Muutin tänne eilen Stadista ja nyt pitäisisi saada vipinää - onko täällä menomestoja?
Onko Kannonkoskella homobaaria jossa olisi darkroom tai gloryhole?
17
1772
Vastaukset
- Anonyymi
Voi lapset, teidän mielikuvitusta. Huh.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi palaa takas sinne zombi osastolle buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Eikos Kannonkoskella ole lampolaa tällasia tapauksia varten.
- Anonyymi
Erittäin fiksua nuorisoa Kannonkoskella, kirjoituksista päätellen.
- Anonyymi
Osuuskaupan takaa löytyy.
- Anonyymi
Nuorisollakin vintti pimenee tuolla takapajulassa
- Anonyymi
Onko nämä niita Kannonjärven vajaita?
- Anonyymi
Sinä yksi niistä
- Anonyymi
olin aikoinaan koulussa kannonkoskella kaikki vajaat tuli kannonjärveltä.koulu häiriköitä jo 70 luvulla.yhen näin myöhenmin mielisaaraalassa oli ollu.
- Anonyymi
Luulen,että näitä aika lapsellisia tapauksia on vain kourallinen Kannonkoskisistakin, omiyuisia höpöttäjiä, kaikkea on ,kuin realisoinnissa.
- Anonyymi
Korjja,ettei kukaan loukkaannu siis "omituisia" .
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Asiathan on paljo paremmin ,kuin nää aikaansakuluttavat höpöttelijät, joka paikas näitä riittää. Hesasta Inariin ja välilläkin.
- Anonyymi
Suomi on edelleenkin lintukoto verrattuna mihin maahan atahansa, menkää vaik Kabuliin, niin saatte jännitystä ja muutakin puhuttavaa elämänsisältöönne, loppuu turhat valitukset.
- Anonyymi
Jo tokkinsa on menomestoja. Torstaisin kokkoontuu lammasystävät Koistisen navetalla. Korona-aikana rajoitus max 10 henkilöä. Ennakkoilmoitukset kunnantalon ilmoitustaululla taitaa olla kupongit. PS oma teline mukaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906