Hullumpaa! Mun elimistö haluaa raskaaksi, mä en välttämättä, mutta mä en pystynyt haluiltani nukkumaan, kun melatooni avulla🤣.. Ihan näin ilmoitus luontoinen asia😅😂..
Päivä päivältä
27
<50
Vastaukset
Etsi mies, mikä sua palvoo ja toivo, et tahtoo lisääntyä kanssasi.........
<3- Anonyymi
En haluu lapsia, elimistö haluaa mä en😂
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Pelle............
Okkkei, mutta mistäpä ne miehet vois tajuta😂
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Pelle...............
<3Kiits.... Olen ylpeä! 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluu lapsia, elimistö haluaa mä en😂
Sen jälkeen voit haluta, kun oikein kunnolla rakastut. Rakkaus tekee siinäkin usein tepposet.
- Anonyymi
Aww 🤣😅
- Anonyymi
No toi raskausjuttu 😊
- Anonyymi
Raskaudet oli aivan hirveitä jatkuvat kivut ja pelot yhtä tuskaa. Sairaala reissut piikkiä piikin jälkeen. Ja synnytykset oli painajaista. Jos et lapsia halua niin miksi haluat kokea sen .
- Anonyymi
Rakastan synnytyksiä, jota kaikki ihmettelee😅.. Kivut Joo, kyllä ne sietää.. Mutta mies joka siinä on mukana 🤮.. Siis voisin mä uuden kanssa synnyttää, mutta en mä haluu lapsia enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan synnytyksiä, jota kaikki ihmettelee😅.. Kivut Joo, kyllä ne sietää.. Mutta mies joka siinä on mukana 🤮.. Siis voisin mä uuden kanssa synnyttää, mutta en mä haluu lapsia enää.
Mitä se mies siellä synnytyksessä tekee. Minun nukkui suurimman osan ajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se mies siellä synnytyksessä tekee. Minun nukkui suurimman osan ajasta.
No ei mitään! Mun exä niin yritti leikkiä välittävää synnytyksessä. Kyllä kai se kätilö kattoi et ei helvetti, kun revin käden irti, et painu nyt helvettii, se oli niin aitoa rakkautta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mitään! Mun exä niin yritti leikkiä välittävää synnytyksessä. Kyllä kai se kätilö kattoi et ei helvetti, kun revin käden irti, et painu nyt helvettii, se oli niin aitoa rakkautta!
Taitaa olla niinpäin, että miehesi oikeasti välitti, mutta sinä et välittänyt hänestä ja tahtonut hänen koskettavan sinua. Minusta taas on hellyyttävää, jos mies jotenki yrittää auttaa, vaikka hieromalla naisensa selkää, tai muuta. Oma ukkoni taas ei ole yhtään empaattinen, eikä välitä toisten kivuista mitenkään.
Lapseni käsi jäi kerran puristuksiin auton oven väliin ja siihen jäi tietysti mustelma ja jälki. Lapsi itki asiaa ja itse tietenki lohdutin, niin ukko vaan tuhahti, että pyh ja heilautti välinpitämättömästi kädellään. Hän ei osaa yhtään lohduttaa edes itkevää lasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kätilö aikoi jopa potkaista mun miestä jos ei ponnistus vaiheessa herää. Ikinä hävetänyt niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kätilö aikoi jopa potkaista mun miestä jos ei ponnistus vaiheessa herää. Ikinä hävetänyt niin paljon.
🤣..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niinpäin, että miehesi oikeasti välitti, mutta sinä et välittänyt hänestä ja tahtonut hänen koskettavan sinua. Minusta taas on hellyyttävää, jos mies jotenki yrittää auttaa, vaikka hieromalla naisensa selkää, tai muuta. Oma ukkoni taas ei ole yhtään empaattinen, eikä välitä toisten kivuista mitenkään.
Lapseni käsi jäi kerran puristuksiin auton oven väliin ja siihen jäi tietysti mustelma ja jälki. Lapsi itki asiaa ja itse tietenki lohdutin, niin ukko vaan tuhahti, että pyh ja heilautti välinpitämättömästi kädellään. Hän ei osaa yhtään lohduttaa edes itkevää lasta.Joo en rakastanut koko miestä, mutta lapsia vaan tuli. Lähinnä oksetti, kun yritti hempeillä siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapseni käsi jäi kerran puristuksiin auton oven väliin ja siihen jäi tietysti mustelma ja jälki. Lapsi itki asiaa ja itse tietenki lohdutin, niin ukko vaan tuhahti, että pyh ja heilautti välinpitämättömästi kädellään. Hän ei osaa yhtään lohduttaa edes itkevää lasta.Mietin että miten siinä mies voi auttaa? Itse olin niin monessa laitteessa jatkuvasti kiinni että en päässy sängystä nousemaan ilman kätilöä. Selässä oli epiduraali pumppu. Ei sinne saanut koskea. Ja käsissä tippa ja jatkuvasti sydänkäyrää seurattiin. Eikä kyllä muutenkaan tullut mieleen että joku siinä paijaisi.Henkinen tuki ehkä tärkein.Lopulta kun tuli hätätilanne menin siitä jotenkin niin paniikkiin että mies oli ainut joka sai jotenkin puhuttua ja rauhoitettua minua.
- Anonyymi
Kemijärveltä poliisi löytänyt kaksi vainajaa, aiemmin olisi kuultu samalta suunnalta kaksi laukausta. Miten tämä nyt liittyy tähän, ei mitenkään.
- Anonyymi
Hmm, ei niin.. Voi hitsit..
- Anonyymi
Jos sun pillusi kutisee, niin se ei tarkoita, että haluat lapsen, vaan sitä, että mielesi tekee saada seksiä. Homma on hoidettu, kun masturboit itsellesi orgasmin. Siihen mitään lapsia tarvitse tehdä, varsinki jos et edes tahdo lasta.
- Anonyymi
Tuo tekstin laatu on niin kauhea, ihan kuin pervo p kirjoitus 🤮 tuollaiset miehet ei naisia saa, tuollaisella kielellä yks mies yritti mua, pisteet laski heti🤮🤮. Ei mun tarvis, saisin heti mutta en haluu kaikilta..siihen hommaan pääsee erittäin harvat miehet, ensin odotan käyttäyttäymistä ja suurinosa naisista odottaa. Ei todellakaan lapsia, mutta miehen kyllä haluun, mutta en lasten tekemiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tekstin laatu on niin kauhea, ihan kuin pervo p kirjoitus 🤮 tuollaiset miehet ei naisia saa, tuollaisella kielellä yks mies yritti mua, pisteet laski heti🤮🤮. Ei mun tarvis, saisin heti mutta en haluu kaikilta..siihen hommaan pääsee erittäin harvat miehet, ensin odotan käyttäyttäymistä ja suurinosa naisista odottaa. Ei todellakaan lapsia, mutta miehen kyllä haluun, mutta en lasten tekemiseen!
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤮
- Anonyymi
Jaa, sulla on siis kiima, jos sublimoit eli ylevöität sen jotenki
- Anonyymi
Naisilla puoliväli tekee sen, et haluttaa, koska elimistö haluaa raskaaksi. Muutama päivä niin menee ohi.
- Anonyymi
Anna miehelle piiskaa näin toteutat haaveesi.
- Anonyymi
Lapsen teloon valmiina?😏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262568- 1431951
- 661877
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351473KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.571432Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet611299Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771269- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591132Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571127