksen9800 tai joku muu merkki ennemmin.. Mul on ollu 2kpl 3D Clubeja ja molemmista huonoja kokemuksia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      659
      4100
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1802
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1597
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1506
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1476
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1402
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1136
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1086
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      75
      1084
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1009
    Aihe