Muutin tänne eilen Stadista ja nyt pitäisisi saada vipinää - onko täällä menomestoja?
Onko Kannonkoskella homobaaria jossa olisi darkroom tai gloryhole?
17
1767
Vastaukset
- Anonyymi
Voi lapset, teidän mielikuvitusta. Huh.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi palaa takas sinne zombi osastolle buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Eikos Kannonkoskella ole lampolaa tällasia tapauksia varten.
- Anonyymi
Erittäin fiksua nuorisoa Kannonkoskella, kirjoituksista päätellen.
- Anonyymi
Osuuskaupan takaa löytyy.
- Anonyymi
Nuorisollakin vintti pimenee tuolla takapajulassa
- Anonyymi
Onko nämä niita Kannonjärven vajaita?
- Anonyymi
Sinä yksi niistä
- Anonyymi
olin aikoinaan koulussa kannonkoskella kaikki vajaat tuli kannonjärveltä.koulu häiriköitä jo 70 luvulla.yhen näin myöhenmin mielisaaraalassa oli ollu.
- Anonyymi
Luulen,että näitä aika lapsellisia tapauksia on vain kourallinen Kannonkoskisistakin, omiyuisia höpöttäjiä, kaikkea on ,kuin realisoinnissa.
- Anonyymi
Korjja,ettei kukaan loukkaannu siis "omituisia" .
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Asiathan on paljo paremmin ,kuin nää aikaansakuluttavat höpöttelijät, joka paikas näitä riittää. Hesasta Inariin ja välilläkin.
- Anonyymi
Suomi on edelleenkin lintukoto verrattuna mihin maahan atahansa, menkää vaik Kabuliin, niin saatte jännitystä ja muutakin puhuttavaa elämänsisältöönne, loppuu turhat valitukset.
- Anonyymi
Jo tokkinsa on menomestoja. Torstaisin kokkoontuu lammasystävät Koistisen navetalla. Korona-aikana rajoitus max 10 henkilöä. Ennakkoilmoitukset kunnantalon ilmoitustaululla taitaa olla kupongit. PS oma teline mukaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769