Muutin tänne eilen Stadista ja nyt pitäisisi saada vipinää - onko täällä menomestoja?
Onko Kannonkoskella homobaaria jossa olisi darkroom tai gloryhole?
17
1828
Vastaukset
- Anonyymi
Voi lapset, teidän mielikuvitusta. Huh.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi palaa takas sinne zombi osastolle buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Eikos Kannonkoskella ole lampolaa tällasia tapauksia varten.
- Anonyymi
Erittäin fiksua nuorisoa Kannonkoskella, kirjoituksista päätellen.
- Anonyymi
Osuuskaupan takaa löytyy.
- Anonyymi
Nuorisollakin vintti pimenee tuolla takapajulassa
- Anonyymi
Onko nämä niita Kannonjärven vajaita?
- Anonyymi
Sinä yksi niistä
- Anonyymi
olin aikoinaan koulussa kannonkoskella kaikki vajaat tuli kannonjärveltä.koulu häiriköitä jo 70 luvulla.yhen näin myöhenmin mielisaaraalassa oli ollu.
- Anonyymi
Luulen,että näitä aika lapsellisia tapauksia on vain kourallinen Kannonkoskisistakin, omiyuisia höpöttäjiä, kaikkea on ,kuin realisoinnissa.
- Anonyymi
Korjja,ettei kukaan loukkaannu siis "omituisia" .
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Asiathan on paljo paremmin ,kuin nää aikaansakuluttavat höpöttelijät, joka paikas näitä riittää. Hesasta Inariin ja välilläkin.
- Anonyymi
Suomi on edelleenkin lintukoto verrattuna mihin maahan atahansa, menkää vaik Kabuliin, niin saatte jännitystä ja muutakin puhuttavaa elämänsisältöönne, loppuu turhat valitukset.
- Anonyymi
Jo tokkinsa on menomestoja. Torstaisin kokkoontuu lammasystävät Koistisen navetalla. Korona-aikana rajoitus max 10 henkilöä. Ennakkoilmoitukset kunnantalon ilmoitustaululla taitaa olla kupongit. PS oma teline mukaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898263Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414381Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452595Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981468- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401237Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641142Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090