Kuka vei traktorin ja vesakonraivuu koneen Manamansalon tien varresta?
Traktori varas
13
2417
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein saatoit arvata. Traktori varas?
- Anonyymi
Jonain päivänä näille konnille tulee kovempi vastus vastaan tai yllätetään itseteossa. Voi olla ettei silloin vain silitellä päätä...
- Anonyymi
Kaikesta huolimatta. Oikeuslaitos tuomitsee ,jos tekijät kiinni saadaan?
Toivottavasti saadaan.
Omin käsin kurittaminen on huonompi juttu. Tietysti useammalla tekisi mieli tarjota ns luuvitosta. Jos alkaa lyömään,lyö mieluiten valkealla nyrkillä, mustalla jos erehtyy lyömään siitä mokomasta tahtoo jäädä jälki.Se taas maksaa. - Anonyymi
Kaivinkoneet ja traktorit varastetaan ja viedään Suomesta Viroon, tullimiehet ja rajavartijat vinkuvat yhdestä ylimääräisestä savukeaskista.
- Anonyymi
Entäs se halpa seurantalaite, olisko ollut muutamalle kympille vastinetta.
nyt voisit näyttää poliisille täplää kartalla että iellä se minun traktori menee. - Anonyymi
Senhän tietää kuka vei....
- Anonyymi
Mahtaako olla sama kun kajaanis oli aikoinaa
- Anonyymi
Vouti vei omasa……..😏😏
- Anonyymi
🤣 ei taida riittää yks rattori vielä kattamaan velkoja. vouti hakkaa vasaraa vielä monesti.
- Anonyymi
luulis löytyvän hankala piilottaa
- Anonyymi
oliko jossakin riistakamera joka otti kuvia, pitäsi löytyä sitten traktori
- Anonyymi
Omistaja/Haltija siirsi parempaan talteen viranomaisten pelossa. Kunhan asia on päätöksessä niin voi alkaa sitten suurieleisesti Taksiautoilijaksi. Sellainen täällä on tapana.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596