Päivä päivältä

Anonyymi

Hullumpaa! Mun elimistö haluaa raskaaksi, mä en välttämättä, mutta mä en pystynyt haluiltani nukkumaan, kun melatooni avulla🤣.. Ihan näin ilmoitus luontoinen asia😅😂..

27

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi mies, mikä sua palvoo ja toivo, et tahtoo lisääntyä kanssasi.........
      <3

      • Anonyymi

        En haluu lapsia, elimistö haluaa mä en😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En haluu lapsia, elimistö haluaa mä en😂

        Pelle............


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Pelle............

        Okkkei, mutta mistäpä ne miehet vois tajuta😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okkkei, mutta mistäpä ne miehet vois tajuta😂

        Pelle...............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Pelle...............
        <3

        Kiits.... Olen ylpeä! 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluu lapsia, elimistö haluaa mä en😂

        Sen jälkeen voit haluta, kun oikein kunnolla rakastut. Rakkaus tekee siinäkin usein tepposet.


    • Anonyymi

      Aww 🤣😅

      • Anonyymi

        No toi raskausjuttu 😊


    • Anonyymi

      Raskaudet oli aivan hirveitä jatkuvat kivut ja pelot yhtä tuskaa. Sairaala reissut piikkiä piikin jälkeen. Ja synnytykset oli painajaista. Jos et lapsia halua niin miksi haluat kokea sen .

      • Anonyymi

        Rakastan synnytyksiä, jota kaikki ihmettelee😅.. Kivut Joo, kyllä ne sietää.. Mutta mies joka siinä on mukana 🤮.. Siis voisin mä uuden kanssa synnyttää, mutta en mä haluu lapsia enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan synnytyksiä, jota kaikki ihmettelee😅.. Kivut Joo, kyllä ne sietää.. Mutta mies joka siinä on mukana 🤮.. Siis voisin mä uuden kanssa synnyttää, mutta en mä haluu lapsia enää.

        Mitä se mies siellä synnytyksessä tekee. Minun nukkui suurimman osan ajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se mies siellä synnytyksessä tekee. Minun nukkui suurimman osan ajasta.

        No ei mitään! Mun exä niin yritti leikkiä välittävää synnytyksessä. Kyllä kai se kätilö kattoi et ei helvetti, kun revin käden irti, et painu nyt helvettii, se oli niin aitoa rakkautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mitään! Mun exä niin yritti leikkiä välittävää synnytyksessä. Kyllä kai se kätilö kattoi et ei helvetti, kun revin käden irti, et painu nyt helvettii, se oli niin aitoa rakkautta!

        Taitaa olla niinpäin, että miehesi oikeasti välitti, mutta sinä et välittänyt hänestä ja tahtonut hänen koskettavan sinua. Minusta taas on hellyyttävää, jos mies jotenki yrittää auttaa, vaikka hieromalla naisensa selkää, tai muuta. Oma ukkoni taas ei ole yhtään empaattinen, eikä välitä toisten kivuista mitenkään.

        Lapseni käsi jäi kerran puristuksiin auton oven väliin ja siihen jäi tietysti mustelma ja jälki. Lapsi itki asiaa ja itse tietenki lohdutin, niin ukko vaan tuhahti, että pyh ja heilautti välinpitämättömästi kädellään. Hän ei osaa yhtään lohduttaa edes itkevää lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mitään! Mun exä niin yritti leikkiä välittävää synnytyksessä. Kyllä kai se kätilö kattoi et ei helvetti, kun revin käden irti, et painu nyt helvettii, se oli niin aitoa rakkautta!

        Meillä kätilö aikoi jopa potkaista mun miestä jos ei ponnistus vaiheessa herää. Ikinä hävetänyt niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kätilö aikoi jopa potkaista mun miestä jos ei ponnistus vaiheessa herää. Ikinä hävetänyt niin paljon.

        🤣..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niinpäin, että miehesi oikeasti välitti, mutta sinä et välittänyt hänestä ja tahtonut hänen koskettavan sinua. Minusta taas on hellyyttävää, jos mies jotenki yrittää auttaa, vaikka hieromalla naisensa selkää, tai muuta. Oma ukkoni taas ei ole yhtään empaattinen, eikä välitä toisten kivuista mitenkään.

        Lapseni käsi jäi kerran puristuksiin auton oven väliin ja siihen jäi tietysti mustelma ja jälki. Lapsi itki asiaa ja itse tietenki lohdutin, niin ukko vaan tuhahti, että pyh ja heilautti välinpitämättömästi kädellään. Hän ei osaa yhtään lohduttaa edes itkevää lasta.

        Joo en rakastanut koko miestä, mutta lapsia vaan tuli. Lähinnä oksetti, kun yritti hempeillä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niinpäin, että miehesi oikeasti välitti, mutta sinä et välittänyt hänestä ja tahtonut hänen koskettavan sinua. Minusta taas on hellyyttävää, jos mies jotenki yrittää auttaa, vaikka hieromalla naisensa selkää, tai muuta. Oma ukkoni taas ei ole yhtään empaattinen, eikä välitä toisten kivuista mitenkään.

        Lapseni käsi jäi kerran puristuksiin auton oven väliin ja siihen jäi tietysti mustelma ja jälki. Lapsi itki asiaa ja itse tietenki lohdutin, niin ukko vaan tuhahti, että pyh ja heilautti välinpitämättömästi kädellään. Hän ei osaa yhtään lohduttaa edes itkevää lasta.

        Mietin että miten siinä mies voi auttaa? Itse olin niin monessa laitteessa jatkuvasti kiinni että en päässy sängystä nousemaan ilman kätilöä. Selässä oli epiduraali pumppu. Ei sinne saanut koskea. Ja käsissä tippa ja jatkuvasti sydänkäyrää seurattiin. Eikä kyllä muutenkaan tullut mieleen että joku siinä paijaisi.Henkinen tuki ehkä tärkein.Lopulta kun tuli hätätilanne menin siitä jotenkin niin paniikkiin että mies oli ainut joka sai jotenkin puhuttua ja rauhoitettua minua.


    • Anonyymi

      Kemijärveltä poliisi löytänyt kaksi vainajaa, aiemmin olisi kuultu samalta suunnalta kaksi laukausta. Miten tämä nyt liittyy tähän, ei mitenkään.

      • Anonyymi

        Hmm, ei niin.. Voi hitsit..


    • Anonyymi

      Jos sun pillusi kutisee, niin se ei tarkoita, että haluat lapsen, vaan sitä, että mielesi tekee saada seksiä. Homma on hoidettu, kun masturboit itsellesi orgasmin. Siihen mitään lapsia tarvitse tehdä, varsinki jos et edes tahdo lasta.

      • Anonyymi

        Tuo tekstin laatu on niin kauhea, ihan kuin pervo p kirjoitus 🤮 tuollaiset miehet ei naisia saa, tuollaisella kielellä yks mies yritti mua, pisteet laski heti🤮🤮. Ei mun tarvis, saisin heti mutta en haluu kaikilta..siihen hommaan pääsee erittäin harvat miehet, ensin odotan käyttäyttäymistä ja suurinosa naisista odottaa. Ei todellakaan lapsia, mutta miehen kyllä haluun, mutta en lasten tekemiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tekstin laatu on niin kauhea, ihan kuin pervo p kirjoitus 🤮 tuollaiset miehet ei naisia saa, tuollaisella kielellä yks mies yritti mua, pisteet laski heti🤮🤮. Ei mun tarvis, saisin heti mutta en haluu kaikilta..siihen hommaan pääsee erittäin harvat miehet, ensin odotan käyttäyttäymistä ja suurinosa naisista odottaa. Ei todellakaan lapsia, mutta miehen kyllä haluun, mutta en lasten tekemiseen!

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤮


    • Anonyymi

      Jaa, sulla on siis kiima, jos sublimoit eli ylevöität sen jotenki

      • Anonyymi

        Naisilla puoliväli tekee sen, et haluttaa, koska elimistö haluaa raskaaksi. Muutama päivä niin menee ohi.


    • Anonyymi

      Anna miehelle piiskaa näin toteutat haaveesi.

    • Anonyymi

      Lapsen teloon valmiina?😏

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe