Etelälahti Vihti

Anonyymi

Kokemuksia alueesta? Ollaan elokuun puolessa välissä menossa ja kiva olisi tietää esim että onko alue siisti ja rauhallinen.

18

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jättäisin kyllä väliin kyseisen alueen.

      • Anonyymi

        Olet ihan oikeassa jätän myös väliin tämän paikan


    • Anonyymi

      Alue on siisti ja rauhallinen sekä aivan uskomattoman hyvä sauna.

      • Anonyymi

        Oltiin kesäkuussa alueella ja isäntä oli alkoholin vaikutuksen alaisena. Mitään selvää ei puheesta saanut ja ajeli aluetta ympäri jollain mopolla. Ei jättänyt alue hyvää vaikutelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin kesäkuussa alueella ja isäntä oli alkoholin vaikutuksen alaisena. Mitään selvää ei puheesta saanut ja ajeli aluetta ympäri jollain mopolla. Ei jättänyt alue hyvää vaikutelmaa.

        Voipi olla myös henkilö, joka sai aivoinfarktin ja sen seurauksena osittain halvaantui, tila voi muistuttaa päihtyneen ihmisen tilaa.
        Henkilö haluaa olla avuksi ja tekee samoja alueen töitä kuin muutkin, terapiaa ja kuntoutusta ne työt ovat hänelle.

        Alueella on ehdoton alkoholin käyttö kielto kun on isäntävuoro.

        T. Alueen karavaanari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin kesäkuussa alueella ja isäntä oli alkoholin vaikutuksen alaisena. Mitään selvää ei puheesta saanut ja ajeli aluetta ympäri jollain mopolla. Ei jättänyt alue hyvää vaikutelmaa.

        Kyseisellä isännällä on sairaus joka tekee puheesta hieman epäselvän, isännillä on täysin nollatoleranssi koko isäntäajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin kesäkuussa alueella ja isäntä oli alkoholin vaikutuksen alaisena. Mitään selvää ei puheesta saanut ja ajeli aluetta ympäri jollain mopolla. Ei jättänyt alue hyvää vaikutelmaa.

        Ei varmasti ollu kännissä.


    • Anonyymi

      Me ollaan käyty joka kesä ja tykätty alueesta. Rauhallinen alue ja mukavat vaki asukkaat sekä huikeat retkeilymaastot sillä reitit kansallispuistoon lähtevät aivan alueen portilta. Sauna on myös yksi parhaista joissa olemme leirintäalueilla oltu.

    • Anonyymi

      Ei kyllä ansaitse alue Sfc leimaa, mutta muuten kyllä ihan kelpo paikka vapaa-ajanviettoon.

      • Anonyymi

        Vai vapaa-ajanviettoon. Eihän siellä ole edes mitään ravintolaa tai muuta mestaa missä sitä aikaa voi viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vapaa-ajanviettoon. Eihän siellä ole edes mitään ravintolaa tai muuta mestaa missä sitä aikaa voi viettää.

        miksi AINA pitäisi olla ravintola? Alue ihanan rauhallinen ja täällä viihtyy ja luonto on lähellä


    • Anonyymi

      Ihan hirvee paikka siivooja yritti iskeä miestäni heti kun mentiin. Hyi ei saanut rauhassa olla.

      • Anonyymi

        Vanha milteipä 70 vuotias mies häntä kovin kiinnosti me menimme viettämään kahdestaan viikonloppua mieheni kanssa eikä siistijän ei missään muualla tuollaista henkilökuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha milteipä 70 vuotias mies häntä kovin kiinnosti me menimme viettämään kahdestaan viikonloppua mieheni kanssa eikä siistijän ei missään muualla tuollaista henkilökuntaa

        Ei enää koskaan etelälahteen huono paikka
        vessaan eikä suihkuun päässyt siivooja oli siellä jatkuvasti ovet kiinni aamusta aamupäivästä
        ei luulis tuollaisessa alueessa kauan mennä aikaa siivotessa


      • Anonyymi

        Tulee mieleen joku maksullinen juttu


    • Anonyymi

      Epä kohtelias

      • Anonyymi

        onhan siellä vakkareita asujia miehiä nuoriakin varattuja ne kyllä kiinnostaa minua
        hyvännäköisiä niitä pitää lähtee viettelemään sekin yks Janne ihana varattu mutta ei se mua haittais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan siellä vakkareita asujia miehiä nuoriakin varattuja ne kyllä kiinnostaa minua
        hyvännäköisiä niitä pitää lähtee viettelemään sekin yks Janne ihana varattu mutta ei se mua haittais

        Mä tykkään ihailen sitä Jannea mitenkähän häneen sais yhteyden
        Oispa Teppokin siellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe