Lääkäri hämmästyi: Miten suomalaiset voivat hyväksyä tämän?
Tomi Leivon mukaan näyttää siltä, etteivät päättäjät ole tehneet juuri mitään heinäkuun aikana.
Erikoislääkäri Tomi Leivo päivittelee Suomen koronavirusstrategian tulevan päivityksen ajoitusta.
– Aikataulu viittaa siihen, että edes ”kulissien takana” heinäkuussa ei ole tehty juuri mitään. Miten suomalaiset voivat hyväksyä tämän?, Tomi Leivo hämmästelee Twitterissä.
Hän viittaa pääministeri Sanna Marinin (sd.) Uutissuomalaiselle antamaan kommenttiin. Pääministerin mukaan Suomen hybridistrategian päivittämisestä päätetään elokuun puolivälissä.
Koko hallitus kokoontuu torstaina käsittelemään koronatilannetta, vaikka iso osa ministereistä on vielä lomalla. Päätöksiä ei kuitenkaan pääministerin lausunnon perusteella ole vielä tulossa.
Asiantuntijat ja lääkärit ovat vaatineet päivityksiä Suomen strategiaan nopeasti kiihtyvän korona-aallon vuoksi.
KASPERI SUMMANEN | 03.08.2021 | 08:47- päivitetty 03.08.2021 | 08:53
LUE MYÖS:
”Delta ehti ensin, mutta strategiaa ei päivitetä”
KORONA Suomen hybridistrategian päivittämisestä päätetään elokuun puolivälissä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167