Tuleekohan ruska tänä vuonna aikasemmin Lapin alueelle? Etelä-Pohjanmaalle ainakin näyttäis tulevan.
Ruska -aika Lapissa
19
1095
Vastaukset
- Anonyymi
Kesän sääolosuhteista johtuen tänä vuonna Lapin ruskasta on tulossa huono.
- Anonyymi
Viime syksynä oli kyllä upea ruska, mutta nyt sen mitä olen kokeneilta lappalaisilta asiantuntijoilta kuullut niin valitettavasti nyt on vuorossa taas huono ruska-aika.
- Anonyymi
Olkoot huono mutta kysymys oli että tuleekohan se ajallaan vai aikaisemmin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoot huono mutta kysymys oli että tuleekohan se ajallaan vai aikaisemmin 🤔
Viikot 37 ja 38 yleensä paras ruska, mutta nyt se vähä joka mahdollisesti voi tulla niin viikkko 33 ja 34.
- Anonyymi
Etelässä on jo nyt ruskaa sillä useat koivut ovat jo kellastuneet.
- Anonyymi
Me varattiin jo kesäkuussa viikoksi 35 Ylläkselle hotelli majoitus, mutta nyt näyttää siltä että ruskasta on tulossa niin olematonta ja perutaan koko homma.
- Anonyymi
Aika velmua varata hotelli ruskaksi jo viikolle 35. Miksi jo kesäkuussa piti varata kun ei voinut tietää ruskasta yhtään mitään.
- Anonyymi
Lapin sairaanhoitopiiri on antanut suosituksen ettei Lappiin mentäisi nyt lainkaan ruskamatkoille pahentuneen Koronatilanteen takia.
- Anonyymi
Suositus ei kiellä menemistä joten mikään ei siis estä Lappiin lähtemästä.
- Anonyymi
Mikäs Lapissa nyt ruskatilanne? Ensi viikolla tarkoitus sinne lähteä.
- Anonyymi
Eipä ole ruskaa täällä näkynyt. Luxiassa olen juuri nyt ja vihreää on.
- Anonyymi
Norjassa Heimdalenin alueella olen ollut jo viikon verran ja täällä ruska kauneimmillaan.
- Anonyymi
Heimdalen on tosiaan kummallinen paikka sillä vaikka missään muualla ei ruskaa olisi niin siellä sitä on varmuudella.
- Anonyymi
Kilpisjärvellä alkaa hieman ruskaa jo olemaan.
- Anonyymi
Minä ainaskin lähden Lappiin katsomaan ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
Minä kans! Siellä se neitokainen, Sirpa kylmissään, oottelee etelän poikaa.
- Anonyymi
Saariselällä ainakin kuvista päätellen alkaa olemaan komea ruska, juuri katselin tuoreita kuvia
- Anonyymi
Jos osuu Lappiin syyskuun 2. tai 3. viikolla, niin ruskan todennäköisyys on suurimmillaan.
Tänä vuonna tosin kesän helteiden ja kuivuuden vuoksi osa puista kellastui tai jopa ruskistui jo ennen aikojaan ja lehdet lähtivät niistä jo ensimmäisen syysmyrskyn myötä.
- Anonyymi
Tämän vuoden komea ruska yllätti minut paatuneen Lapin asukkaan perusteellisesti. Olin satavarma että tulossa on huono ruska, mutta aivan uskomattoman nopeasti edennyt kastepisteen liikkuminen sai aikaan kauniin ruskaan. Tälläistä kastepisteen liikkumista ei olla koskaan koettu ennen ja todennäköisesti kyseessä on ilmastonlämpenemiseen liittyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100